Gå til innhold

80 tallet- tabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alla dager havnet innlegget i sååå feil forum.. BEKLAGER! prøver igjen... trenger 80 talls klær- tips!! anyone?

Skrevet

*Hehe* Jeg flytter svaret mitt hit jeg da:

Lyse dongeribukser, hvite tennissokker utenpå buksene, pusegenser nedi buksa og pastellfarget belte. Krus i håret og gjerne grorudpalme (en hårtust som står rett opp midt på hodet med pastellfarget strikk).

Skrevet

Ball-genser eller "pusegenser", altså strikkegenser i "pusegarn", helst pastellfarget

Hvis du ikke får tak i noe av det over: Genser med skulderputer

Levis 501 eller Henry Choice, gjerne hullete. Evt. noe lettere, kombinert med leggvarmere.

Platåsko?

Se evt. her etter bilder og motetips: http://www.80tallet.no/

Skrevet

Lyse dongeribukser, hvite tennissokker utenpå buksene, pusegenser nedi buksa og pastellfarget belte. Krus i håret og gjerne grorudpalme (en hårtust som står rett opp midt på hodet med pastellfarget strikk).

Takk for tips! Jo, den kreppinga av hår å grorudpalmen er i boks.. samt tilbehøret. Men tenkte at siden det var en bursdagsfest så skulle jeg være en litt pyntet 80talls-utgave. Derfor tenkte jeg på skjørt og en sterkt farget tights under f. eks. Men så ble jeg litt i tvil på det skjørtet da...

Skrevet

Husker det der :-)

Sokker utenpå buksa er in igjen, iallfall på skolen her, enn hos deg?

Skrevet

Jeg kan vagt huske at slike brede sorte strekk-belter var populære? Slike får man kjøpt i dag også, har jeg sett.

Skrevet

Hvis du bor i Olso har de egen 80- talls avdeling på uff på jernbanetorget...

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for tips! Jo, den kreppinga av hår å grorudpalmen er i boks.. samt tilbehøret. Men tenkte at siden det var en bursdagsfest så skulle jeg være en litt pyntet 80talls-utgave. Derfor tenkte jeg på skjørt og en sterkt farget tights under f. eks. Men så ble jeg litt i tvil på det skjørtet da...

Ha gjerne en oversized topp med kjempebrede skuldre. Evt. markert med et bredt belte i livet.

Gjest Elextra
Skrevet

Ball-genser eller "pusegenser", altså strikkegenser i "pusegarn", helst pastellfarget

Hvis du ikke får tak i noe av det over: Genser med skulderputer

Levis 501 eller Henry Choice, gjerne hullete. Evt. noe lettere, kombinert med leggvarmere.

Platåsko?

Se evt. her etter bilder og motetips: http://www.80tallet.no/

"pusegenser", altså strikkegenser i "pusegarn", helst pastellfarget''

Og gjerne innstrikkede gulltråder. Og kjempevid, skuldersømmene kan gjerne være halvveis til albuen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...