Gå til innhold

Jeg snakket med min venn i går

Anbefalte innlegg

Gjest teite feite
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste i noen måneder som gjorde det slutt i november. I desember ringte han og ville treffe meg. Han inviterte meg hjem og jeg dro dit. Da ville han at vi skulle i hvert fall være venner og alternativene var med eller uten sex. Jeg svarte han ikke og tullet alt bort. Det endte med at jeg overnattet der. Få dager senere dro jeg til hjemstedet mitt for å feire jul med min familie og vi hadde en del kontakt via sms og facebook. Til slutt da sa jeg at vi kunne være sammen uten store forpliktelser, men at jeg ikke delte sexualpartnere med andre kvinner. Vi trengte ikke å involvere oss inn i hverandres liv, men hvis vi hadde sex så kunne vi ikke ha andre også. Han svarte at nei han ville ingen forpliktelser.

For noen dager siden fikk jeg melding om at moren hans var død og han ville at vi skulle være venner videre. Jeg ringte han i går kveld for å kondolere og vi snakket leeeenge sammen om alt mulig. Han virket veldig glad å høre fra meg, skulle ut og reise grytidlig i morges, men når han kommer tilbake sa han at han ville ringe meg. Jeg reiser om ti dager til utlandet og blir borte i fire uker.

Jeg håper at alt kan rette seg, men er jeg dum som går med slike forhåpninger. Jeg tror han var for stressa pga. hele sin livssituasjon til å greie og ordne opp i forholdet med meg før jul.

Skrevet

''Til slutt da sa jeg at vi kunne være sammen uten store forpliktelser, men at jeg ikke delte sexualpartnere med andre kvinner.''

Jeg forstår ikke helt dette jeg - er du kvinne eller mann?

Uansett, så tror jeg desverre du venter forgjeves. Dersom han har vært klar på at han ikke ønsker å ha noen forpliktelser til deg så tror jeg nok kanskje ikke det er så mye håp. Likevel, dersom du er villig til å gi han litt mer tid og se det ann så setter du av kanskje 3 mnd, og har det ikke skjedd noe mer innen den tid, kutter du han ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...