Gjest engelskhjelp Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Er det noen som vet den engelske oversettelsen på disse ordene? - Artikkel (i grammatikk) - Hannkjønnsord/hunkjønnsord - Flertall (i grammatikk) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Artikkel - Article Entall/flertall - Singular/plural Skilles vel ikke på hankjønnsord og hunkjønnsord på engelsk...? 0 Siter
Gjest Snilsk Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Har du prøvd google oversetter? http://translate.google.no/?hl=no&tab=wT#no|en| 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Artikkel - Article Entall/flertall - Singular/plural Skilles vel ikke på hankjønnsord og hunkjønnsord på engelsk...? ''Skilles vel ikke på hankjønnsord og hunkjønnsord på engelsk'' Nei, på engelsk fins ikke grammatisk kjønn i det hele tatt. 0 Siter
Sør Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 ''Skilles vel ikke på hankjønnsord og hunkjønnsord på engelsk'' Nei, på engelsk fins ikke grammatisk kjønn i det hele tatt. Men ordene (masculine og feminine) eksisterer, og brukes til å beskrive ord på andre språk, som fransk. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest engelskhjelp Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Men ordene (masculine og feminine) eksisterer, og brukes til å beskrive ord på andre språk, som fransk. Med vennlig hilsen Takk for hjelpen alle sammen. Jeg vet at man ikke skiller han/hunkjønnsord på engelsk. Begrepene skal formidles til en engelsktalende som ønsker å lære norsk. :-) Ikke lett dette. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Men ordene (masculine og feminine) eksisterer, og brukes til å beskrive ord på andre språk, som fransk. Med vennlig hilsen Du glemte intetkjønn, neuter ) 0 Siter
Sør Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Du glemte intetkjønn, neuter ) Hei, Jeg glemte det ikke, men han/hun spurte ikke om det! :-) Alt vel med deg? *klem* 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Hei, Jeg glemte det ikke, men han/hun spurte ikke om det! :-) Alt vel med deg? *klem* Ja, sånn passe. Mye snø ute, vet du ;o) 0 Siter
Sør Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ja, sånn passe. Mye snø ute, vet du ;o) Det hvite f*enskapet skulle vært forbudt ved lov! :nemlig: *klem* 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Det hvite f*enskapet skulle vært forbudt ved lov! :nemlig: *klem* Helt enig og klem til deg og. Nå skal jeg se greys anatomy ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.