Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lest boken "det er NÅ du lever" av Echart Tolle?

Hva syns du?

Jeg har begynt å lese boken og finner den spennende. Det står mye klokt her.

Litt vanskelig å lese syns jeg, for det er mye jeg ikke helt forstår, og jeg kan bli litt forvirret av og til. Men selv om jeg ikke forstår alt, så leser jeg videre. Har kommet ca halvveis i boka nå.

Jeg har allerede hatt nytte av de kloke ordene jeg har lest, og takler nå problemer på en mer positiv måte :-)

Skrevet

Jeg har den på lydbok. Den var tung å høre på gitt. Synes en del amerikanske bøker gjentar seg selv til kjedsomelige. Men jeg synes jeg har oppfattet poenget, etter to kapittler. Og det var vel så langt jeg kom. Jeg er enig med deg at det er mye sant i at det er NÅ du lever. Det er mange ting man ikke trenger å bekymre seg for, om man bare lever her og nå :) Uten at man ikke skal uansvarlig på noen måte, og bruke opp alle pengene sine foreksempel.

Den siste boken hans En ny verden har fått mye skryt på Oprah. Men jeg har ikke kommet så langt. Det blir heller ikke på lydbok.

Hvilke andre poeng har du fått med deg fra boken? Kanskje jeg kan få de med meg her i kortversjon :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...