Gjest foretrekker fast nick men.. Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er en som foretrekker å bruke fast nick. Hva bør en unngå å skrive om for å ikke bli gjenkjent i RL? 0 Siter
Gjest Grufullie Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vet du at venner er på dokonline så er det best å ikke skrive for mye. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Personlige ting som gjør at du kan kjennes igjen. Som alder, bosted, yrke. Detaljer fra ditt privatliv holder du for deg selv, mens dine meninger kan du trygt lufte. 0 Siter
Gjest Foretrekker fast nick men.. Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Personlige ting som gjør at du kan kjennes igjen. Som alder, bosted, yrke. Detaljer fra ditt privatliv holder du for deg selv, mens dine meninger kan du trygt lufte. Hvilke detaljer tenker du på? 0 Siter
fresja Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ikke skriv at du har tvillinger som her Sebastian og Nikoline og hvor gamle de er. 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hvis jeg skriver om situasjoner eller hendelser som jeg vet at noen jeg kjenner i RL kan gjenkjenne meg på, bruker jeg et anonymt nick for anledningen - helst hvis jeg skriver om mann eller barn. Det et ikke så viktig for meg om noen kjenner igjen _meg_, men jeg vil ikke at datteren eller mannen skal gjenkjennes her inne... I hvert fall ikke koble dem til Bookworm. Meningene mine kan jeg stå for:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hvilke detaljer tenker du på? Nå kjenner jeg ikke deg, så det vet jeg ikke. Men du må da vite selv hva som er unikt for deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.