Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Heia a1 OG didrik!

Ja :o) Synd Didrik var så nervøs. Det må han legge av seg om han skal gå til topps i finalen.

Skrevet

Heia a1 OG didrik!

didrik var ikke noe særlig men.

Skrevet

Ja :o) Synd Didrik var så nervøs. Det må han legge av seg om han skal gå til topps i finalen.

Didrik har nok stor mulighet til å vinne hele greia. Han minner om en kloning av Josh Groban og Morten Harket:-)

candyqueen_83
Skrevet

Didrik har nok stor mulighet til å vinne hele greia. Han minner om en kloning av Josh Groban og Morten Harket:-)

Utrolig kjedelig sang da..

Skrevet

Utrolig kjedelig sang da..

Synes du det? Jeg liker litt svulstige ballader, og denne minte mye om "You raise me up":-) Men jeg holder nok en knapp på A1.

AneM1365380603
Skrevet

Det er ingen tvil om at han er et stort talent. Likevel synes jeg han virket nervøs, og jeg likte heller ikke stylinga spesielt godt. Det virket som om de ikke hadde bestemt seg helt hvordan stil de skulle kjøre, så ble det litt så her ;)

Skrevet

Det er ingen tvil om at han er et stort talent. Likevel synes jeg han virket nervøs, og jeg likte heller ikke stylinga spesielt godt. Det virket som om de ikke hadde bestemt seg helt hvordan stil de skulle kjøre, så ble det litt så her ;)

Både Didrik og A1 er de første artistene som har fått terningkast 4 av folk i kveld.Så jeg tror vinneren er en av disse. Det er noe betryggende med erfarne artister, så jeg tror jeg håper på at A1 vinner hele finalen til slutt.

Styiling kan gjøres noe med da:-) Det er verre med uerfarenhet og nerver:-)

Men det blir nok ikke som forrige året nei...

AneM1365380603
Skrevet

Både Didrik og A1 er de første artistene som har fått terningkast 4 av folk i kveld.Så jeg tror vinneren er en av disse. Det er noe betryggende med erfarne artister, så jeg tror jeg håper på at A1 vinner hele finalen til slutt.

Styiling kan gjøres noe med da:-) Det er verre med uerfarenhet og nerver:-)

Men det blir nok ikke som forrige året nei...

''

Men det blir nok ikke som forrige året nei...''

Nei, men så høyt legger jeg ikke lista i år. Håper på en hederlig plassering. Vi får muligens billetter til finalen i mai, så jeg gleder meg :o)

Skrevet

Jeg syns den var intetsigende og lite fengende. Om en ikke husker refrenget etter fem minutter, så er sangen dårlig.

Utrolig mye kjedelig i år, altså.

Skrevet

''

Men det blir nok ikke som forrige året nei...''

Nei, men så høyt legger jeg ikke lista i år. Håper på en hederlig plassering. Vi får muligens billetter til finalen i mai, så jeg gleder meg :o)

Så artig å være til stede på selveste finalen:-) Det må jo bare bli en stor opplevelse for en GP-entusiast som deg:-)

En hederlig plassering er det jeg håper på også. Hva syntes du om Mira Craig da?

AneM1365380603
Skrevet

Så artig å være til stede på selveste finalen:-) Det må jo bare bli en stor opplevelse for en GP-entusiast som deg:-)

En hederlig plassering er det jeg håper på også. Hva syntes du om Mira Craig da?

Ja, vi er nære på å få billetter nå. Trenger bare bekreftelse på at det er i boks :) Det er svindyrt, men vi må kjøpe en pakke med semifinaler også for å være sikret billetter. Hvis vi venter til de blir lagt ut senere blir det gambling.

Mira ble jeg veldig positivt overrasket over. Jeg har jo hørt låten en del ganger den siste uka. Hun var den som klarte å heve låta høyt over mine forventninger. Veldig bra show :o)

Skrevet

Ja, vi er nære på å få billetter nå. Trenger bare bekreftelse på at det er i boks :) Det er svindyrt, men vi må kjøpe en pakke med semifinaler også for å være sikret billetter. Hvis vi venter til de blir lagt ut senere blir det gambling.

Mira ble jeg veldig positivt overrasket over. Jeg har jo hørt låten en del ganger den siste uka. Hun var den som klarte å heve låta høyt over mine forventninger. Veldig bra show :o)

Jeg krysser fingrene for deg! Håper at dette ordner seg:-) Jeg skal se etter deg i salen når sendingen går:-)

Når det gjelder Mira så fikk jeg sterke assosiajsoner til Kate Bush....hvis du husker henne? Sceneshowet var bra, det er jeg enig i. Men ikke sangen:-(

AneM1365380603
Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg! Håper at dette ordner seg:-) Jeg skal se etter deg i salen når sendingen går:-)

Når det gjelder Mira så fikk jeg sterke assosiajsoner til Kate Bush....hvis du husker henne? Sceneshowet var bra, det er jeg enig i. Men ikke sangen:-(

Ja, jeg husker Kate Bush. Noen av låtene hennes var utrolig bra :o) En ganske spesiell stil på den dama.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Jeg syns den var intetsigende og lite fengende. Om en ikke husker refrenget etter fem minutter, så er sangen dårlig.

Utrolig mye kjedelig i år, altså.

Det meste av bra musikk har ikke refreng i det hele tatt.

Skrevet

Ja, jeg husker Kate Bush. Noen av låtene hennes var utrolig bra :o) En ganske spesiell stil på den dama.

Jeg likte ikke Kate Bush...:-( Og det var henne Mira ga meg assosiajsoner til i kveld.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg likte ikke Kate Bush...:-( Og det var henne Mira ga meg assosiajsoner til i kveld.

Jeg føler ikke de to kan sammenlignes :o) Jeg er ingen fan av Mira Craig, men noen låter hun har er ok. Hun roper litt for mye. Kate Bush er det litt mer klasse over :)

Gjest spørreren
Skrevet

Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...