Gå til innhold

Samsung Ultra Touch - meninger?

Anbefalte innlegg

Gjest klubbfoross
Skrevet

Jeg la ut et innlegg om Sony Ericsson W995 istad, men nå titter jeg litt på Samsung Ultra Touch. Har noen erfaringer med denne?

candyqueen_83
Skrevet

Har ikke erfaring med den, men har nettopp kjøpt Samsung pixon 12. Er superfornøyd altså. Kjapp, skjermen reagerer på trykk med en eneste gang, og kameraet er fantastisk.

Gjest klubbfoross
Skrevet

Har ikke erfaring med den, men har nettopp kjøpt Samsung pixon 12. Er superfornøyd altså. Kjapp, skjermen reagerer på trykk med en eneste gang, og kameraet er fantastisk.

Ja, jeg har sett på den, men for det første synes jeg at den var litt dyr.

For det andre virket det som om det var kronglete å skrive æ,ø og å når man bruker det horisontale tastaturet? At man måtte trykke på en annen tast først for så å velge en av dem.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg har sett på den, men for det første synes jeg at den var litt dyr.

For det andre virket det som om det var kronglete å skrive æ,ø og å når man bruker det horisontale tastaturet? At man måtte trykke på en annen tast først for så å velge en av dem.

Jeg bruker ordbok så de bokstavene jeg trenger kommer stort sett opp av seg selv. Har ikke reagert på det.

Ja, den er litt dyr. Uten abonnement er vel 4900 kr billigste på nett.

Gjest klubbfoross
Skrevet

Jeg bruker ordbok så de bokstavene jeg trenger kommer stort sett opp av seg selv. Har ikke reagert på det.

Ja, den er litt dyr. Uten abonnement er vel 4900 kr billigste på nett.

Takk for svar :)

Hva med Mp3-spilleren? Ser at den skårer dårlig i testen, men vet ikke om du bruker den til musikk?

candyqueen_83
Skrevet

Takk for svar :)

Hva med Mp3-spilleren? Ser at den skårer dårlig i testen, men vet ikke om du bruker den til musikk?

Jeg pleier ikke å bruke den til musikk egentlig, men la inn sanger i går og skjønner ikke hvorfor den har scoret såpass dårlig. Lyden er ikke den beste uten hodetelefoner, men med telefoner eller propper er lyden ganske bra syns jeg da. Ikke alt for mange forskjellige innstillinger osv på musikkspilleren da.

Gjest klubbfoross
Skrevet

Jeg pleier ikke å bruke den til musikk egentlig, men la inn sanger i går og skjønner ikke hvorfor den har scoret såpass dårlig. Lyden er ikke den beste uten hodetelefoner, men med telefoner eller propper er lyden ganske bra syns jeg da. Ikke alt for mange forskjellige innstillinger osv på musikkspilleren da.

Er ikke sikker på hvorfor den skåret dårlig på musikk, men det kan jo ha med nettopp det at den ikke har så mange funksjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...