Gå til innhold

Når man ser etter leilighet...

Anbefalte innlegg

Gjest polly flyndre
Skrevet

Jeg sitter å kikker på leiligheter til salgs og det må gudbedre meg være den samme interiørarkitekten på 90% av leilighetene! Samme type kjøkkeninnredning og det samme iskalde hvite badet over alt!

http://www.finn.no/finn/realestate/viewimagewide?reference=9/130/493/39_-1185292152.jpg&finnkode=13049339

http://www.finn.no/finn/realestate/viewimagewide?reference=9/130/493/39_-1185292152.jpg&finnkode=13049339

Gjest høstløv
Skrevet

Til og med lampene var jo like.

Nå ser jeg at det var henvisning til den samme leilighet.

Et tulleinnlegg altså.

Gjest polly flyndre
Skrevet

Nå ser jeg at det var henvisning til den samme leilighet.

Et tulleinnlegg altså.

Det er det faktisk ikke. Men jeg kan finne frem minst 15 andre leiligheter med akkurat samme kjøkkeninnredning og bad, om du ønsker det. Det er jo det som er hele poenget.

Gjest det er samme leilighet
Skrevet

Det er det faktisk ikke. Men jeg kan finne frem minst 15 andre leiligheter med akkurat samme kjøkkeninnredning og bad, om du ønsker det. Det er jo det som er hele poenget.

Selvsagt er det samme leilighet, det er jo til og med samme finn-kode.

Gjest polly flyndre
Skrevet

Selvsagt er det samme leilighet, det er jo til og med samme finn-kode.

Jeg mente at det ikke er et tulleinnlegg. Jeg er klar over at det er samme leilighet. :-) Vil du ha flere eksempler på leiligheter med samme kjøkkenet?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis de er i samme borettslag har vel borettslaget/entreprenøren valgt samme kjøkkenleverandør og fått en god pris. Ikke så rart det.

Forøvrig er jeg enig i at "styling" av leiligheter ofte er kvalmende lik. Men det er tydelig at folk liker å se leilighetene stylet i en nøtral, moderne, noe kjønnsløs stil. I hvertfall er det da meglerne tydeligvis oppnår best priser, ellers ville de jo ikke gjort det sånn.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg mente at det ikke er et tulleinnlegg. Jeg er klar over at det er samme leilighet. :-) Vil du ha flere eksempler på leiligheter med samme kjøkkenet?

Ja, takk. Ellers er du jo ikke troverdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...