Gå til innhold

Frustrerte Fruer i morgen, jippiii!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Niccola
Skrevet

På tide!!! :-D

Rart de ikke har annonsert seriestarten i ukevis allerede?? Eller kanskje de har det, jeg har uansett ikke fått med meg at det skulle starte. Leste et sted at det kom tilbake neste år.. Fryktelig feil, heldigvis :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Whaat! Når da?

Er det slutt på Greys nå da?

Grey's er slutt for sesongen ja. Og jeg som akkurat hadde begynt å se på det igjen etter 2 års pause..

Fruene er kl 21.40 på TV2 :-)

Skrevet

Grey's er slutt for sesongen ja. Og jeg som akkurat hadde begynt å se på det igjen etter 2 års pause..

Fruene er kl 21.40 på TV2 :-)

Okey!

Tusen takk. Da gleder jeg meg til fruene i morgen. :0)

Annonse

Skrevet

:)

Men kan noen gi meg en oppdatering på avslutningen på den forrige sesongen? Hvilken sesong har vi egentlig kommet til nå?

Skrevet

Her et øyeblikk trodde jeg du rotet med dagene, for programmet gikk jo _i dag_! ;-) Men så kom jeg på at det vaar Holldywoodfruene, det, og de er kanskje ikke så frustrerte...,-)

Gjest Niccola
Skrevet

Men kan noen gi meg en oppdatering på avslutningen på den forrige sesongen? Hvilken sesong har vi egentlig kommet til nå?

Kommer sikkert en oppdatering i kveld?

Eneste jeg husker er at det slutter med at Mike skulle gifte seg, men er det Susan eller Katherine som er brud? ;-)

Skrevet

Sesong 6 begynner vel på TV ikveld.

Husker ikke hvordan sesongen sluttet her på TV2 da jeg har sniktittet langt inni neste sesong;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...