Sør Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg la bare merke til retten til fri-lisens da jeg kikket på den linken, men mulig at jeg overså noe. Forøvrig så det for meg ut som om regelverket rundt lisens er firkantet, og at det ikke er gitt som en rettighet å få oppdelt lisensen uten tilleggsavgift. Det er nok fordi de fleste TVer er firkantet! ;-) Har du en rund TV så ser de selvsagt ikke så firkantet på det! :glis: Alt godt, 0 Siter
frosken Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Det er nok fordi de fleste TVer er firkantet! ;-) Har du en rund TV så ser de selvsagt ikke så firkantet på det! :glis: Alt godt, God logikk! 0 Siter
Sør Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 God logikk! Det er selvsagt vitenskapelig testet! :-) *hostekule* Med vennlig hilsen 0 Siter
Colette Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Det der har du INGEN som helst dokumentasjon på. Ja, selvsagt kan man finne en mengde enkeltindivider som har blitt dårlig behandlet, men det forventer man faktisk når man er mange nok. De aller fleste sakene er rettferdige og iht lovverket. Med vennlig hilsen ''Ja, selvsagt kan man finne en mengde enkeltindivider som har blitt dårlig behandlet, men det forventer man faktisk når man er mange nok. De aller fleste sakene er rettferdige og iht lovverket'' Godt svar:-) Jeg er så utrolig trøtt av folk som bruker tiden sin på å lete etter sine "rettigheter". Og som oser av sinne og bitterhet overfor et samfunn og velferdsordninger som faktisk er av de beste i verden. Ingenting gjør meg mer forbannet enn denne formen for utakknemlighet. 0 Siter
Sør Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 ''Ja, selvsagt kan man finne en mengde enkeltindivider som har blitt dårlig behandlet, men det forventer man faktisk når man er mange nok. De aller fleste sakene er rettferdige og iht lovverket'' Godt svar:-) Jeg er så utrolig trøtt av folk som bruker tiden sin på å lete etter sine "rettigheter". Og som oser av sinne og bitterhet overfor et samfunn og velferdsordninger som faktisk er av de beste i verden. Ingenting gjør meg mer forbannet enn denne formen for utakknemlighet. Enig og takk! Hvilken "Colette" er nicket ditt fra, forresten? Med vennlig hilsen 0 Siter
Colette Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Enig og takk! Hvilken "Colette" er nicket ditt fra, forresten? Med vennlig hilsen Ok :-) Fra en fransk forfatter som har skrevet en bok som heter "Katten" (la Chatte) :-) Jeg er katte-elsker:-) http://www.snl.no/Sidonie_Gabrielle_Colette 0 Siter
Sør Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Ok :-) Fra en fransk forfatter som har skrevet en bok som heter "Katten" (la Chatte) :-) Jeg er katte-elsker:-) http://www.snl.no/Sidonie_Gabrielle_Colette Jeg håpte det var henne. Kjenner henne godt. Har lest flere av hennes bøker. Hun skriver fantastiske noveller! Med vennlig hilsen 0 Siter
Colette Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg håpte det var henne. Kjenner henne godt. Har lest flere av hennes bøker. Hun skriver fantastiske noveller! Med vennlig hilsen Flott:-) Det var hyggelig å høre:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.