Gå til innhold

Dusje hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det en gang i uken? Etter en uke kjenner jeg en vondt lukt av meg, men vil min partner kjenne den?

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• Sør

14

• cecily

3

• Colette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Etter en uke kjenner jeg en vondt lukt av meg, men vil min partner kjenne den?'' Hehe, kjeder du deg nå? ;-)

Skrevet

Det er ikke så viktig hvor ofte man _dusjer_ - men at strategiske steder vaskes hver dag...

Skrevet

jeg synes ikke en dag i uken er nok. .. Og antakelig vil partneren kjenne det før den tid, ja!

Skrevet

Jeg antar at partnern din kun dusjer til jul, og kun de årene han/hun trenger det?

Selv dusjer jeg 1-3 ganger daglig - litt avhengig av bosted.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg antar at partnern din kun dusjer til jul, og kun de årene han/hun trenger det?

Selv dusjer jeg 1-3 ganger daglig - litt avhengig av bosted.

Med vennlig hilsen

''Selv dusjer jeg 1-3 ganger daglig - litt avhengig av bosted.''

Det er da altfor mye! Du vasker jo bort beskyttende lag på huden, og er mye mer utsatt for infeksjoner...!

Dusjer man hver dag, så skal kun strategiske plasser vaskes med såpe;)

Skrevet

Dusjer annenhver dag,noen ganger hver dag. Det renser både kropp og aura.

hidi, the scorpion
Skrevet

Dusjer annenhver dag,noen ganger hver dag. Det renser både kropp og aura.

''Det renser både kropp og aura.''

Hva mener du med å rense kropp og aura?

Skrevet

''Det renser både kropp og aura.''

Hva mener du med å rense kropp og aura?

Kroppen blir ren og det gjør auraen også,jeg tror vi samler opp masse energi i auraen,som gjør til at vi kan bli trøtt og uvel mm. Når vi tar en dusj blir auraen renset for energier,det er også effektivt å bade å saltvann.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kroppen blir ren og det gjør auraen også,jeg tror vi samler opp masse energi i auraen,som gjør til at vi kan bli trøtt og uvel mm. Når vi tar en dusj blir auraen renset for energier,det er også effektivt å bade å saltvann.

Ok, takk for svar;)

Skrevet

''Selv dusjer jeg 1-3 ganger daglig - litt avhengig av bosted.''

Det er da altfor mye! Du vasker jo bort beskyttende lag på huden, og er mye mer utsatt for infeksjoner...!

Dusjer man hver dag, så skal kun strategiske plasser vaskes med såpe;)

Jeg fryser sånn når det er så kaldt, at jeg varmer meg i dusjen. Hvis ikke tar det så lang tid å bli varm.

Jeg har bodd i tropene, og da er det fort gjort å hoppe i dusjen om morgenen, når man kommer hjem fra jobb og/eller før man legger seg. Det blir en vane som fortsatte.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hehe!

Jeg antar dette ikke er seriøst, men parodiering.

Var du der på den messen hvor de hadde "aurafotografering", og en person holdt en varm pølse foran kamera, og fikk akkurat samme aura som for en person?

(Årsaken er at "aurakamera" bare er et helt vanlig IR-kamera, med objektivet ute av fokus.)

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg fryser sånn når det er så kaldt, at jeg varmer meg i dusjen. Hvis ikke tar det så lang tid å bli varm.

Jeg har bodd i tropene, og da er det fort gjort å hoppe i dusjen om morgenen, når man kommer hjem fra jobb og/eller før man legger seg. Det blir en vane som fortsatte.

Med vennlig hilsen

Hrmp...(

Jasså, så det er du som forhøyer alles strømregning!

På vegne av iskalde nordmenn, tuusen takk:((

LOL

Skrevet

Hrmp...(

Jasså, så det er du som forhøyer alles strømregning!

På vegne av iskalde nordmenn, tuusen takk:((

LOL

*skvetter litt dusjvann på deg*

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hehe!

Jeg antar dette ikke er seriøst, men parodiering.

Var du der på den messen hvor de hadde "aurafotografering", og en person holdt en varm pølse foran kamera, og fikk akkurat samme aura som for en person?

(Årsaken er at "aurakamera" bare er et helt vanlig IR-kamera, med objektivet ute av fokus.)

Med vennlig hilsen

''Jeg antar dette ikke er seriøst, men parodiering.''

Kunne ikke vært mer seriøs jeg :-)

Alt avgir energi,pølser,steiner,bord,stoler...you name it. Der er vitenskapen faktisk enig,hvis du tror på dem.

Skrevet

''Jeg antar dette ikke er seriøst, men parodiering.''

Kunne ikke vært mer seriøs jeg :-)

Alt avgir energi,pølser,steiner,bord,stoler...you name it. Der er vitenskapen faktisk enig,hvis du tror på dem.

Nei, vitenskapen er ikke enig i det. Tvertimot.

Energi er varme, og verken stoler eller stener (med mindre de er radioaktive) avgir noen slik energi av seg selv.

Og man kan i hvert fall ikke vaske den vekk i dusjen! *S*

Jeg tror du bør følge bedre med i naturfagtimene på skolen. Skulket du? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Energi er varme, og verken stoler eller stener (med mindre de er radioaktive) avgir noen slik energi av seg selv.

Med vennlig hilsen

Stoler kan brennes i peisen, og da avgir de masse energi;-)

Ellers LOL til aurafotografering av pølsa!!

Skrevet

Med vennlig hilsen

Så vitenskapen er ikke enig i at alt er energi?

Godt det ytringsfriheten finnes da,og at det er lov til å tro på hva man velger selv :-)

Kan ikke unngå å tro på det,har sett aura rundt både dyr,folk og planter jeg-det er veldig vakkert. Men auraen skifter jo farge etter humør og følelser,så ikke alt er like vakkert. (jeg ser ikke aura hele tiden,men har gjort det)

Men healing energi ser jeg hver dag,den viser seg i form av blått lys..jepp,mulig jeg er sprø!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...