Gå til innhold

Hvilken fugl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt en fugl på fuglebrettet som jeg aldri har sett før...

Den var på størrelse med en trost...men den var blank-svart med orange/gult nebb...

Noen som vet hvilke fugl dette var?

Skrevet

En stær? De har litt mer spraglete farger, men blank/svart også.

Men både trost og stær er vel som regel borte om vinteren, selv om enkelte stærer blir igjen...

Skrevet

Jepp...det var svart-trost =)

Da har jeg hatt besøk av svart-trost, skjære, blå-meis, kjøtt-meis og rødstrupe på fuglebrettet =)

Skrevet

Da har jeg hatt besøk av svart-trost, skjære, blå-meis, kjøtt-meis og rødstrupe på fuglebrettet =)

Rødstrupen er så nydelig, synes jeg :-)

Skrevet

Så kult! En trost som var på størrelse med en trost!

Ring VG!

Skrevet

Ring VG!

LOL

Skrevet

Ring VG!

=)

Skrevet

Jeg tenkte også på det, men når hun skrev "på størrelse med en trost" regnet jeg med at det ikke var svarttrost.

He-he...

Jeg visste ikke at det var en svart-trost da jeg så den...men den var på størrelse med en trost =)

Skrevet

Rødstrupen er så nydelig, synes jeg :-)

Ja...den er veldig fin...

Også er den veldig tillitsfull...den kan sitte lenge på brettet og spise...

De andre henter maten og spiser den borti buskene...

Jeg glemte forresten at jeg bruker også ha spurv på brettet...men den er jo veldig vanlig...

candyqueen_83
Skrevet

Da er det nok svarttrost jeg har sett her også. Den var ganske stor, og nebbet var så innmari oransje at jeg ble nesten fascinert :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...