Gå til innhold

Har jeg sett bin Laden ?

Anbefalte innlegg

Gjest På fjelltur
Skrevet

Jeg var på en fjelltur i et ganske øde og uframkommelig fjellområde her i Norge. Plutselig ser jeg en mann som likner veldig på bin Laden. Når han ser meg legger han på spring så fort han kan.

Kan det være at bin Laden skjuler seg her i Norge ? Her er det jo mange øde fjellområder og han vet vel at om han skulle bli tatt så blir han behandlet humant. Vet at dette kan hørest ut som ren kødd, men jeg snakker sant.

Gjest høstløv
Skrevet

Kanskje det var han som var snikskytteren mot Krekar? og at det var derfor han var i Norge.

Gjest svingstang i amsterdam
Skrevet

Var du på bærtur når du så han?

Skrevet

Var du på bærtur når du så han?

*hehe*

Gjest Elextra
Skrevet

Det er utlovet en belønning på $ 125 mill. til den som gir CIA informasjon som fører til pågripelse.

*leter febrilsk etter CIAs telefonnummer*

Skrevet

Det var nok bin Laden, ja! Du burde kjøpe inn masse ferdigskåret loff og sette i gang og lage toast, for med din flaks får du sikkert sett bildet av Jesus på toasten din!!

Skrevet

Det var nok bin Laden, ja! Du burde kjøpe inn masse ferdigskåret loff og sette i gang og lage toast, for med din flaks får du sikkert sett bildet av Jesus på toasten din!!

lol! Da hadde i hvert fall jeg løpt fort! :-)

Gjest man kan aldri si aldri
Skrevet

Hvis du snakker seriøst, så ville jeg ha sendt en mail med eksakte opplysninger både til CIA og til politiet.

Gjest Bin Mama
Skrevet

tviler jeg på :)

jeg har en onkel som er så lik Bin Laden.. men han er norsk :)

Bin Laden har nok mange kopier.

Kan være du så en rømt fange som ikke har klippet skjegget sitt i det siste? :D

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Kanskje det var han som var snikskytteren mot Krekar? og at det var derfor han var i Norge.

hehe... Ja forresten, etter å ha lest og sett mye krim, så hadde det jo vært en naturlig ting det. For Bin Laden å gjemme seg i Norge, mener jeg. Hadde ikke forundra meg det spøtt! Det er jo så lurt som bare det, folk bare ler jo av dem som ser han. Sier at de bare ser spøkelser på høylys dag. I sitt eget land vil han jo forventes å finne, eller i regionen der nede da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...