Gjest Yurk Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hun var en fattig alenemor, nå er hun på toppen av næringskjeden. Jeg synes hun er et skikkelig møkkakvinnfolk som kun tenker på seg selv. 0 Siter
Gjest Du er svartsjuk! Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det var bedre da hun var nederst på rangstigen, mener du? 0 Siter
Gjest Yurk Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det var bedre da hun var nederst på rangstigen, mener du? Nei, men det er grenser til kråtseri. 0 Siter
Gjest Du er svartsjuk! Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Nei, men det er grenser til kråtseri. Da snakker du vel kanskje ikke om Mette Marit som person, men om en kronprinsesse skal ha en så dyr kjole? For det er vel ett forbanna fett hvilke kår kronprinsessen kommer fra, om det er kjolen som er problemet ditt? 0 Siter
Gjest migueline Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hva har prisen på kjolen til kronprinsessen å gjøre med hennes fortid? 0 Siter
Gjest Yurk Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hva har prisen på kjolen til kronprinsessen å gjøre med hennes fortid? Hun er et symbol på den grådighet som finnes nå. Hvis alle var som henne ville jorden kollapse om 10 år. 0 Siter
Gjest migueline Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hun er et symbol på den grådighet som finnes nå. Hvis alle var som henne ville jorden kollapse om 10 år. Dette har ingenting med hennes personlighet å gjøre. Det stilles andre krav til kjolene til kronprinsessen enn til en purung alenemor. Vi bør da heller diskutere kravene som blir stilt til prinsesser. 0 Siter
Gjest Yurk Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Dette har ingenting med hennes personlighet å gjøre. Det stilles andre krav til kjolene til kronprinsessen enn til en purung alenemor. Vi bør da heller diskutere kravene som blir stilt til prinsesser. Hun kunne går foran med et godt forbilde og gått med billige kjoler, noe som hadde være mulig, men hun velger å kjøpe det dyreste som er. Hun er nyrik og grådig. 0 Siter
Gjest migueline Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hun kunne går foran med et godt forbilde og gått med billige kjoler, noe som hadde være mulig, men hun velger å kjøpe det dyreste som er. Hun er nyrik og grådig. Tull. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Så det syns du. Mens jeg synes hun er en flott representant for landet vårt. Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av. De antrekkene hun representerer i blir som uniform å regne. Du har kanskje hørt om kleskoder? De er noe annet for folk som representerer et land enn for oss "vanlige". 0 Siter
Alana Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Den som, med viten og vilje i hennes tilfelle, går inn i en livslang rolle som kronprinsesse/dronning, kan ha så dyre kjoler de vil for meg. Jeg ville ikke byttet med henne for alt i verden. Forresten tror jeg ikke at Mette-Marit selv er så fryktelig opptatt av dyre kjoler. Hun har imidlertid en stilling som representant for kongehuset og Norge, og det krever faktisk en viss "stand" på offisielle antrekk. Også kan man diskutere det til man blir blå. Men vi har én kronprinsesse. Norge går ikke konkurs av henne what so ever. Jeg har all respekt for Mette-Marit! 0 Siter
Gjest Yurk Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Så det syns du. Mens jeg synes hun er en flott representant for landet vårt. Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av. De antrekkene hun representerer i blir som uniform å regne. Du har kanskje hørt om kleskoder? De er noe annet for folk som representerer et land enn for oss "vanlige". ''Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av'' Ja å være en nikkedukke er hardt arbeid! Hun suger! Hun birdrar til at folk ønsker seg mer og mer når hun går med klær til over 200 tusen. Hun burde gått foran som et godt forbilde. 0 Siter
Gjest Yurk Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Den som, med viten og vilje i hennes tilfelle, går inn i en livslang rolle som kronprinsesse/dronning, kan ha så dyre kjoler de vil for meg. Jeg ville ikke byttet med henne for alt i verden. Forresten tror jeg ikke at Mette-Marit selv er så fryktelig opptatt av dyre kjoler. Hun har imidlertid en stilling som representant for kongehuset og Norge, og det krever faktisk en viss "stand" på offisielle antrekk. Også kan man diskutere det til man blir blå. Men vi har én kronprinsesse. Norge går ikke konkurs av henne what so ever. Jeg har all respekt for Mette-Marit! Hvorfor ikke være en kronprinsesse som går nye veier i disse dager? Hadde hun godt med kjoler fra Fretex hadde hun fått større respekt enn hva hun får nå. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hvorfor ikke være en kronprinsesse som går nye veier i disse dager? Hadde hun godt med kjoler fra Fretex hadde hun fått større respekt enn hva hun får nå. Respekt fra noen få og forakt fra andre. Ikke lett å gjøre alle til lags. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er ikke spesielt for monarki, men skal vi først ha det så må de kongelige kjøre stil. Jeg synes absolutt ikke det gjør noe at hun går i dyre klær. Hun representerer jo tross alt Norge, og jeg synes ikke det ville passet seg at hun gikk med klær fra freteks. 0 Siter
sheba Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 For meg kunne de avskaffet monarkiet på dagen, men jeg skjønner jo at når de skal representere så må de ha flotte klær. Men jeg synes det er tåpelig med kjoler til 500 000 uansett hvem som bærer den. MM sin fortid gidder jeg ikke diskutere, personlig klarer jeg ikke dama, men nå har vi en kongefamilie og det orker jeg ikke irritere meg for mye over ) 0 Siter
sheba Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 For meg kunne de avskaffet monarkiet på dagen, men jeg skjønner jo at når de skal representere så må de ha flotte klær. Men jeg synes det er tåpelig med kjoler til 500 000 uansett hvem som bærer den. MM sin fortid gidder jeg ikke diskutere, personlig klarer jeg ikke dama, men nå har vi en kongefamilie og det orker jeg ikke irritere meg for mye over ) eh rettelse: 250 000 kroner 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 ''Mette-Marit gjør en jobb det står respekt av'' Ja å være en nikkedukke er hardt arbeid! Hun suger! Hun birdrar til at folk ønsker seg mer og mer når hun går med klær til over 200 tusen. Hun burde gått foran som et godt forbilde. Særtlig når kronprinsparet fronter bekjempelse av fattigdom og "rettferdig fordeling". Det bør være en viss sammenheng mellom hva med sier og hva man faktisk gjør. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Særtlig når kronprinsparet fronter bekjempelse av fattigdom og "rettferdig fordeling". Det bør være en viss sammenheng mellom hva med sier og hva man faktisk gjør. Men de får lønnen sin fastsatt av Stortinget, og hva de gjør med pengene, er deres sak. De kan kjøpe hest til barna, eller de kan velge en dyr kjole til Mette-Marit, valget er deres. Dessuten synes jeg da at barna deres er nøkterne kledde, etter hva jeg kan se. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Du har skrevet om dette på flere forum, har du ikke? Litt besatt, kanskje Forøvrig - mange av antrekkene til Mette-Marit blir nok "donert" av motehusene og designerne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.