nick Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Det var muligens på tide å vise trynet sitt på treningssenteret etter å ha vært medlem i snart en måned. Det er litt patetisk å stå å klore på inngangsdøra første nyttårsdag, men en eller gang så må man til pers. Spesiellt siden jeg har begynt å nærme meg ALLI-land BMImessig. Jaja, sånn var det med den saken. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Du overlevde, med andre ord!?! Fortell litt om opplevelsen. 0 Siter
morsan Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 " hainn gammel-Anton hainn e sliten no, hainn har gått ut mang par sko... dørstokkmilas -a-a-a-..." Heretter komer jeg til å tenke på de som Anton!! 0 Siter
Axcia Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 " hainn gammel-Anton hainn e sliten no, hainn har gått ut mang par sko... dørstokkmilas -a-a-a-..." Heretter komer jeg til å tenke på de som Anton!! Ikke verdens beste opptak, men jeg måtte bare *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.