Gjest polly flyndre Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg sitter å kikker på leiligheter til salgs og det må gudbedre meg være den samme interiørarkitekten på 90% av leilighetene! Samme type kjøkkeninnredning og det samme iskalde hvite badet over alt! http://www.finn.no/finn/realestate/viewimagewide?reference=9/130/493/39_-1185292152.jpg&finnkode=13049339 http://www.finn.no/finn/realestate/viewimagewide?reference=9/130/493/39_-1185292152.jpg&finnkode=13049339 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Til og med lampene var jo like. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Til og med lampene var jo like. Nå ser jeg at det var henvisning til den samme leilighet. Et tulleinnlegg altså. 0 Siter
Gjest polly flyndre Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Nå ser jeg at det var henvisning til den samme leilighet. Et tulleinnlegg altså. Det er det faktisk ikke. Men jeg kan finne frem minst 15 andre leiligheter med akkurat samme kjøkkeninnredning og bad, om du ønsker det. Det er jo det som er hele poenget. 0 Siter
Gjest det er samme leilighet Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det er det faktisk ikke. Men jeg kan finne frem minst 15 andre leiligheter med akkurat samme kjøkkeninnredning og bad, om du ønsker det. Det er jo det som er hele poenget. Selvsagt er det samme leilighet, det er jo til og med samme finn-kode. 0 Siter
Gjest polly flyndre Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Selvsagt er det samme leilighet, det er jo til og med samme finn-kode. Jeg mente at det ikke er et tulleinnlegg. Jeg er klar over at det er samme leilighet. :-) Vil du ha flere eksempler på leiligheter med samme kjøkkenet? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det er det faktisk ikke. Men jeg kan finne frem minst 15 andre leiligheter med akkurat samme kjøkkeninnredning og bad, om du ønsker det. Det er jo det som er hele poenget. Hvis de er i samme borettslag har vel borettslaget/entreprenøren valgt samme kjøkkenleverandør og fått en god pris. Ikke så rart det. Forøvrig er jeg enig i at "styling" av leiligheter ofte er kvalmende lik. Men det er tydelig at folk liker å se leilighetene stylet i en nøtral, moderne, noe kjønnsløs stil. I hvertfall er det da meglerne tydeligvis oppnår best priser, ellers ville de jo ikke gjort det sånn. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg mente at det ikke er et tulleinnlegg. Jeg er klar over at det er samme leilighet. :-) Vil du ha flere eksempler på leiligheter med samme kjøkkenet? Ja, takk. Ellers er du jo ikke troverdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.