Gå til innhold

lett å si ifra når naboen bråker for mye?

Anbefalte innlegg

Gjest efexora

Naboen som jeg deler kjøkken med har fest på fellesrommet. Jeg synes de bråker så mye, de har så høye stemmer. Men jeg føler meg så bitchy hvis jeg sier i fra om det. Som, om jeg bare er den sure naboen som ikke har noen venner.

Synes dere det er lett å si fra om sånt?

Fortsetter under...

Gjest hypnotika

Ikke lett, men noen ganger helt nødvendig. Det er vel etter 11 om kvelden det etter regelen skal være stille? Etter der kan du ihvertfall klage.

Det er jo måten man sier ting på også da. Du kan jo prøve på en "snill" måte først og se om dette virker?

Gjest efexora

Om det skjer hver dag, eler veldig ofte ville jeg sagt noe.

Men litt må man tåle når man bor sammen med andre...

:0)

Det er jeg enig i. Men jeg leser og får ikke konsentrert meg. Vanskelig å sove også når de er så høylytte. Når kan jeg be dem dempe seg? Noe magisk klokkeslett?

Ønsker ikke å være kjip, men det er slitsomt å høre på. Hadde de spilt musikk hadde det vært bedre.

Gjest efexora

Om det skjer hver dag, eler veldig ofte ville jeg sagt noe.

Men litt må man tåle når man bor sammen med andre...

:0)

Det er jeg enig i. Men jeg leser og får ikke konsentrert meg. Vanskelig å sove også når de er så høylytte. Når kan jeg be dem dempe seg? Noe magisk klokkeslett?

Ønsker ikke å være kjip, men det er slitsomt å høre på. Hadde de spilt musikk hadde det vært bedre.

Annonse

Du kan ikke ta musikk i dine ører da? Eller "sov i ro"?

Om de bråker sånn i hverdagen, villle jeg nok tatt det opp på en fin måte. Si at du må lese, om de kan være vennlige å dempe seg litt. :0)

Gjest Efexora

Du kan ikke ta musikk i dine ører da? Eller "sov i ro"?

Om de bråker sånn i hverdagen, villle jeg nok tatt det opp på en fin måte. Si at du må lese, om de kan være vennlige å dempe seg litt. :0)

har skrudd på musikkanlegget. vet ikke om jeg får sove da. Det er i hvertfall bedre å høre på.

Hvis man skal ha fest på et fellesrom, bør dette avtales på forhånd med dem man bor sammen med. Da kan du få sagt fra.

Hvis slik fest ikke er avtalt nå, syns jeg du kan gå inn og si at du sitter og leser, og om de kan være så snill å flytte festen sin et annet sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...