Gå til innhold

Pircet katter og la ut for salg

Anbefalte innlegg

Gjest fsdfsdf
Skrevet

Fordi hun ikke gjorde dette på en human og ren måte, men påførte katten infeskjoner i sårene. Hvor vanskelig kan det være å forstå det da???? HERREGUD!

Skrevet

Nå er det jo ofte sånn at det er barna som maser seg til hull i ørene. Tviler på kattungene maste seg til akkurat dette.

Dessuten syntes jeg folk som tar hull i ørene på små barn gjør det pga forfengelighet og tenker kun på seg selv og ikke barnet. ( kommer selvsagt an på barnets alder, men blir kvalm når jeg ser 1 åringer med hull i ørene )

Dessuten kan barna å snakke og vil fortelle om dette gjør vondt eller ikke. Dyr kan ikke det, ikke er dyr mennesker heller og bør derfor ikke behandles som et!!!

Og vil presisere at å ta hull i ørene er noe ganske annet en piercing og bør IKKE sammenlignes

Gjest 165132135
Skrevet

Refererer til avis som sier:

Ifølge nyhetsbyrået AP prosederte statsadvokat David Pedri på at kvinnen påførte sine tre kattunger smerte for å tjene penger. De ble senere annonsert som «goth-katter» på internett.

Kattungene var piercet med tjukke nåler gjennom ører og nakke. En av kattungene hadde også et stramt elastisk bånd rundt halerota, i et forsøk på å stanse blodomløpet slik at halen skulle falle av."

Er ikke dette sykt grov dyremishandling vet ikke jeg!!!!!

Skrevet

Nå er det jo ofte sånn at det er barna som maser seg til hull i ørene. Tviler på kattungene maste seg til akkurat dette.

Dessuten syntes jeg folk som tar hull i ørene på små barn gjør det pga forfengelighet og tenker kun på seg selv og ikke barnet. ( kommer selvsagt an på barnets alder, men blir kvalm når jeg ser 1 åringer med hull i ørene )

Dessuten kan barna å snakke og vil fortelle om dette gjør vondt eller ikke. Dyr kan ikke det, ikke er dyr mennesker heller og bør derfor ikke behandles som et!!!

Og vil presisere at å ta hull i ørene er noe ganske annet en piercing og bør IKKE sammenlignes

Nå kan du jo ikke direkte påstå at hull i ørene og piercing er to forskjellige ting da, begge deler innebærer å stikke hull i en eller annen kroppsdel.

Men en 1-åring maser seg heller ikke til hull i ørene, og jeg kan ikke skjønne at dette er noe verre enn at man tar hull i ørene på en katt (og nå sier jeg ikke at jeg synes noen av delene er greit...)

Skrevet

Refererer til avis som sier:

Ifølge nyhetsbyrået AP prosederte statsadvokat David Pedri på at kvinnen påførte sine tre kattunger smerte for å tjene penger. De ble senere annonsert som «goth-katter» på internett.

Kattungene var piercet med tjukke nåler gjennom ører og nakke. En av kattungene hadde også et stramt elastisk bånd rundt halerota, i et forsøk på å stanse blodomløpet slik at halen skulle falle av."

Er ikke dette sykt grov dyremishandling vet ikke jeg!!!!!

''Kattungene var piercet med tjukke nåler gjennom ører og nakke. En av kattungene hadde også et stramt elastisk bånd rundt halerota, i et forsøk på å stanse blodomløpet slik at halen skulle falle av."''

Den leste ikke jeg, det er jo helt hårreisende.

Jeg har heller ikke sagt at jeg synes noe om pircing verken av unger eller katter, jeg bare stiller spørsmålstegn ved om det virkelig skulle være noen forskjell...

Skrevet

Fordi hun ikke gjorde dette på en human og ren måte, men påførte katten infeskjoner i sårene. Hvor vanskelig kan det være å forstå det da???? HERREGUD!

ÅÅÅ HERREGUD til deg også - kjære deg - ro deg litt ned da. Hvis det du skriver er riktig, er det selvfølgelig snakk om dyremishandling i dette tilfellet - men på generelt grunnlag - hvorfor verre med piercede katter enn piercede 1-åringer...?

Skrevet

Hadde kattene mine ytret et stort ønske om hull i ørene, så hadde jeg nok gitt etter ;-)

Ungene fikk ikke hull i ørene før de hadde mast hull i hodet mitt en stund....

Gjest Anonym i dag2
Skrevet

Et barn velger det selv, en katt velger det ikke selv. Derfor synest jeg det er verre med en katt.

Skrevet

Ja, jeg syns det er verre. Katten bruker ørene sine på en helt annen måte enn mennesker, og andre dyr.

Og er piercing er mye tyngre i et katteøre, enn en liten dobb i et barneøre.

:0)

Skrevet

Et barn velger det selv, en katt velger det ikke selv. Derfor synest jeg det er verre med en katt.

En 1-åring bestemmer overhodet ikke selv om hun ønsker hull i ørene...

Skrevet

Hadde kattene mine ytret et stort ønske om hull i ørene, så hadde jeg nok gitt etter ;-)

Ungene fikk ikke hull i ørene før de hadde mast hull i hodet mitt en stund....

Kanskje det er det katta her tusler rundt å mjauer etter om dagen:-) Jeg som bare trodde våren hadde kommet litt tidlig, men det er piercing hun ønsker seg,-)))

Skrevet

Kanskje det er det katta her tusler rundt å mjauer etter om dagen:-) Jeg som bare trodde våren hadde kommet litt tidlig, men det er piercing hun ønsker seg,-)))

Selvsagt!! Gjelder å følge med på motene ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...