Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Heia a1 OG didrik! Enig :-) Begge var kjempebra! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Heia a1 OG didrik! Ja ) Synd Didrik var så nervøs. Det må han legge av seg om han skal gå til topps i finalen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Skrevet 23. januar 2010 Heia a1 OG didrik! didrik var ikke noe særlig men. 0 Siter
Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ja ) Synd Didrik var så nervøs. Det må han legge av seg om han skal gå til topps i finalen. Didrik har nok stor mulighet til å vinne hele greia. Han minner om en kloning av Josh Groban og Morten Harket:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Didrik har nok stor mulighet til å vinne hele greia. Han minner om en kloning av Josh Groban og Morten Harket:-) Utrolig kjedelig sang da.. 0 Siter
Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Utrolig kjedelig sang da.. Synes du det? Jeg liker litt svulstige ballader, og denne minte mye om "You raise me up":-) Men jeg holder nok en knapp på A1. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Didrik har nok stor mulighet til å vinne hele greia. Han minner om en kloning av Josh Groban og Morten Harket:-) Det er ingen tvil om at han er et stort talent. Likevel synes jeg han virket nervøs, og jeg likte heller ikke stylinga spesielt godt. Det virket som om de ikke hadde bestemt seg helt hvordan stil de skulle kjøre, så ble det litt så her 0 Siter
Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Det er ingen tvil om at han er et stort talent. Likevel synes jeg han virket nervøs, og jeg likte heller ikke stylinga spesielt godt. Det virket som om de ikke hadde bestemt seg helt hvordan stil de skulle kjøre, så ble det litt så her Både Didrik og A1 er de første artistene som har fått terningkast 4 av folk i kveld.Så jeg tror vinneren er en av disse. Det er noe betryggende med erfarne artister, så jeg tror jeg håper på at A1 vinner hele finalen til slutt. Styiling kan gjøres noe med da:-) Det er verre med uerfarenhet og nerver:-) Men det blir nok ikke som forrige året nei... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Både Didrik og A1 er de første artistene som har fått terningkast 4 av folk i kveld.Så jeg tror vinneren er en av disse. Det er noe betryggende med erfarne artister, så jeg tror jeg håper på at A1 vinner hele finalen til slutt. Styiling kan gjøres noe med da:-) Det er verre med uerfarenhet og nerver:-) Men det blir nok ikke som forrige året nei... '' Men det blir nok ikke som forrige året nei...'' Nei, men så høyt legger jeg ikke lista i år. Håper på en hederlig plassering. Vi får muligens billetter til finalen i mai, så jeg gleder meg ) 0 Siter
cecily Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg syns den var intetsigende og lite fengende. Om en ikke husker refrenget etter fem minutter, så er sangen dårlig. Utrolig mye kjedelig i år, altså. 0 Siter
Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 '' Men det blir nok ikke som forrige året nei...'' Nei, men så høyt legger jeg ikke lista i år. Håper på en hederlig plassering. Vi får muligens billetter til finalen i mai, så jeg gleder meg ) Så artig å være til stede på selveste finalen:-) Det må jo bare bli en stor opplevelse for en GP-entusiast som deg:-) En hederlig plassering er det jeg håper på også. Hva syntes du om Mira Craig da? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Så artig å være til stede på selveste finalen:-) Det må jo bare bli en stor opplevelse for en GP-entusiast som deg:-) En hederlig plassering er det jeg håper på også. Hva syntes du om Mira Craig da? Ja, vi er nære på å få billetter nå. Trenger bare bekreftelse på at det er i boks Det er svindyrt, men vi må kjøpe en pakke med semifinaler også for å være sikret billetter. Hvis vi venter til de blir lagt ut senere blir det gambling. Mira ble jeg veldig positivt overrasket over. Jeg har jo hørt låten en del ganger den siste uka. Hun var den som klarte å heve låta høyt over mine forventninger. Veldig bra show ) 0 Siter
Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ja, vi er nære på å få billetter nå. Trenger bare bekreftelse på at det er i boks Det er svindyrt, men vi må kjøpe en pakke med semifinaler også for å være sikret billetter. Hvis vi venter til de blir lagt ut senere blir det gambling. Mira ble jeg veldig positivt overrasket over. Jeg har jo hørt låten en del ganger den siste uka. Hun var den som klarte å heve låta høyt over mine forventninger. Veldig bra show ) Jeg krysser fingrene for deg! Håper at dette ordner seg:-) Jeg skal se etter deg i salen når sendingen går:-) Når det gjelder Mira så fikk jeg sterke assosiajsoner til Kate Bush....hvis du husker henne? Sceneshowet var bra, det er jeg enig i. Men ikke sangen:-( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg krysser fingrene for deg! Håper at dette ordner seg:-) Jeg skal se etter deg i salen når sendingen går:-) Når det gjelder Mira så fikk jeg sterke assosiajsoner til Kate Bush....hvis du husker henne? Sceneshowet var bra, det er jeg enig i. Men ikke sangen:-( Ja, jeg husker Kate Bush. Noen av låtene hennes var utrolig bra ) En ganske spesiell stil på den dama. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg syns den var intetsigende og lite fengende. Om en ikke husker refrenget etter fem minutter, så er sangen dårlig. Utrolig mye kjedelig i år, altså. Det meste av bra musikk har ikke refreng i det hele tatt. 0 Siter
Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ja, jeg husker Kate Bush. Noen av låtene hennes var utrolig bra ) En ganske spesiell stil på den dama. Jeg likte ikke Kate Bush...:-( Og det var henne Mira ga meg assosiajsoner til i kveld. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg likte ikke Kate Bush...:-( Og det var henne Mira ga meg assosiajsoner til i kveld. Jeg føler ikke de to kan sammenlignes ) Jeg er ingen fan av Mira Craig, men noen låter hun har er ok. Hun roper litt for mye. Kate Bush er det litt mer klasse over 0 Siter
Gjest spørreren Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.