Gå til innhold

Mette-Marits kjole koster en kvart million

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var en fattig alenemor, nå er hun på toppen av næringskjeden. Jeg synes hun er et skikkelig møkkakvinnfolk som kun tenker på seg selv.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

2

• sheba

2

• løvinne71

2

• Alana

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Du er svartsjuk!
Skrevet

Det var bedre da hun var nederst på rangstigen, mener du?

Skrevet

Det var bedre da hun var nederst på rangstigen, mener du?

Nei, men det er grenser til kråtseri.

Gjest Du er svartsjuk!
Skrevet

Nei, men det er grenser til kråtseri.

Da snakker du vel kanskje ikke om Mette Marit som person, men om en kronprinsesse skal ha en så dyr kjole? For det er vel ett forbanna fett hvilke kår kronprinsessen kommer fra, om det er kjolen som er problemet ditt?

Gjest migueline
Skrevet

Hva har prisen på kjolen til kronprinsessen å gjøre med hennes fortid?

Skrevet

Hva har prisen på kjolen til kronprinsessen å gjøre med hennes fortid?

Hun er et symbol på den grådighet som finnes nå. Hvis alle var som henne ville jorden kollapse om 10 år.

Gjest migueline
Skrevet

Hun er et symbol på den grådighet som finnes nå. Hvis alle var som henne ville jorden kollapse om 10 år.

Dette har ingenting med hennes personlighet å gjøre. Det stilles andre krav til kjolene til kronprinsessen enn til en purung alenemor. Vi bør da heller diskutere kravene som blir stilt til prinsesser.

Skrevet

Dette har ingenting med hennes personlighet å gjøre. Det stilles andre krav til kjolene til kronprinsessen enn til en purung alenemor. Vi bør da heller diskutere kravene som blir stilt til prinsesser.

Hun kunne går foran med et godt forbilde og gått med billige kjoler, noe som hadde være mulig, men hun velger å kjøpe det dyreste som er. Hun er nyrik og grådig.

Gjest migueline
Skrevet

Hun kunne går foran med et godt forbilde og gått med billige kjoler, noe som hadde være mulig, men hun velger å kjøpe det dyreste som er. Hun er nyrik og grådig.

Tull.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så det syns du. Mens jeg synes hun er en flott representant for landet vårt. Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av. De antrekkene hun representerer i blir som uniform å regne. Du har kanskje hørt om kleskoder? De er noe annet for folk som representerer et land enn for oss "vanlige".

Skrevet

Den som, med viten og vilje i hennes tilfelle, går inn i en livslang rolle som kronprinsesse/dronning, kan ha så dyre kjoler de vil for meg. Jeg ville ikke byttet med henne for alt i verden.

Forresten tror jeg ikke at Mette-Marit selv er så fryktelig opptatt av dyre kjoler. Hun har imidlertid en stilling som representant for kongehuset og Norge, og det krever faktisk en viss "stand" på offisielle antrekk. Også kan man diskutere det til man blir blå. Men vi har én kronprinsesse. Norge går ikke konkurs av henne what so ever.

Jeg har all respekt for Mette-Marit!

Skrevet

Så det syns du. Mens jeg synes hun er en flott representant for landet vårt. Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av. De antrekkene hun representerer i blir som uniform å regne. Du har kanskje hørt om kleskoder? De er noe annet for folk som representerer et land enn for oss "vanlige".

''Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av''

Ja å være en nikkedukke er hardt arbeid! Hun suger! Hun birdrar til at folk ønsker seg mer og mer når hun går med klær til over 200 tusen. Hun burde gått foran som et godt forbilde.

Skrevet

Den som, med viten og vilje i hennes tilfelle, går inn i en livslang rolle som kronprinsesse/dronning, kan ha så dyre kjoler de vil for meg. Jeg ville ikke byttet med henne for alt i verden.

Forresten tror jeg ikke at Mette-Marit selv er så fryktelig opptatt av dyre kjoler. Hun har imidlertid en stilling som representant for kongehuset og Norge, og det krever faktisk en viss "stand" på offisielle antrekk. Også kan man diskutere det til man blir blå. Men vi har én kronprinsesse. Norge går ikke konkurs av henne what so ever.

Jeg har all respekt for Mette-Marit!

Hvorfor ikke være en kronprinsesse som går nye veier i disse dager? Hadde hun godt med kjoler fra Fretex hadde hun fått større respekt enn hva hun får nå.

Gjest høstløv
Skrevet

Hvorfor ikke være en kronprinsesse som går nye veier i disse dager? Hadde hun godt med kjoler fra Fretex hadde hun fått større respekt enn hva hun får nå.

Respekt fra noen få og forakt fra andre.

Ikke lett å gjøre alle til lags.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt for monarki, men skal vi først ha det så må de kongelige kjøre stil. Jeg synes absolutt ikke det gjør noe at hun går i dyre klær. Hun representerer jo tross alt Norge, og jeg synes ikke det ville passet seg at hun gikk med klær fra freteks.

Skrevet

For meg kunne de avskaffet monarkiet på dagen, men jeg skjønner jo at når de skal representere så må de ha flotte klær. Men jeg synes det er tåpelig med kjoler til 500 000 uansett hvem som bærer den.

MM sin fortid gidder jeg ikke diskutere, personlig klarer jeg ikke dama, men nå har vi en kongefamilie og det orker jeg ikke irritere meg for mye over :o)

Skrevet

For meg kunne de avskaffet monarkiet på dagen, men jeg skjønner jo at når de skal representere så må de ha flotte klær. Men jeg synes det er tåpelig med kjoler til 500 000 uansett hvem som bærer den.

MM sin fortid gidder jeg ikke diskutere, personlig klarer jeg ikke dama, men nå har vi en kongefamilie og det orker jeg ikke irritere meg for mye over :o)

eh rettelse: 250 000 kroner

Gjest firepile
Skrevet

''Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av''

Ja å være en nikkedukke er hardt arbeid! Hun suger! Hun birdrar til at folk ønsker seg mer og mer når hun går med klær til over 200 tusen. Hun burde gått foran som et godt forbilde.

Særtlig når kronprinsparet fronter bekjempelse av fattigdom og "rettferdig fordeling". Det bør være en viss sammenheng mellom hva med sier og hva man faktisk gjør.

Gjest høstløv
Skrevet

Særtlig når kronprinsparet fronter bekjempelse av fattigdom og "rettferdig fordeling". Det bør være en viss sammenheng mellom hva med sier og hva man faktisk gjør.

Men de får lønnen sin fastsatt av Stortinget, og hva de gjør med pengene, er deres sak.

De kan kjøpe hest til barna, eller de kan velge en dyr kjole til Mette-Marit, valget er deres.

Dessuten synes jeg da at barna deres er nøkterne kledde, etter hva jeg kan se.

Skrevet

Du har skrevet om dette på flere forum, har du ikke? Litt besatt, kanskje ;)

Forøvrig - mange av antrekkene til Mette-Marit blir nok "donert" av motehusene og designerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...