Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg drar kjensel på denne mannen, men mulig jeg tar helt feil.. Kan det være han som drev den kjempefine italienske restauranten i nærheten av Vår frue kirke i Trondheim?

Pleide alltid å spise der da vi var i byen, men sist vi skulle innom var den ikke der lenger..

Noen som vet om han bare flyttet til et annet lokale?

Skrevet

Det er Benito Nava, ja. Restaurantdriften er avslutter, ifm. det jeg forstår.

Les Adresseavisen, økonomi s. 22-23 i dag.

Skrevet

Takk for svar:-)

Skrevet

Det er da flere år siden Benitos og Zia Teresa ble nedlagt? Synd, har utrolig mange gode minner fra Zia Teresa. :o)

Olava f.eks... ;o) Han var en institusjon i seg selv, den mannen... (Olava altså) Benito også der han pleide å komme med trompeten og spille om han hørte at en av gjestene hadde bursdag f.eks.

Skrevet

Det er da flere år siden Benitos og Zia Teresa ble nedlagt? Synd, har utrolig mange gode minner fra Zia Teresa. :o)

Olava f.eks... ;o) Han var en institusjon i seg selv, den mannen... (Olava altså) Benito også der han pleide å komme med trompeten og spille om han hørte at en av gjestene hadde bursdag f.eks.

Olava?

Jeg har vært på en restauranten to ganger, og det er mange år siden. Husker trompeten :-)

Skrevet

Olava?

Jeg har vært på en restauranten to ganger, og det er mange år siden. Husker trompeten :-)

Husker du ikke Olava? Jeg vet ikke hva han egentlig het (tror ikke han het Olav), men det var en kjennsgjerning at om et par var der og spiste så var det ikke _damen_ i paret han viet sin oppmerksomhet til. ;o)

Overhørte ham på Nordre en gang, bærende på en softis og han møtte tydeligvis en han kjente (får vi håpe!), rakte frem softisen mot vedkommende og sa - på ordentlig homse-maner:"Ska du ha en sleiiiik?" *Fnis*

candyqueen_83
Skrevet

Husker du ikke Olava? Jeg vet ikke hva han egentlig het (tror ikke han het Olav), men det var en kjennsgjerning at om et par var der og spiste så var det ikke _damen_ i paret han viet sin oppmerksomhet til. ;o)

Overhørte ham på Nordre en gang, bærende på en softis og han møtte tydeligvis en han kjente (får vi håpe!), rakte frem softisen mot vedkommende og sa - på ordentlig homse-maner:"Ska du ha en sleiiiik?" *Fnis*

Lol!

Skrevet

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...