Gå til innhold

Hva synes du om overknee-støvletter?

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg for gammel eller utrendy?
Skrevet

Dame, 35 år. Sprek og sporty i stilen. Øver meg egentlig litt på å bli mer damete, men liker det tøffe. Er overknee-støvletter in, eller på tur ut?

Skrevet

Det er iallefall ikke på vei ut - heller inn vil jeg si. 35 er da ingen alder :)

candyqueen_83
Skrevet

Nå er ikke jeg noe moteikon, men jeg har alltid syntes slike støvletter ser litt horete ut egentlig,

Skrevet

Det er fortsatt inn :-) Og 35 år er ingen alder:)

Skrevet

Den ene er jo ikke støvletter da, det er sokker ;-)

Haha, ok :))

Er det akseptabelt å unnskylde seg med at det begynner å bli en smule seint? ;)

candyqueen_83
Skrevet

Enig i at de to første ikke var horete, men det hadde vært mye finere med en lavere type.

Jeg innrømmer glatt at jeg påvirkes av moten, så jeg synes det er tøft med slike støvletter. Har det derimot ikke selv, men det er mest fordi jeg ikke har så mange klær de ville passet til ;)

Skrevet

Haha, ok :))

Er det akseptabelt å unnskylde seg med at det begynner å bli en smule seint? ;)

"Er det akseptabelt å unnskylde seg med at det begynner å bli en smule seint? ;)"

Det er en godtatt unnskyldning ja ;-)

Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg påvirkes av moten, så jeg synes det er tøft med slike støvletter. Har det derimot ikke selv, men det er mest fordi jeg ikke har så mange klær de ville passet til ;)

Jeg synes også det er fint, og har det selv, faktisk to par. Det ene paret ville nok du og candy synes var litt horete ;-)

Skrevet

"Er det akseptabelt å unnskylde seg med at det begynner å bli en smule seint? ;)"

Det er en godtatt unnskyldning ja ;-)

Good ;)

Skrevet

Jeg synes også det er fint, og har det selv, faktisk to par. Det ene paret ville nok du og candy synes var litt horete ;-)

Hehe ;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er ikke så veldig opptatt av mote egentlig. Går ikke i klær fra 1999 da, så jeg har jo noenlunde oppdaterte klær, men jeg følger ikke særlig med på det. Hehe.

De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)

candyqueen_83
Skrevet

Men jeg bryr meg egentlig ikke om andre går med det, så jeg hadde nok ikke reagert ;O)

Skrevet

Men jeg bryr meg egentlig ikke om andre går med det, så jeg hadde nok ikke reagert ;O)

:-)

Skrevet

Jeg er ikke så veldig opptatt av mote egentlig. Går ikke i klær fra 1999 da, så jeg har jo noenlunde oppdaterte klær, men jeg følger ikke særlig med på det. Hehe.

De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)

''De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)'

:-DDD

Skrevet

Hun første de ligna på dama til Wilborn

Det har du jaggu rett i :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...