Gå til innhold

Sandomigrin

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har du prøvd betablokker som f.eks. Pranolol? Det ble mye brukt før Atacand kom inn på banen. Jeg har virkelig fått kjempehjelp av Atacand, men det er synd vi er forskjellige. Neurontin er en epilepsimedisin egentlig, men hjelper for noen mot migrene. Det bare sporet tankene mine inn på medikamentet Lamictal. Også i utgangspunktet en epilepsimedisin. Vet at det har blitt brukt som forebyggende i USA. Her i landet vet jeg ikke hvordan man skulle forholdt seg. Det er et veldig dyrt medikament.

Eller kan noen andre blodtrykksmedisiner hjelpe deg kanskje? Tenker på noe rundt samme gruppe som Atacand. Jeg tenker på noe som generisk heter verapamil. Tror det selges som Isoptin. Jeg vet at dette er brukt en del mot forskjellig "hodebry" rundt om i verden.

Har du vært hos nevrolog med migreneproblemet ditt? Kanskje det kunne være en ide hvis fastlegen ikke finner noe som kan hjelpe deg.

Håper du finner noe som virker for deg, for migrene unner jeg ingen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342734-sandomigrin/#findComment-2905498
Del på andre sider

Gjest Rødstrupe

Hei, Nerda! Enig, migrene unner man ingen!! Har prøvd Atacand lenge uten god nok effekt til at jeg skulle fortsette, og Neurontin tålte jeg ikke - ikke enkelt! Vet de bruker Sandomigrin fortsatt i Sverige, derfor er jeg nyskjerrig på det, men vet ikke hva det egentlig er, om det er epilepsimedisin eller noe annet. Takk for råd om nevrolog, har heldigvis det allerede :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342734-sandomigrin/#findComment-2905592
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...