Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg føler ikke de to kan sammenlignes ) Jeg er ingen fan av Mira Craig, men noen låter hun har er ok. Hun roper litt for mye. Kate Bush er det litt mer klasse over Nei, de kan ikke sammenlignes. Men det var noe med alt det dramatiske og alle effektene i framføringen:-) 0 Siter
Colette Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest? Ja, selvfølgelig. Visste du ikke det? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest? Samma da vel ) 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest? Det vil jeg tro. Særlig det siste. 0 Siter
meg__123! Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Skrevet 23. januar 2010 Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest? og hva liker du å se på? 0 Siter
cecily Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Det meste av bra musikk har ikke refreng i det hele tatt. En mgp-låt har som regel refreng. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 En mgp-låt har som regel refreng. Ja det er riktig, men nå snakket jeg om *bra* musikk. 0 Siter
cecily Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ja det er riktig, men nå snakket jeg om *bra* musikk. Og jeg gjentar det jeg sier ;-) 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Og jeg gjentar det jeg sier ;-) Men dette er jo et tullespørsmål da mgp-musikk automatisk suger 0 Siter
morsan Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest? ''Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest?'' Spørsmålet inneholder en incorrect assumption - folk som ser på mgp = folk flest! (Iallfall når det kommer til finaler - da bruker det å være kveldens seervinner på ratingene) 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 ''Er folk som ser på mgp mer primitive, dummere eller mer utviklingshemmet enn folk flest?'' Spørsmålet inneholder en incorrect assumption - folk som ser på mgp = folk flest! (Iallfall når det kommer til finaler - da bruker det å være kveldens seervinner på ratingene) ''Spørsmålet inneholder en incorrect assumption - folk som ser på mgp = folk flest!'' Selv delfinalene er nok lørdagens mest populære program. Om mange nok ser på til å kalle dete "folk flest" kan diskuteres. Jeg vil si ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.