Gå til innhold

Matvarefiaskoer...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Lillemus

6

• mariaflyfly

4

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Saksa fra artikkelen:

''Gilde melder om at de ikke klarer å produsere nok av ferdigstekt kjøttdeig med tacokrydder.

''

Jeeez... Hvor late er folk???

Husker at jeg likte Soho-sjokoladen, jeg! :) Ketchup liker jeg ikke, så den har jeg aldri forsøkt. (lurer på om ikke eksen ga den et forsøk, men ikke likte den?), de derre pølsene har jeg aldi prøvd, og FRYST-serien har jeg adri hørt om.

Skrevet

Laksepølser er det aller verste jeg noensinne har smakt. til og med kattene ville ikke ha dem ;o)

Skrevet

Ja, SoHo var virkelig ekkel *usj*

Laksepølsa haar jeg aldri prøvd:-)

Nei, Soho var god,men laksepølsene forferdelige

Skrevet

Eplechips og nutrichips høres litt spennende ut. Antar eplechipsen var tørkede epler med noe krydder? Men hva var nutrichips???

Disse her er / var kjempegode:

http://bantarbloggen.wordpress.com/2008/02/06/nutrilett-sourcream-onion-crisp/

Og så fantes det en variant med paprika. Den var ikke noe god, etter min smak.

Det kan tenkes at de finnes ennå, de forsvant fra Rema rundt årsskiftet. De hadde dem bare av og til, i egne stativer.

Annonse

Skrevet

Disse her er / var kjempegode:

http://bantarbloggen.wordpress.com/2008/02/06/nutrilett-sourcream-onion-crisp/

Og så fantes det en variant med paprika. Den var ikke noe god, etter min smak.

Det kan tenkes at de finnes ennå, de forsvant fra Rema rundt årsskiftet. De hadde dem bare av og til, i egne stativer.

Jeg er skeptisk til mange slike lett-saker siden de gjerne inneholder mye rart som erstatning for sukker og/eller fett og da gjerne ting jeg helst ikke vil ha i meg. Skal sjekke innholdsfortegnelsen om jeg kommer over en slik en gang. :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er da ingen innholdsfortegnelse der, bare en oversikt over næringsinnhold. Bl.a. inneholder den kunstig søtning og det prøver jeg å holde meg unna.

Jeg tenkte her om dagen etter å ha sett reklamen, at jeg skulle prøve, men nå kan jeg bare droppe det.

Skrevet

Gul ketchup tror jeg ikke vi har prøvd.

Laksepølsene prøvde vi, de var ikke gode.

Soho-sjokoladen husker jeg ikke å ha smakt, men det er vel sannsynlig, jeg pleier å prøve nye sjokolader. Ble aldri noen favoritt hos meg.

Fryst lakseburger har vært en slager hos oss, jeg håper ikke de utgår.

Vita-pølsene tror jeg vi har prøvd, men de har ikke blitt noen slager hos oss.

Den ferske leverposteien har vi hatt, men vi foretrekker grovere typer.

Ulltøyet fra Pierre Robert har jeg ikke kjøpt.

Spa-serien fra Lilleborg (Explore) har jeg prøvd hos foreldrene mine. Helt grei, men ikke mere.

Skyr har jeg ikke kjøpt, er generelt litt skeptisk til kunstig søtstoff i slike produkter.

Sørlandschips med maldonsalt er kjempegodt.

Gjest Spardama
Skrevet

Saksa fra artikkelen:

''Gilde melder om at de ikke klarer å produsere nok av ferdigstekt kjøttdeig med tacokrydder.

''

Husker at jeg likte Soho-sjokoladen, jeg! :) Ketchup liker jeg ikke, så den har jeg aldri forsøkt. (lurer på om ikke eksen ga den et forsøk, men ikke likte den?), de derre pølsene har jeg aldi prøvd, og FRYST-serien har jeg adri hørt om.

Det der med kjøttdeigen skjønner jeg ikke... Jeg jobber i dagligvarebutikk, og vi har ikke solgt en eneste pakke av den kjøttdeigen. Vi har hatt det i hyllene i flere uker, og kastet alt da det gikk ut på dato. Nyttet ikke å prise det ned til halv pris heller.

Skrevet

Det der med kjøttdeigen skjønner jeg ikke... Jeg jobber i dagligvarebutikk, og vi har ikke solgt en eneste pakke av den kjøttdeigen. Vi har hatt det i hyllene i flere uker, og kastet alt da det gikk ut på dato. Nyttet ikke å prise det ned til halv pris heller.

''Nyttet ikke å prise det ned til halv pris heller.''

Det skjønne jeg godt. Jeg anser det for å være et ualminnelig heslig produkt ;)

Skrevet

Soho har jeg aldri smakt, liker ikke sjokolade.

Gul ketchup? Kun Heinz her i huset.

Pølser? Kommer ikke innenfor døra så lenge jeg bestemmer. Kan til nød spise Prior sin ostegrill (kylling/kalkun)

Fryst. Skulle tydeligvis ha kjøpt flere mac&cheese før de forsvant. Men laksen var noe av det verste jeg har smakt.

Gjest Niccola
Skrevet

Kanskje du jobber i et *finere* strøk? :o) Kan nok ha en del å si hvilken kundegruppe butikken har.

Annonse

Skrevet

Laksepølser er det aller verste jeg noensinne har smakt. til og med kattene ville ikke ha dem ;o)

Laksepølsene gjorde inntrykk på Guttungen. Faren hadde servert dem hjemme som fiskeallibi. Ingen av dem hadde klart å få dem ned. ;)

Gjest Likeralt!
Skrevet

He-he, her i huset ble de en schlager! :-) (Vi spiser mye fisk, da, men så og si aldri pølser - så det var kanskje det som ble gøy her.)

Skrevet

Vita pølsene- synes de var gode, men blodpris.

Alt annet har ikke fristet meg å smake på.

Skrevet

Saksa fra artikkelen:

''

Ang. tacokjøttdeig,- jeg vil tro at den er kjekk til hyttetur f.eks, eller hybel (mindre oppvask) - og til folk med microovn som kun skal ha få porsjoner om gangen... Selv har jeg jo ikke kjøpt den, men...

Gjest Tatjana
Skrevet

Saksa fra artikkelen:

''

Uff, det med kjøttdeigen er helt uforståelig. Tenåringen fikk den hso mormor, og klaget etterpå og sa at den var ikke god. (Men h*n hadde løyet til mormor og sagt det var godt, da :-).)

Gjest Tatjana
Skrevet

uff, SoHo var grusom! Helt forferdelig!

Gul ketsjup fikk vi hos mine foreldre en gang, til grillmaten, og verken ungene eller jeg klarte å spise den fordi den så ut som sennep. Jeg elsker sennep, men ketsjup skal se ut som ketsjup!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...