Gå til innhold

hårløs flekk i hodebunnen

Anbefalte innlegg

Gjest åsegåse

I dag oppdaget jeg at jeg har en hårløs flekk på den ene siden av hode i hodebunnen. Den ser ikke rund ut, men er kansje 2-3 cm lang og 2 cm bred.Jeg leste et annet innlegg om hårløse flekker som kommer og går men utifra hva jeg forsto var de som regel runde og min ser veldig ujevn ut. Jeg er bare 19 år og ble derfor veldig urolig. Jeg aner ikke hva som har skjedd, jeg har ikke fått det "lugget" ut på noe vis. I det siste har jeg vært på Pinex Forte pga en meniskoperasjon jeg hadde for en uke siden. Kan det ha gitt noe bivirkninger? Før jul var jeg også på en antibiotika kur mot acne. Jeg vet dette kan være hardt på kroppen. De siste gangene jeg vasket håret var det med en veldig sterk lilla shampo. Meningen er at den skal gjøre blondt hår mindre gult.Den skal sitte i litt for å ha noen effekt så jeg lot den gjøre det. Frisøren min har nevnt tidligere at man ikke burde bruke slik sjampo hver dag fordi veldig lyst hår kan ta skade av den. Jeg er ikke platina blond så jeg har ikke trodd det hadde mye å si for meg. Jeg forstår hvis det ikke er lett å gi noen diagnose uten å ha sett på det, men vet du hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342272-h%C3%A5rl%C3%B8s-flekk-i-hodebunnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...