Gå til innhold

Dusje hvor ofte?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

*skvetter litt dusjvann på deg*

;-)

Med vennlig hilsen

''*skvetter litt dusjvann på deg*'

Du tror jeg trenger det, for å rense auraen min;))

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• Sør

14

• cecily

3

• Colette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan i alle fall være sikker på at partneren din kjenner det lenge før deg.

Om det er nok å dusje en gang i uka, kommer også helt an på om du vasker deg ellers eller ikke og hvor ofte.

hidi, the scorpion
Skrevet

Så vitenskapen er ikke enig i at alt er energi?

Godt det ytringsfriheten finnes da,og at det er lov til å tro på hva man velger selv :-)

Kan ikke unngå å tro på det,har sett aura rundt både dyr,folk og planter jeg-det er veldig vakkert. Men auraen skifter jo farge etter humør og følelser,så ikke alt er like vakkert. (jeg ser ikke aura hele tiden,men har gjort det)

Men healing energi ser jeg hver dag,den viser seg i form av blått lys..jepp,mulig jeg er sprø!

''Men healing energi ser jeg hver dag,den viser seg i form av blått lys..jepp,mulig jeg er sprø!''

Helt ærlig, i mine øyne er du sprø;) Men du har like rett på din tro, som jeg har på min;))

Skrevet

''Men healing energi ser jeg hver dag,den viser seg i form av blått lys..jepp,mulig jeg er sprø!''

Helt ærlig, i mine øyne er du sprø;) Men du har like rett på din tro, som jeg har på min;))

Ok. Best jeg ikke forteller mer da :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ok. Best jeg ikke forteller mer da :-)

''Ok. Best jeg ikke forteller mer da :-)''

Klart du kan;) Selv tror jeg på Jesus, og det er sikkert like merkelig for deg;)

Skrevet

''Ok. Best jeg ikke forteller mer da :-)''

Klart du kan;) Selv tror jeg på Jesus, og det er sikkert like merkelig for deg;)

Neida,jeg tror på Jesus jeg også :-)

Skrevet

''Etter en uke kjenner jeg en vondt lukt av meg, men vil min partner kjenne den?'' Hehe, kjeder du deg nå? ;-)

Kanskje litt. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Neida,jeg tror på Jesus jeg også :-)

De fleste new age tilhengere tror på Jesus, men de tror så mye annet i tillegg, som _ikke_ er forenlig med Jesus budskap..!

Gjest teite feite
Skrevet

Jeg antar at partnern din kun dusjer til jul, og kun de årene han/hun trenger det?

Selv dusjer jeg 1-3 ganger daglig - litt avhengig av bosted.

Med vennlig hilsen

Hvor bor du nå?

Skrevet

''*skvetter litt dusjvann på deg*'

Du tror jeg trenger det, for å rense auraen min;))

Nei, da tror jeg det er behov for en høytrykksspyler! :-)

*lol*

Med vennlig hilsen

Gjest teite feite
Skrevet

Hva sammenligner du med når du spør om det er nok å dusje engang i uka? Det er ikke lenge siden lørdag var laugardag hvor alle badet i en balje på kjøkkenet. De overlevde den gangen.

For meg er det ikke nok å dusje en gang i uka, men det hender at jeg hopper over dager. Jeg dusjer minst hver annen dag og da vasker jeg hår.

Gjest teite feite
Skrevet

I Norge! :-)

Med vennlig hilsen

Håper du blir på dol. Det mangler noe liv her:-)

Skrevet

Så vitenskapen er ikke enig i at alt er energi?

Godt det ytringsfriheten finnes da,og at det er lov til å tro på hva man velger selv :-)

Kan ikke unngå å tro på det,har sett aura rundt både dyr,folk og planter jeg-det er veldig vakkert. Men auraen skifter jo farge etter humør og følelser,så ikke alt er like vakkert. (jeg ser ikke aura hele tiden,men har gjort det)

Men healing energi ser jeg hver dag,den viser seg i form av blått lys..jepp,mulig jeg er sprø!

Hei,

Du skrev "avgir energi", og ikke "er energi". Nei, alt ER ikke energi, men kan gjerne konverteres til energi - dog ikke uten videre.

Du kan se "auraene" til både pølser og folk ved å ta et vanlig varmekamera, og stille objektivet litt ut av fokus. Det er ikke det minste mystikk i det. Det du ser er temperaturen, og her farge representerer en temperatur, som kameraet måler.

Brukes til å sjekke høyspentmaster og varmetap i bygninger, blant annet.

Joda, du har selvsagt lov til å *tro* hva du vil, men det er meget uredelig av deg å påstå at dette er vitenskapelig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hva sammenligner du med når du spør om det er nok å dusje engang i uka? Det er ikke lenge siden lørdag var laugardag hvor alle badet i en balje på kjøkkenet. De overlevde den gangen.

For meg er det ikke nok å dusje en gang i uka, men det hender at jeg hopper over dager. Jeg dusjer minst hver annen dag og da vasker jeg hår.

Alle er så hysteriske når det gjelder kroppslukt nå om dagen. Jeg kan godt en uke uten å dusje. Den gode følelsen av at kroppen blir dekket av ett lag med fett er bedre enn følelsen av å være nydusjet!

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, da tror jeg det er behov for en høytrykksspyler! :-)

*lol*

Med vennlig hilsen

Jada med vennlig hilsen...Hrmp:(

Min hud er fløyelsmyk og hvit...I motsetning til rynkete og gammel solariumshud eller for mye vasking og skrubbing;))

Skrevet

Håper du blir på dol. Det mangler noe liv her:-)

Hei,

Takk! Jeg har har hatt en pause. Har vært her siden 1998. Muligvis 1997.

Med vennlig hilsen

Skrevet

De fleste new age tilhengere tror på Jesus, men de tror så mye annet i tillegg, som _ikke_ er forenlig med Jesus budskap..!

''De fleste new age tilhengere tror på Jesus, men de tror så mye annet i tillegg, som _ikke_ er forenlig med Jesus budskap..!''

Er ikke tilhenger av new age,det jeg tror på er ikke nytt. Mye av det som stod i gamle testamentet ble tatt ut,f.eks læren om reinkarnason.

Skrevet

Jada med vennlig hilsen...Hrmp:(

Min hud er fløyelsmyk og hvit...I motsetning til rynkete og gammel solariumshud eller for mye vasking og skrubbing;))

Du nevnte rensing av aura! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

http://www.bellasugar.com/Meet-Woman-Who-Didnt-Shower-Six-Weeks-563029

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...