Gå til innhold

Lik fordeling??

Gjest går til grunne snart

Anbefalte innlegg

Gjest går til grunne snart
Skrevet

Samboeren min gjør ikke et pøkk i heimen, bortsett fra å vaske sine egne klær av og til. Han rydder ikke, vasker ikke, og her river jeg meg i håret for nå er det virkelig ille. Selv er jeg fulltidsstudent med deltidsjobb kontra han som jobber 100%. Vi har dessuten hver vår økonomi. Jeg skjønner ikke at han kan mene og tro at jeg skal ta alt husarbeidet på denne måten? Det er så urimelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg må alltid BE ham om å gjøre ting, og selv da blir det ikke gjort.

Gjest Elextra
Skrevet

Selvfølgelig kan dere ikke ha det slik, når ikke begge parter er fornøyd med det!

Har ingen fasit til deg, men en kan jo undre seg på hvordan arbeidsfordelingen har blitt slik? Har du akseptert å gjøre alt over lengre tid blir det nok ikke lett å endre på.

Skrevet

Du er ikke alene om det. Min samboer er heller ikke særlig ryddig av seg.. Her er det jeg som står for det meste av matlaging og husarbeid. Det hender han kan gjøre noe hvis jeg maser...

Gjest Banna mannfolk
Skrevet

Ja vettu hva.

Nå har jeg hanglet noen dager pga omgangssyke. Mannen min har vært frisk, men ikke hjulpet til særlig hjemme. med det resultat at det ikke så ut i kåken vår i helgen.

Så kom det overaskende besøk av en kompis av ham.

jeg fikk jo skylda da, det er kvinnfolkets jobb å holdet huset i orden, er det ikke?

enda jeg var syk :(

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg trodde, eller håpet om ikke annet, at den der diskusjonen var noe som forsvant med generasjonen før dere jeg!

Men en ting er sikkert, setter du ikke benet ned, så kommer han aldri til å bli annerledes. Så ikke gift deg med han, eller få barn med han, hvis han ikke klarer å forandre seg. Hvis du ikke kan klare å leve med han slik han er da, han kan jo ha andre gode sider! Skifter dekk på bilen din feks, er en herlig sexpartner, kommer med blomster hver helg, finner på overraskende koselig ting som gjør hverdagen din bra. Det er ikke alltid det er noe bedre å ha en sur og gjerrig grinebiter av en hushjelp å bo sammen med. Jeg har vel en mellomting, og vet også at det ikke finnes noen mennesker som er helt perfekte for deg. Men tenk deg om!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...