Gå til innhold

Sprekk på lavkarbo, vekta føk i været :(

Anbefalte innlegg

Gjest Nederlag igjen
Skrevet

Nå har jeg vært flink og spist lavkarbo siden nyttår, og vekta har gått nedover, sakte med sikkert. (Jeg er klar over at det er mye væske som forsvinner i begynnelsen, men det er jo motiverende!) I går var vi i selskap, og det ble både pasta, vin og noen ruter mørk sjokolade. I dag viser vekta +2,2 kg! :(

Det er jo en bagatell, men året som har gått har vært så tungt på mange måter, og det skal så lite til før jeg mister troen på at jeg skal mestre noe og få det til.. :(

Skrevet

Dette går bra, ikke mist motet. Fedon Lindberg sier at man må ha noen slike dager for å lykkes med en livsstilsendring. Du har ikke gått opp 2 kg, det kan være salt som binder vann i kroppen og at du er litt full i tarmen. Bare fortsett der du slapp, så lykkes du sikkert med å komme ned i vekt. Jeg sliter meg store vektproblemer selv, så jeg kjenner igjen den følelsen du har nå. Oppgittheten over seg selv og følelsen av å ha gjort noe nærmest kriminelt.

Lykke til.

Skrevet

Dette går så fint så! Som Maximia sier så har du ikke gått opp 2,2 kg, men magen er full og du har sikkert mer vann i kroppen.

Glem gårsdagen og se fremover - fra nå av (ikke først i morra!) er du i gang med resten av ditt liv igjen. :o) Du har vært kjempeflink så langt og en liten sprekk er ingen krise.

Skrevet

Dette går så fint så! Som Maximia sier så har du ikke gått opp 2,2 kg, men magen er full og du har sikkert mer vann i kroppen.

Glem gårsdagen og se fremover - fra nå av (ikke først i morra!) er du i gang med resten av ditt liv igjen. :o) Du har vært kjempeflink så langt og en liten sprekk er ingen krise.

Selvom jeg ikke er trådstarter denne gangen blir jeg alltid så glad når jeg leser det du skriver...jeg direkte lett til sinns!

Jeg ville i grunnen bare si det.

Fortsatt god søndag :o)

Skrevet

Selvom jeg ikke er trådstarter denne gangen blir jeg alltid så glad når jeg leser det du skriver...jeg direkte lett til sinns!

Jeg ville i grunnen bare si det.

Fortsatt god søndag :o)

Så koselig! God søndag til deg også! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan umulig ha lagt på deg 2 kg. på et døgn, med mindre du har klart å spise noe sånt som 15000 kalorier, og det skal godt gjøres.

Antakelig har du spist saltere mat enn du pleier og binder mye vann i kroppen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

I stedet for å veie deg kan du måle cm rundt liv, hofter osv. Mye bedre! :-)

Skrevet

Glem sprekken, ikke se på det som nederlag. Bare stå på videre.

Jeg går også på lavkarbo/ketolysekuren, og har hatt mine sprekker jeg også. Og en går opp etter en skikkelig sprekk. Mye som lagres på kort tid, om du forstår hva jeg mener.

Men om du klarer å komme på rett kjøl igjen, så er de kiloene borte på et par/tre dager.

En sprekk er ikke nederlag, men en erfaring. :)

Stå på, dette klarer du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...