Gå til innhold

Deres Peppes-favoritt!!

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg sitter her og skal bestille pizza fra Peppes, men klarer ikke å bestemme meg ;O) Hvilke er deres favoritter?

Lurer på den New America? Er den god?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

17

• morsan

6

• Mary Poppins

4

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åhr.. Nå ble jeg kjesken.... ;p

Spiser så sjeldent på Peppes, at jeg har ingen favoritt...

candyqueen_83
Skrevet

Åhr.. Nå ble jeg kjesken.... ;p

Spiser så sjeldent på Peppes, at jeg har ingen favoritt...

Spiser ikke peppes så ofte vi heller, så jeg har ikke fått testa ut så mange. Men vil gjerne, og prøver, å teste ut en ny hver gang. Eller half and half da :o)

Skrevet

Vi spiser også svært sjelden peppers.

Syns de er altfor dyre for oss.

Kos deg.

Skrevet

Spiser ikke peppes så ofte vi heller, så jeg har ikke fått testa ut så mange. Men vil gjerne, og prøver, å teste ut en ny hver gang. Eller half and half da :o)

Ja, det er jo veldig greit at man prøve noe nytt på halve.

Må si jeg er elendig til å prøve noe nytt.. Hvertfall når vi spiser ute... :0)

Skrevet

Er ikke så ofte vi bestiller fra Peppes, men jeg liker den Rio Grande (?) med tacokjøtt. dessverre er ingen av de andre to så veldig begeistret for den. Junior vil helst ha med kun pepperoni, og husbonden med biff. Et kompromiss mellom oss to voksne er den med de Peppes-kjøttbollene (halvt om halvt med pepperoni)

candyqueen_83
Skrevet

Vi spiser også svært sjelden peppers.

Syns de er altfor dyre for oss.

Kos deg.

199 kr for stor pizza og 1,5 l brus når man bestiller på nett. Samboeren min kjører forbi på vei hjem fra jobb så da slipper vi kjøretillegg også. Syns ikke det er galt :o)

candyqueen_83
Skrevet

Er ikke så ofte vi bestiller fra Peppes, men jeg liker den Rio Grande (?) med tacokjøtt. dessverre er ingen av de andre to så veldig begeistret for den. Junior vil helst ha med kun pepperoni, og husbonden med biff. Et kompromiss mellom oss to voksne er den med de Peppes-kjøttbollene (halvt om halvt med pepperoni)

Jeg har ikke smakt Rio Grande, men samboeren er visst ikke så begeistra. Han er veldig glad i hvitløkskjøttboller så vi tar heavy heaven på halve :o)

Den andre halvdelen vil jeg gjerne prøve noe nytt på. Men jeg syns thai chicken er veldig god da.

Skrevet

Jeg har ikke smakt Rio Grande, men samboeren er visst ikke så begeistra. Han er veldig glad i hvitløkskjøttboller så vi tar heavy heaven på halve :o)

Den andre halvdelen vil jeg gjerne prøve noe nytt på. Men jeg syns thai chicken er veldig god da.

''Hvitløkskjøttboller''

Har jeg aldri smakt på. Men hørtes i grunnen litt godt ut. :0)

candyqueen_83
Skrevet

''Hvitløkskjøttboller''

Har jeg aldri smakt på. Men hørtes i grunnen litt godt ut. :0)

De er knallgode.

Skrevet

Morsan, kan dere ikke bare bestille halve pizzaen med det du liker best da, og den andre med det han liker?

candyqueen_83
Skrevet

Morsan, kan dere ikke bare bestille halve pizzaen med det du liker best da, og den andre med det han liker?

Hu har jo en sønn som vet hva han liker og da ;O)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Thai chicken, den med peanøtter og koreander.

candyqueen_83
Skrevet

Den er kjempegod :o)

Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for kjøpepizza, synes i grunnen det meste smaker bare salt. Men den Nickløsheletia nevnte høres god ut. Kjøpte en gang en thaipizza (ikke Peppes) og den var knallgod! Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.

Skrevet

199 kr for stor pizza og 1,5 l brus når man bestiller på nett. Samboeren min kjører forbi på vei hjem fra jobb så da slipper vi kjøretillegg også. Syns ikke det er galt :o)

Vi bruker å kjøpe pizza til 120,- med rømme dressing :-)

Skrevet

Nå fikk pizzabakeren her en ekstra kunde i kveld, takket være deg. ;p

candyqueen_83
Skrevet

Nå fikk pizzabakeren her en ekstra kunde i kveld, takket være deg. ;p

Hehe :o) Koser oss med pizza og celebre gjester på tv3 vi nå :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for kjøpepizza, synes i grunnen det meste smaker bare salt. Men den Nickløsheletia nevnte høres god ut. Kjøpte en gang en thaipizza (ikke Peppes) og den var knallgod! Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.

Thai chicken er veldig god. Nå bestilte jeg new america. Den er med biff, bbq-kylling og karrimarinerte reker. Den var også veldig god :o)

Skrevet

Det er også min favoritt :) De har den samme typen på Dolly Dimple også og den er bare helt himmelsk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...