Gå til innhold

Hva synes du om overknee-støvletter?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

''De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)'

:-DDD

Hadde ikke trodd jeg skule si det for noen år siden. Hehe.. Jeg var mer opptatt av klær og mote da :o)

Skrevet

Jeg er ikke så veldig opptatt av mote egentlig. Går ikke i klær fra 1999 da, så jeg har jo noenlunde oppdaterte klær, men jeg følger ikke særlig med på det. Hehe.

De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)

Jeg har noen klær fra 1999 (det er da ikke såååå himla lenge siden,,,,) og noe som er enda eldre også:

*Noen bukser

*En fin rød kjole kjøpt i ca 1993, passer fremdeles :-)

*Penkjole a la nyttårsaften, kjøpt 1996

*En blå blazer, kjøpt i 1991....

*HJemmestrikkede ullgensere, noen fra rundt 1990

*Og så min kjære kjære turkise stillongs fra ca 1984 :-)))) Like hel og varm ennå!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har noen klær fra 1999 (det er da ikke såååå himla lenge siden,,,,) og noe som er enda eldre også:

*Noen bukser

*En fin rød kjole kjøpt i ca 1993, passer fremdeles :-)

*Penkjole a la nyttårsaften, kjøpt 1996

*En blå blazer, kjøpt i 1991....

*HJemmestrikkede ullgensere, noen fra rundt 1990

*Og så min kjære kjære turkise stillongs fra ca 1984 :-)))) Like hel og varm ennå!!!!

Hehe :o) Penkjoler og sånn er jo som oftest ganske enkle da så det kan kanskje brukes såpass lenge, men tenkte mer på hverdagsklær. Hjemmestrikka ullklær er jeg ikke så begeistra for :o)

Skrevet

Hehe :o) Penkjoler og sånn er jo som oftest ganske enkle da så det kan kanskje brukes såpass lenge, men tenkte mer på hverdagsklær. Hjemmestrikka ullklær er jeg ikke så begeistra for :o)

Jeg bruker ullgenser når jeg renner slalåm og det er surt og kaldt, og noen ganger på skitur dersom vi har med oss en nybegynner.

Nei, hverdagsklærne er stort sett kjøpt de siste fem årene, men jeg har jo både t-skjorter, shortser, skjørt osv som er mer enn fem år.

Gjest wiggeno
Skrevet

Jeg synes de er grusomme uansett om de er in eller ute.

Skrevet

Kjøp og nyt! Snart er d over- men d tar litt tid ennå... :)

Skrevet

Jeg er 42 og jeg elsker mine overknee-støvletter. De passer kjempefint til skjørt eller trange bukser, og jeg har fått masse skryt for dem.

Men mine er lave da, og det syns jeg er finere.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig opptatt av mote egentlig. Går ikke i klær fra 1999 da, så jeg har jo noenlunde oppdaterte klær, men jeg følger ikke særlig med på det. Hehe.

De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)

''De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)''

Høh.

candyqueen_83
Skrevet

''De siste to årene har det gått mer i oppdaterte ytter- og fritidsklær. (Føler meg som Lillemus MED sminke.. Haha..)''

Høh.

;O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O))

Skrevet

;O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O))

'';O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O))''

*hehe* jada, jeg bare tuller. :o) Har aldri brydd meg om merker på vanlig hverdagstøy, så lenge jeg liker hvordan det ser ut, det kjennes komfortabelt ut og jeg ser sånn rimelig bra ut i det så er det greit. Har litt større krav til treningstøy og sportstøy ja.

Sminken min kan jeg ikke kaste, jeg har nemlig ingen. :o)

candyqueen_83
Skrevet

'';O))) Det stemmer vel da? Du er jo mer opptatt av godt trenings / fritidstøy enn siste mote i jeans? Det har visst jeg også blitt, men jeg kaster ikke sminken min ;O))''

*hehe* jada, jeg bare tuller. :o) Har aldri brydd meg om merker på vanlig hverdagstøy, så lenge jeg liker hvordan det ser ut, det kjennes komfortabelt ut og jeg ser sånn rimelig bra ut i det så er det greit. Har litt større krav til treningstøy og sportstøy ja.

Sminken min kan jeg ikke kaste, jeg har nemlig ingen. :o)

Jeg bruker ikke så mye treningstøy da, men turklær og gode sko osv :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...