Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte sjekke linken for å se hvem Skippy var.... Har sett den serien, men det er som voksen, nå de siste årene. Har ingen minner av den fra barndommen....

Skrevet

Jeg har sett noen av reprisene i nyere tid, ellers har jeg bare et vagt minne om at jeg så dette også barndommen:-)

Skrevet

Jepp, Skippy er mitt første minne fra TV faktisk. Det og så Kanutten. Og Pompel og Pilt...

:-)

Skrevet

Jeg tror jeg alltid kommer til å huske starten på kjenningsmelodien.

Skrevet

Skippy sitter i ryggmargen, ja :) Skikkelig barndomsminne fra tidlig 70-tall - eller kanskje tilogmed seint 60-tall...

Skrevet

Jepp, Skippy er mitt første minne fra TV faktisk. Det og så Kanutten. Og Pompel og Pilt...

:-)

Javisst, Kanutten og Pompel og Pilt!

Var du en av de få (virker det som) som faktisk likte Pompel og Pilt? Jeg føler meg ofte alene om akkurat det...

Skrevet

Var du en av de få (virker det som) som faktisk likte Pompel og Pilt? Jeg føler meg ofte alene om akkurat det...

Jeg likte Pompel og Pilt :-) Kan ikke huske at jeg var traumatisert på noen som helst måte av dette programmet.

men jeg husker at den "skogen" de gikk gjennom var litt skummel :-)

Skrevet

Jeg likte Pompel og Pilt :-) Kan ikke huske at jeg var traumatisert på noen som helst måte av dette programmet.

men jeg husker at den "skogen" de gikk gjennom var litt skummel :-)

''men jeg husker at den "skogen" de gikk gjennom var litt skummel :-)''

Deilig skummel :) For ikke å snakke om Gorgon Vaktmester...

Forfriskende surrealistisk i en sukkersøt barneTV-hverdag ;-)

Skrevet

''men jeg husker at den "skogen" de gikk gjennom var litt skummel :-)''

Deilig skummel :) For ikke å snakke om Gorgon Vaktmester...

Forfriskende surrealistisk i en sukkersøt barneTV-hverdag ;-)

Jeg husker de sykkelpumpene med garnhår var morsomme, mens babyen bare var irriterende:-)

Skrevet

Jeg husker de sykkelpumpene med garnhår var morsomme, mens babyen bare var irriterende:-)

Babyen var fæl - og det syntes Pompel og Pilt også ;-)

Og så eskedamen - mine eeesker, mine eesker, alle mine eeesker :-)

Skrevet

Hehe, jada, jeg har til og med T-skjorte med Pompel og Pilt. Og video med alle episodene på.

:o)

Skrevet

Husker du at babyen hylskreik?? "Mere mat, mere mat, mere maaaaaaaaaaat!" Til å bli gal av. ;)

Skrevet

Husker du at babyen hylskreik?? "Mere mat, mere mat, mere maaaaaaaaaaat!" Til å bli gal av. ;)

''Husker du at babyen hylskreik?? "Mere mat, mere mat, mere maaaaaaaaaaat!" Til å bli gal av. ;)''

Omtrent som en ekte baby, altså :-)

Skrevet

De må ha blitt sendt på 60-tallet også for jeg husker de og og er en av dem som var for gammel til Pompel og Pilt. Så Falkeklubben jeg med Rolf Riktor, Kanutten og Pernille og mr,Nelson

Skrevet

De må ha blitt sendt på 60-tallet også for jeg husker de og og er en av dem som var for gammel til Pompel og Pilt. Så Falkeklubben jeg med Rolf Riktor, Kanutten og Pernille og mr,Nelson

Hehe,- mine eldre (les: så å si voksne) søsken likte også Pompel og Pilt - og foreldrene våre også. Man kan ikke være for gammel for dem. (men jeg skjønte hva du mente..)

Falkeklubben, ja. Den husker jeg også. Og Daktari.

Skrevet

Hehe,- mine eldre (les: så å si voksne) søsken likte også Pompel og Pilt - og foreldrene våre også. Man kan ikke være for gammel for dem. (men jeg skjønte hva du mente..)

Falkeklubben, ja. Den husker jeg også. Og Daktari.

Daktari var stas, mer stas enn Skippy. Men det gikk da før Skippy?

Skrevet

Daktari var stas, mer stas enn Skippy. Men det gikk da før Skippy?

Godt mulig Daktari var før Skippy, ja... Husker det litt mer diffust.

Skrevet

Babyen var fæl - og det syntes Pompel og Pilt også ;-)

Og så eskedamen - mine eeesker, mine eesker, alle mine eeesker :-)

Oi, eskedamen husker jeg ikke!! *liten krise*

Husker: Introen (der de kommer inn fra alle retninger og ikke finner hverandre), musikken, skogen, vaktmesteren, sykkelpumpene, babyen, alle dørene - hmmm tror detvar det :-)

Skrevet

Ja, det var til å bli gal av _da_ også! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...