Gå til innhold

Fast nick og RL

Gjest foretrekker fast nick men..

Anbefalte innlegg

Gjest foretrekker fast nick men..
Skrevet

Jeg er en som foretrekker å bruke fast nick. Hva bør en unngå å skrive om for å ikke bli gjenkjent i RL?

Gjest Grufullie
Skrevet

Vet du at venner er på dokonline så er det best å ikke skrive for mye.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Personlige ting som gjør at du kan kjennes igjen. Som alder, bosted, yrke. Detaljer fra ditt privatliv holder du for deg selv, mens dine meninger kan du trygt lufte.

Gjest Foretrekker fast nick men..
Skrevet

Personlige ting som gjør at du kan kjennes igjen. Som alder, bosted, yrke. Detaljer fra ditt privatliv holder du for deg selv, mens dine meninger kan du trygt lufte.

Hvilke detaljer tenker du på?

Skrevet

Ikke skriv at du har tvillinger som her Sebastian og Nikoline og hvor gamle de er.

Skrevet

Hvis jeg skriver om situasjoner eller hendelser som jeg vet at noen jeg kjenner i RL kan gjenkjenne meg på, bruker jeg et anonymt nick for anledningen - helst hvis jeg skriver om mann eller barn. Det et ikke så viktig for meg om noen kjenner igjen _meg_, men jeg vil ikke at datteren eller mannen skal gjenkjennes her inne... I hvert fall ikke koble dem til Bookworm. Meningene mine kan jeg stå for:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvilke detaljer tenker du på?

Nå kjenner jeg ikke deg, så det vet jeg ikke. Men du må da vite selv hva som er unikt for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...