Gå til innhold

Smerter ved nys i underlivet


gutt1974

Anbefalte innlegg

Hallo! Ofte når jeg nyser får jeg en voldsom stikkende smerte mellom pungen og endetarmsåpningen. Hva skyldes dette, og er det noe jeg bør bekymre meg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Mange har symptomer fra dette området uten at det er mulig å si sikekrt hva det kommer av.

Jeg kan bare si at om det er mye smerter eller svært plagsomt, bør du bli undersøkt av lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 19 år senere...
1 time siden, Gutt 18 skrev:

Hei, har akkurat samme problemet. Vil gjerne ha en opdatering av dette innlegget. 

Det er nesten 20 år siden spørsmålet ble stilt, trådstarter skrev bare to innlegg med det nicket, og det er ingen lege som svarer her lenger. Så jeg tviler på at det kommer noen oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gutt 18 skrev:

Hei, har akkurat samme problemet. Vil gjerne ha en opdatering av dette innlegget. 

Det trenger du ikke. Legen sa at dersom det er mye smerter eller svært plagsomt, bør man bli undersøkt av lege.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...