Gå til innhold

Venninne med elsker

Anbefalte innlegg

Gjest tilskuer
Skrevet

Min gifte venninne (vi er 40+) har betrodd meg at hun har inngått en forhold med en gift mann ("krydder i hverdagen"). Denne mannen er gift for 3. gang og har ikke vært gift mer en noen få år. Han har en ett år gammel unge med den siste konen. Hun må jo selvsagt få gjøre hva hun vil med livet sitt, men jeg synes dette ikke hørtes bra ut. Hva slags mann kan han være - og jeg er veldig skuffet over henne. Hva synes dere?

Gjest Elextra
Skrevet

Dumt av henne - både slemt og ubetenksomt av ham.

Om et par år er han antakelig skilt for tredje gang og kranger med kona om barna :/.

Skrevet

Det er vel egentlig ganske irrelevant hvaslags mann denne elskeren er?

Hvis hun allerede er gift, så har hun vel neppe planer om å innlede et seriøst forhold til ham uansett..

Det du evt. burde være opptatt av, er jo det faktum at hun faktisk bedrar sin mann med en elsker..

Gjest -Deres liv
Skrevet

Det er vel egentlig ganske irrelevant hvaslags mann denne elskeren er?

Hvis hun allerede er gift, så har hun vel neppe planer om å innlede et seriøst forhold til ham uansett..

Det du evt. burde være opptatt av, er jo det faktum at hun faktisk bedrar sin mann med en elsker..

Nå vet vi vel ikke om hun har mann. Ellers hadde jeg ikke brydd meg om andres privatliv, selv om dette selvsagt ikke er bra.

Skrevet

Nå vet vi vel ikke om hun har mann. Ellers hadde jeg ikke brydd meg om andres privatliv, selv om dette selvsagt ikke er bra.

''Nå vet vi vel ikke om hun har mann. ''

"min gifte venninne" skulle vel forklare sivilstanden til denne kvinnen?

Skrevet

Exactly!

Gjest -Deres liv
Skrevet

Helt enig:) Snakk om å være treig, skammer meg.

Skrevet

Helt enig:) Snakk om å være treig, skammer meg.

Det kan skje den beste:-)

Skrevet

Ikke pent gjort mot mann og kone... Men en privatsak jeg ville holdt meg unna....

:0)

Skrevet

Det har jeg sett mange ganger. Jeg kjenner bare at jeg ikke blander meg inn i den saken.

Skrevet

Det kan jo være at hun, når hun har betrodd seg til deg på denne måten, _egentlig_ ønsker litt motstand på at dette er greit. Altså at du som god venninne, faktisk skal si i fra om at dette ikke er ok, at du ikke liker opplegget, og at det er dårlig gjort både i forhold til hennes egen mann og i forhold til kona til elskeren - og barnet/barna som er involvert her.

Jeg hadde sagt noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...