Gjest tilskuer Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Min gifte venninne (vi er 40+) har betrodd meg at hun har inngått en forhold med en gift mann ("krydder i hverdagen"). Denne mannen er gift for 3. gang og har ikke vært gift mer en noen få år. Han har en ett år gammel unge med den siste konen. Hun må jo selvsagt få gjøre hva hun vil med livet sitt, men jeg synes dette ikke hørtes bra ut. Hva slags mann kan han være - og jeg er veldig skuffet over henne. Hva synes dere? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Dumt av henne - både slemt og ubetenksomt av ham. Om et par år er han antakelig skilt for tredje gang og kranger med kona om barna :/. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det er vel egentlig ganske irrelevant hvaslags mann denne elskeren er? Hvis hun allerede er gift, så har hun vel neppe planer om å innlede et seriøst forhold til ham uansett.. Det du evt. burde være opptatt av, er jo det faktum at hun faktisk bedrar sin mann med en elsker.. 0 Siter
Gjest -Deres liv Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det er vel egentlig ganske irrelevant hvaslags mann denne elskeren er? Hvis hun allerede er gift, så har hun vel neppe planer om å innlede et seriøst forhold til ham uansett.. Det du evt. burde være opptatt av, er jo det faktum at hun faktisk bedrar sin mann med en elsker.. Nå vet vi vel ikke om hun har mann. Ellers hadde jeg ikke brydd meg om andres privatliv, selv om dette selvsagt ikke er bra. 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Nå vet vi vel ikke om hun har mann. Ellers hadde jeg ikke brydd meg om andres privatliv, selv om dette selvsagt ikke er bra. ''Nå vet vi vel ikke om hun har mann. '' "min gifte venninne" skulle vel forklare sivilstanden til denne kvinnen? 0 Siter
løvinne71 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 ''Nå vet vi vel ikke om hun har mann. '' "min gifte venninne" skulle vel forklare sivilstanden til denne kvinnen? Exactly! 0 Siter
Gjest -Deres liv Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 ''Nå vet vi vel ikke om hun har mann. '' "min gifte venninne" skulle vel forklare sivilstanden til denne kvinnen? Helt enig:) Snakk om å være treig, skammer meg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Helt enig:) Snakk om å være treig, skammer meg. Det kan skje den beste:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ikke pent gjort mot mann og kone... Men en privatsak jeg ville holdt meg unna.... :0) 0 Siter
Speak Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det har jeg sett mange ganger. Jeg kjenner bare at jeg ikke blander meg inn i den saken. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det kan jo være at hun, når hun har betrodd seg til deg på denne måten, _egentlig_ ønsker litt motstand på at dette er greit. Altså at du som god venninne, faktisk skal si i fra om at dette ikke er ok, at du ikke liker opplegget, og at det er dårlig gjort både i forhold til hennes egen mann og i forhold til kona til elskeren - og barnet/barna som er involvert her. Jeg hadde sagt noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.