Gå til innhold

Da har han reist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har samboer kjørt siste flyttelass og jeg sitter her alene. Barna er ikke hjemme denne helgen.

Nå har jeg alt ansvar alene for to barn og økonomien ramler fra to inntekter til en.

Hva vil fremtiden bringe og når slutter tårene?

hidi, the scorpion
Skrevet

Man blir sterk i motgang, Pyttan;) Jeg ble alene med tre barn, og klarte meg utmerket.

Men du har lov til å sørge en periode, men ikke la sorgen ta overhånd, du har to friske barn som trenger deg nå...

Da jeg ble alene, så durte jeg ned til arbeidskontoret (det het det dengang), og forlangte jobb! Det fikk jeg;)

Vet jo ikke hva din stilling er, men livet må fortsette!

Brudd gjør virkelig vondt, og spesielt om man ikke ønsket det selv... Ta vare på deg selv, oppsøk gode veninner eller familie, gjør noe du liker aller best.

Tenker på deg! Vennlig hilsen fra

Skrevet

Det blir sikkert en brå overgang. Jeg vil tro at de fleste føler seg ensom i starten. Jeg vil tro at de to til tre første månedene er verst. Etterhvert vil du nok venne deg til singentilverelsen og til og med sette pris på den. Og man trenger jo ikke å være singel for evig tid.

Også slipper du alle små og store irritasjoner som ofte kan komme i et parforhold etterhvert. Likevel må det være lov å sørge over det som ikke ble.

Skrevet

Du vil føle deg mye bedre om noen uker. Da er det verste over og det begynner å føles godt å slippe bråk og krangling. Jeg vet ikke hvorfor han flytter ut altså, men jeg har vært gjennom det to ganger og det verste gikk overraskende fort over.

Skrevet

Vil bare gi deg en god klem! Du klarer deg helt sikkert veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...