Gå til innhold

Hvordan ser du på 30åringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Hjertesukk1
Skrevet

Jeg er blitt 30 og føler plutselig at alderen er "gammel", selv om jeg føler meg som jeg er 20 fortsatt.

Men hvordan skal en 30åring "være"?

Jeg er singel uten barn, elsker å reise, shoppe, kafe, fest med venner osv. Ikke liker jeg å kokkelere, putle med hageting eller håndarbeid av noe slag.

Føler meg ung til sinns, men skjønner jo at f.eks ungdommer og de i begynnelsen av 20 årene ser på meg som gammel. Bekymrer meg også for om noen gang igjen kommer til å ha de stormende følelse av forelskelse som jeg hadde i tyveårene - er en stund siden sist.

Sukk, føler bare at det begynner å gå nedover nå som jeg har blitt 30, om et halvt år blir jeg 31 - hva da?

Skrevet

Da jeg var 20 så var en 30 åring steingammel, nå er en 30 åring lekker og ung som fy:-)

Etter min mening så har du de beste årene foran deg og ikke bak deg. Etter som du blir eldre så får du et mer nyansert bilde på hva som er viktig og uviktig og synet på alder endres mye.

Prøv i alle fall ikke å være 20 år, det blir bare dumt, men vær en ungdommelig person livet ut uten at det blir panisk. Nyt den alderen du er i, årene går lynfort og plutselig ER du gammel

Gjest Gammelgubben
Skrevet

Jeg er nesten 40 nå og ser på andre 40-åringer som passe unge, men føler at jeg begynner å bli gammel. Livet er kort, dagene går fortere og fortere.

Skrevet

Altså, du er jo ikke gamme når du er 30l! Jeg synes du skal være fornøyd med å fylle år, tenk heller på at det er verre og ikke bli 31... Alternativet til å bli eldre er ikke noe og stå etter..

Men hvordan jeg ser på 30 åringer? Tja, ikke lett å se alltid alderen på folk. Det verste synes jeg er de som krampaktig kler seg og oppfører seg som 14 åringer, de ser virkelig ikke yngre ut enn de er lell.

Skrevet

Jeg syns 30-årene er de aller beste, da har du fremdelers en ung kropp og mye energi, samtidig har du har mer erfaring og blir tryggere på deg selv, enn i 20 årene.

Du er ikke gammel, et sted leste jeg at kvinner er på sitt vakreste når de er 38 ,...:-)

Dessuten blir sexlivet bare bedre og bedre.

Husker at jeg tenkte litt sånn som deg når jeg ble 30, men etterhver nøt jeg å være i 30 årene...og følte meg skikkelig gammel når jeg rundet 40..

..

...

Skrevet

Jeg ser på 30 åringer som unge! Du har de beste årene foran deg!! Nå er du voksen, men fortsatt ung! Nyr det!

Skrevet

Jeg ser på 30 åringer som unge! Du har de beste årene foran deg!! Nå er du voksen, men fortsatt ung! Nyr det!

Det skulle selvfølgelig være: nyt det!! Hvis du føler deg gammel som 30 åring, hvordan tror du det vil være å bli 40 for eksempel...

Skrevet

Jeg er over 40 og ser på 30-åringer som guttunger og jentunger. ;o)

Skrevet

Hvordan jeg ser på 30-åringer? De er halvvoksne slamper som såvidt er tørre bak ørene enda. ;-)

Sånn blir det når en har rundet 40, alder er noe relativt noe.

Gjest teite feite
Skrevet

Når jeg treffer 30åringer så tenker jeg ofte på at jeg kunne vært deres mor;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kunne skrevet nesten nøyaktig det samme da jeg var 30 selv.

Og på mange måter føler jeg meg som nøyaktig den samme i dag - 50 % eldre og i en helt annen livssituasjon med mann, barn, hus m.m.m.

Vit i hvertfall at du er ikke gammel! Du har alle muligheter til å gjøre alt du vil, finne en partner (om du ønsker), få de barna du ønsker eller reise til andre siden av jorda og "realisere deg selv".

Det er lenge til du er gammel! :-)

Skrevet

Du er fremdeles en drittunge :o)

Alder er et tall, trøster vi som er eldre enn deg oss med og det tror jeg stemmer. Jeg har venner i mange aldere

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...