Gå til innhold

Matvarefiaskoer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom på en ting til som dukket opp engang på 90-tallet

Nemlig Crystal Pepsi!

Altså Pepsi som var helt klar i fargen, som Farris og Sitronbrus, men som altså smakte som Pepsi Cola..

Det ble liksom helt feil... Og jeg tror ikke den var på markedet særlig lenge.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Lillemus

6

• mariaflyfly

4

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nemlig Crystal Pepsi!

Altså Pepsi som var helt klar i fargen, som Farris og Sitronbrus, men som altså smakte som Pepsi Cola..

Den husker jeg også:)

Skrevet

Saksa fra artikkelen:

''Gilde melder om at de ikke klarer å produsere nok av ferdigstekt kjøttdeig med tacokrydder.

''

Jeeez... Hvor late er folk???

Husker at jeg likte Soho-sjokoladen, jeg! :) Ketchup liker jeg ikke, så den har jeg aldri forsøkt. (lurer på om ikke eksen ga den et forsøk, men ikke likte den?), de derre pølsene har jeg aldi prøvd, og FRYST-serien har jeg adri hørt om.

æsj, det tacokjøttet ser jo ut som katte skit..

Skrevet

Saksa fra artikkelen:

''Gilde melder om at de ikke klarer å produsere nok av ferdigstekt kjøttdeig med tacokrydder.

''

Jeeez... Hvor late er folk???

Husker at jeg likte Soho-sjokoladen, jeg! :) Ketchup liker jeg ikke, så den har jeg aldri forsøkt. (lurer på om ikke eksen ga den et forsøk, men ikke likte den?), de derre pølsene har jeg aldi prøvd, og FRYST-serien har jeg adri hørt om.

Jeg har tenkt akkurat det samme som deg om tacokjøttdeigen. Men her en dag i forrige uke var jeg senere enn normalt hjem fra jobb og vi var sultne og tenkte at kjappere enn det blir det ikke. Og det ER jo kjappere enn å steke selv, men godt var det ikke. Kjøper det aldri gijen.

Skrevet

Nemlig Crystal Pepsi!

*he he* Men noen ganger er det bevisst at de lager slike nye varianter av en gammel schläger, for å selge mer av _den gamle_!

For noen år siden kom det en slik variant av en kjent sjokolade - husker ikke helt, men tror det var at Kvikk-Lunsj kom med blåbærsmak - "kun en begrenset periode".

Først kjøper folk den nye sjokkisen for å teste ut, for så deretter å konstatere at den gamle er bedre, og dermed er sjansen større for at neste gang de kjøper sjokolade, så kjøper de den gamle varianten (og ikke en helt annen).

Skrevet

æsj, det tacokjøttet ser jo ut som katte skit..

Jepp. :)

Skrevet

De var skikkelige gode!

Ja, ikke sant? Vet du om de har forsvunnet for godt eller om det bare var Rema som ikke ville selge dem?

candyqueen_83
Skrevet

Ja, ikke sant? Vet du om de har forsvunnet for godt eller om det bare var Rema som ikke ville selge dem?

Jeg har kun kjøpt på Esso tidligere, har aldri sett dem andre steder. Tror ikke de er på Esso lenger heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...