Gjest klubbfoross Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg vurderer å kjøpe meg en Sony Ericsson W995. Noen som har erfaringer med den? Det jeg lurer på er at det ett sted står at den ikke har FM-sender og et annet sted står at den har en RDS FM-radio... Hva vil dette si? Jeg er fornøyd med en vanlig radio liksom ) 0 Siter
Gjest Tippetutt Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Knallbra telefon. RDS-radio betyr at den scanner og finner kanalene selv. Hvis du forflytter deg fra Oslo til Drammen så oppdaterer den frekvensen selv. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Vi har hatt to stykker av den typen her, og det virker som om de er veldig følsomme for støt. Datterern min fikk en til bursdagen sin som falt i gulvet etter 6 mnd og dermed gikk skjermen. Det samme skjedde med min. Den gled fra sengen og ned på et teppegulv, ca 30 cm fallhøyde, og dermed gikk skjermen der også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.