Gå til innhold

Er dere begynt å spise brusk?

Anbefalte innlegg

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Nei, men når Anna gjør det, har man noe valg?

Skrevet

Nei, men når Anna gjør det, har man noe valg?

Nei, det er det jeg tenker, men må jo bare følge på...;)

Skrevet

det er rett og slett kvalmende... hun sitter å spiser BEIN... jeg mener brusk blir jo til bein...

Skrevet

Nei.

Hvorfor skulle jeg det?

''Hvorfor skulle jeg det?''

Anna Anka ("Svenske hollywoodfruer", TV3) uttalte at hun elsket brusken i kylling, og at hun trodde den var kreftforebyggende fordi haier visstnok er det eneste dyret som ikke får kreft....

Skrevet

Jeg er overhodet ikke fristet! :-)

Kan vurdere dersom medisinske eksperter bekrefter hennes teori, men isåfall vil jeg vente på kapslene med bruskekstrakt!! ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Anna Anka ("Svenske hollywoodfruer", TV3) uttalte at hun elsket brusken i kylling, og at hun trodde den var kreftforebyggende fordi haier visstnok er det eneste dyret som ikke får kreft....

Takk for forklaringen. :-)

Men nei takk. Jeg tror ikke på det.

Jeg tror heller på antioksidanter i form av grønnsaker/frukt/bær mm

Skrevet

Man kan se alle episodene gratis her:

http://www.tv3.se/play

Jeg så Anna Ankas jul første episode i går. Den var ubetalelig. Burde kanskje hete Anna Anka møter Hjerne. Det var iallefall en svensk gjest som også het Anna som tok henne helt på kornet. Hun hadde også litt å si om brusk teorien til Anna.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Man kan se alle episodene gratis her:

http://www.tv3.se/play

Jeg så Anna Ankas jul første episode i går. Den var ubetalelig. Burde kanskje hete Anna Anka møter Hjerne. Det var iallefall en svensk gjest som også het Anna som tok henne helt på kornet. Hun hadde også litt å si om brusk teorien til Anna.

Orker ikke se de programmene. Vrir meg i stolen av å måtte se/høre henne på en gang. Har ikke ord på hva jeg synes om henne.

Samtidig er jeg en nysgjerrig person.... så kan du være så snill å gi kortversjonen på det som skjedde?

Skrevet

Orker ikke se de programmene. Vrir meg i stolen av å måtte se/høre henne på en gang. Har ikke ord på hva jeg synes om henne.

Samtidig er jeg en nysgjerrig person.... så kan du være så snill å gi kortversjonen på det som skjedde?

Jeg synes du må se den. Det var morsomt :)

Men egentlig er det veldig tragiskt. Moren døde da hun var baby. Hun bodde på barnehjem til hun var tre. Hun ble adoptert til et svenskt ektepar. Hun påstår at de kun festet og drakk. Så hun har sannsynligvis hatt en veldig tragisk barndom. Men hvordan kan hun ha blitt så fullstending overflatisk, iskald og se så ned på andre som ikke har mye penger det skjønner jeg ikke. Også er det slående å se hvor fantastisk hun selv synes hun er. Hun mener hun er penere enn alle, den svenske gjesten hennes var nok mye penere og hyggeligere. Anne ser jo selv nesten syk og gammel ut.

Vel dette ble ikke så mye om episoden men...

Skrevet

Jeg så reprisen i går mens jeg trimsyklet og er egentlig ganske stum over den dama.

Hun satt i privatflyet sitt og snakket nedsettende om barnepiken som satt bak i flyet og underholdt hennes barn. Mente at barnepiken misunte Anna hennes livsstil og barnepiken tjente jo såååå dårlig, det hun tjente var jo ikke mer enn det Anna selv brukte på makeup!

Og fansen til mannen (og seg selv?) gir hun det glatte lag og synes de er helt på trynet. At de er der de er og kan leve det livet de gjør nettopp på grunn av fansen tror jeg ikke har streifet henne...

Det var et par andre damer det handlet om også og hun ene var så operert i trynet at det var vondt å se på.

Skrevet

Jeg så reprisen i går mens jeg trimsyklet og er egentlig ganske stum over den dama.

Hun satt i privatflyet sitt og snakket nedsettende om barnepiken som satt bak i flyet og underholdt hennes barn. Mente at barnepiken misunte Anna hennes livsstil og barnepiken tjente jo såååå dårlig, det hun tjente var jo ikke mer enn det Anna selv brukte på makeup!

Og fansen til mannen (og seg selv?) gir hun det glatte lag og synes de er helt på trynet. At de er der de er og kan leve det livet de gjør nettopp på grunn av fansen tror jeg ikke har streifet henne...

Det var et par andre damer det handlet om også og hun ene var så operert i trynet at det var vondt å se på.

Men det var ikke Anna Ankas jul. Det ble litt morsomt i denne episoden når Anna møtte en vettug svenske.

Skrevet

Hi, hi - haibrusk i så fall ;)

Ja det var jo genialt. Det er nok i den bransjen Anna starter nå ;)

Gjest Elextra
Skrevet

''Anna Anka ("Svenske hollywoodfruer", TV3) uttalte at hun elsket brusken i kylling, og at hun trodde''

Haha, hun er vel en av de siste personene jeg ville brukt som sannhetsvitne rundt nyere (evt.) forskning :-)

Skrevet

''Anna Anka ("Svenske hollywoodfruer", TV3) uttalte at hun elsket brusken i kylling, og at hun trodde''

Haha, hun er vel en av de siste personene jeg ville brukt som sannhetsvitne rundt nyere (evt.) forskning :-)

Hva??? Hun er jo mye vakrere enn alle sammen. Jeg tror fortsatt ikke hun har møtt noen hun ikke er vakrere enn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...