Gå til innhold

Sony Ericsson W995: FM-sender/RDS FM-radio

Anbefalte innlegg

Gjest klubbfoross
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en Sony Ericsson W995. Noen som har erfaringer med den?

Det jeg lurer på er at det ett sted står at den ikke har FM-sender og et annet sted står at den har en RDS FM-radio... Hva vil dette si? Jeg er fornøyd med en vanlig radio liksom :o)

Gjest Tippetutt
Skrevet

Knallbra telefon. RDS-radio betyr at den scanner og finner kanalene selv. Hvis du forflytter deg fra Oslo til Drammen så oppdaterer den frekvensen selv.

Gjest majas mamma
Skrevet

Vi har hatt to stykker av den typen her, og det virker som om de er veldig følsomme for støt. Datterern min fikk en til bursdagen sin som falt i gulvet etter 6 mnd og dermed gikk skjermen. Det samme skjedde med min. Den gled fra sengen og ned på et teppegulv, ca 30 cm fallhøyde, og dermed gikk skjermen der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...