candyqueen_83 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 ''De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)' :-DDD Hadde ikke trodd jeg skule si det for noen år siden. Hehe.. Jeg var mer opptatt av klær og mote da ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er ikke så veldig opptatt av mote egentlig. Går ikke i klær fra 1999 da, så jeg har jo noenlunde oppdaterte klær, men jeg følger ikke særlig med på det. Hehe. De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..) Jeg har noen klær fra 1999 (det er da ikke såååå himla lenge siden,,,,) og noe som er enda eldre også: *Noen bukser *En fin rød kjole kjøpt i ca 1993, passer fremdeles :-) *Penkjole a la nyttårsaften, kjøpt 1996 *En blå blazer, kjøpt i 1991.... *HJemmestrikkede ullgensere, noen fra rundt 1990 *Og så min kjære kjære turkise stillongs fra ca 1984 :-)))) Like hel og varm ennå!!!! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har noen klær fra 1999 (det er da ikke såååå himla lenge siden,,,,) og noe som er enda eldre også: *Noen bukser *En fin rød kjole kjøpt i ca 1993, passer fremdeles :-) *Penkjole a la nyttårsaften, kjøpt 1996 *En blå blazer, kjøpt i 1991.... *HJemmestrikkede ullgensere, noen fra rundt 1990 *Og så min kjære kjære turkise stillongs fra ca 1984 :-)))) Like hel og varm ennå!!!! Hehe ) Penkjoler og sånn er jo som oftest ganske enkle da så det kan kanskje brukes såpass lenge, men tenkte mer på hverdagsklær. Hjemmestrikka ullklær er jeg ikke så begeistra for ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Hehe ) Penkjoler og sånn er jo som oftest ganske enkle da så det kan kanskje brukes såpass lenge, men tenkte mer på hverdagsklær. Hjemmestrikka ullklær er jeg ikke så begeistra for ) Jeg bruker ullgenser når jeg renner slalåm og det er surt og kaldt, og noen ganger på skitur dersom vi har med oss en nybegynner. Nei, hverdagsklærne er stort sett kjøpt de siste fem årene, men jeg har jo både t-skjorter, shortser, skjørt osv som er mer enn fem år. 0 Siter
Gjest wiggeno Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes de er grusomme uansett om de er in eller ute. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Kjøp og nyt! Snart er d over- men d tar litt tid ennå... 0 Siter
Skyer Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er 42 og jeg elsker mine overknee-støvletter. De passer kjempefint til skjørt eller trange bukser, og jeg har fått masse skryt for dem. Men mine er lave da, og det syns jeg er finere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er ikke så veldig opptatt av mote egentlig. Går ikke i klær fra 1999 da, så jeg har jo noenlunde oppdaterte klær, men jeg følger ikke særlig med på det. Hehe. De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..) ''De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)'' Høh. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 ''De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)'' Høh. ;O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 ;O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O)) '';O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O))'' *hehe* jada, jeg bare tuller. ) Har aldri brydd meg om merker på vanlig hverdagstøy, så lenge jeg liker hvordan det ser ut, det kjennes komfortabelt ut og jeg ser sånn rimelig bra ut i det så er det greit. Har litt større krav til treningstøy og sportstøy ja. Sminken min kan jeg ikke kaste, jeg har nemlig ingen. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 '';O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O))'' *hehe* jada, jeg bare tuller. ) Har aldri brydd meg om merker på vanlig hverdagstøy, så lenge jeg liker hvordan det ser ut, det kjennes komfortabelt ut og jeg ser sånn rimelig bra ut i det så er det greit. Har litt større krav til treningstøy og sportstøy ja. Sminken min kan jeg ikke kaste, jeg har nemlig ingen. ) Jeg bruker ikke så mye treningstøy da, men turklær og gode sko osv ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.