Gå til innhold

Et stressende liv

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Stakkars Maria (fra Svenske Hollywoodfruer), hun er hjemmeværende, men har det tøft:

''- Det kan virke som det bare er gøy og glamorøst hele tiden, men en typisk dag for meg handler om å lage skolemat til barna, vaske opp etter det, så gjør jeg meg klar, og så møter jeg venninner og drar på shopping eller lunsj. Deretter er det matvarer som må handles, og ungene skal kjøres til pianotimer og cheerleading, også har jeg bokklubben min... Det er noe å gjøre hele tiden! Også er det bursdagsselskaper i nabolaget og slikt, forteller hun.''

http://www.seher.no/833140/montazami-innrommer-at-hun-tar-botox

*fnis*

Spørs om jeg gidder å se TV-serien, men jeg må innrømme at det er litt fornøyelig å lese disse damenes uttalelser :-).

candyqueen_83
Skrevet

Det er utrolig festlig å se på.. Haha, såå slitsomt å være hjemmeværende. Med hushjelp og barnepike ;O))

Gjest Elextra
Skrevet

Det er utrolig festlig å se på.. Haha, såå slitsomt å være hjemmeværende. Med hushjelp og barnepike ;O))

''Med hushjelp og barnepike''

Ja, det er et viktig poeng. Jeg mente ikke å kimse av det å være hjemmearbeidende med barn uten hjelp :-)

Skrevet

Kommentarene er helt i hur og heim, men det er _det_ som gjør serien morsom å se. Har sett episoden i går og forrige mandag. OMG. Anna Anka er totalt i sin egen verden. Anna-Nicole Winter eller hva hun heter, tar seg bra ut *haha* Fugleskremsel på godt norsk. Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt *s*

candyqueen_83
Skrevet

Kommentarene er helt i hur og heim, men det er _det_ som gjør serien morsom å se. Har sett episoden i går og forrige mandag. OMG. Anna Anka er totalt i sin egen verden. Anna-Nicole Winter eller hva hun heter, tar seg bra ut *haha* Fugleskremsel på godt norsk. Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt *s*

Herregud, hun som tok spraytan i går da. For noen grusomme pupper!!

Skrevet

Herregud, hun som tok spraytan i går da. For noen grusomme pupper!!

Fascinerende ;-)

Skrevet

Jeg så på gårsdagens program, og tenkte at Maria jammen ser ut til å ha et deilig liv! :-)

Hun tok med bikkja til hundevaskeren/-klipperen, hun brukte lang tid på å dille dalle før broren skulle komme på besøk fra Sverige - her var det ikke snakk om bare å re opp senga og legge fram rene håndklær! Og hun dro til stranda med egne barn, broren sin, kjæresten til datra, venner av barna osv osv etter å ha laget en kjempe packed lunch til hele gjengen. Og der solte de seg og surfet.

jeg betviler ikke at hun får dagene til å gå, men noe slitsomt liv kan man ikke si at det er:-)

Skrevet

''Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt''

Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.

;-)

Skrevet

''Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt''

Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.

;-)

Helt klart en fordel å være med på suksessen fra starten av.

Skrevet

Åååh, stakkar, skjønner godt at hun har det travelt, ja ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ha ha, det å være hjemmeværende kan fort bli travelt nok det;o)

Kjenner meg litt igjen faktisk;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg så på gårsdagens program, og tenkte at Maria jammen ser ut til å ha et deilig liv! :-)

Hun tok med bikkja til hundevaskeren/-klipperen, hun brukte lang tid på å dille dalle før broren skulle komme på besøk fra Sverige - her var det ikke snakk om bare å re opp senga og legge fram rene håndklær! Og hun dro til stranda med egne barn, broren sin, kjæresten til datra, venner av barna osv osv etter å ha laget en kjempe packed lunch til hele gjengen. Og der solte de seg og surfet.

jeg betviler ikke at hun får dagene til å gå, men noe slitsomt liv kan man ikke si at det er:-)

'' Og der solte de seg og surfet''

Man blir jo sliten av å ligge i sola hele dagen. Skjønner du ikke det da? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Ha ha, det å være hjemmeværende kan fort bli travelt nok det;o)

Kjenner meg litt igjen faktisk;-)

Jeg jobber, men har veldig mye fri. Innimellom føler jeg at jeg har så god tid at jeg ikke får tid til noe.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg jobber, men har veldig mye fri. Innimellom føler jeg at jeg har så god tid at jeg ikke får tid til noe.

Jeg tuller litt her nå altså:-) Vi spøker om det vi damene at vi har det mer travlet enn noensinne. Men selvfølgelig, vi flyr jo bare rundt og koser oss:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tuller litt her nå altså:-) Vi spøker om det vi damene at vi har det mer travlet enn noensinne. Men selvfølgelig, vi flyr jo bare rundt og koser oss:-)

Men man får det litt travelt med mye fri da :o) Men SLITSOMT det er det ikke :o)

Skrevet

'' Og der solte de seg og surfet''

Man blir jo sliten av å ligge i sola hele dagen. Skjønner du ikke det da? ;-)

Jo, jeg er ganske mo selv etter en lang dag på stranda:-)

Skrevet

Men man får det litt travelt med mye fri da :o) Men SLITSOMT det er det ikke :o)

Følelsen av travelhet varierer nok med hvordan man har det til vanlig - det skal mindre til før man føler seg stresset.

Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren! ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Følelsen av travelhet varierer nok med hvordan man har det til vanlig - det skal mindre til før man føler seg stresset.

Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren! ;-)

Hehe, det ser jeg ikke på som så veldig stressende. Men kan godt tenke meg pensjonister gjør det.

Men innimellom når jeg har mye fri planlegger jeg å gjøre alt som jeg egentlig skulle ha gjort tidligere og da kan det føles travelt :o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, for å være helt ærlig, så er det ikke mulig å ha et behageligere liv.

Av den grunn har jeg valgt ikke å ha vaskehjelp. Jeg tenkte først å ha, da jeg synes vi e litt moralsk forpliktet til å gi jobb til de philipinske damene. De bor jo her i årevis for å vaske og det kan gå flere år uten at de ser barna sine. Det er bestemoren eller andre familiemedlemmer som tar seg av dem.

Men jeg fant ut jeg bare ikke kan ha det. Jeg må ha litt normalitet i hverdagen også.

Jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke har vaskehjelp lenger nå, da jeg har skjønt at det har dagene fulle av vaskejobber likevel uten at jeg sysselsetter dem. Jeg får bedre samvitighet da:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hehe, det ser jeg ikke på som så veldig stressende. Men kan godt tenke meg pensjonister gjør det.

Men innimellom når jeg har mye fri planlegger jeg å gjøre alt som jeg egentlig skulle ha gjort tidligere og da kan det føles travelt :o)

Ja, man blir langt mindre effektiv når man har god tid:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...