Gå til innhold

natron, hva kan erstatte natron i sjokoladekake?

Anbefalte innlegg

Gjest natron?
Skrevet

Skal bake sjokoladekaka og oppdager at jeg ikke har natron. Kan jeg bruke bakepulver i stedet tror dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg har alltid brukt bakepulver i sjokoladekake.

Gjest Sjokomomsa
Skrevet

Jeg har aldri hatt natron i sjokoladekakene mine og har nydelige resultater på de samme, så jeg er helt sikker på at du kan bruke vaniljesukker isteden for natron :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt natron i sjokoladekakene mine og har nydelige resultater på de samme, så jeg er helt sikker på at du kan bruke vaniljesukker isteden for natron :)

Niks, ikke vaniljesukker, men bakepulver går bra. Det er natron i bakepulver.

Gjest Sjokomomsa
Skrevet

Niks, ikke vaniljesukker, men bakepulver går bra. Det er natron i bakepulver.

Beklager, skrev feil. Jeg bruker både vaniljesukker og, såklart, bakepuler :)

Annonse

Skrevet

Beklager, skrev feil. Jeg bruker både vaniljesukker og, såklart, bakepuler :)

''Beklager, skrev feil. Jeg bruker både vaniljesukker og, såklart, bakepuler :)''

*Fnis* Hva slags kaker lager du egentlig? ;o)

Gjest Sjokomomsa
Skrevet

''Beklager, skrev feil. Jeg bruker både vaniljesukker og, såklart, bakepuler :)''

*Fnis* Hva slags kaker lager du egentlig? ;o)

*gapskratt*

Fanden til godt spørsmål Lillemus :D Ikke drakk jeg større i går heller. Vel, vel, det blir mmmmm sjololadekake i allefall. Som sikkert er meget enkelt å skjønne etter mine *kremt* elegante innlegg i dag :S

Gjest kinelle
Skrevet

Det er natron i bakepulver så bruk det. Har erfaring med at kakene blir litt mer luftige av å kombinere natron og bakepulver. Men det holder fint med èn av delene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...