Gå til innhold

11. september i Norge!?!


Gjest bigbang

Anbefalte innlegg

Gjest bigbang

Registrerer at det ble advarte mot 11. september på norsk jord under en apell i forbindelse med dagens demonstrasjon.

Snakk om utakknemlige mennesker! Her kommer de til landet og har muligheten til å starte et nytt liv, og de svarer med å true oss med terrorangrep pga en avisartikkel. Er det rart folk har fordommer mot muslimer!

Hvis de først skal fyre av en bombe, så får man håpe at de gjør det her i Oslo - denne byen er jo smekk full av deres egne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    103

  • Dorthe

    9

  • Colette

    7

  • hidi, the scorpion

    7

Så den ene som truet med noe, er liksom representativ for alle andre muslimer?

Er Nina Monsen representativ for deg? (Antar du er av kristen kultur.)

Utover det er trolig de fleste muslimer i Norge faktisk født her (uten at jeg har sjekket statistikken).

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bigbang

Så den ene som truet med noe, er liksom representativ for alle andre muslimer?

Er Nina Monsen representativ for deg? (Antar du er av kristen kultur.)

Utover det er trolig de fleste muslimer i Norge faktisk født her (uten at jeg har sjekket statistikken).

Skjerpings!

Verken eller.

Regner med at vedkommende som holdt apellen var en talsmann for fler enn seg selv - det var vel ikke speakers corner foran Universitetet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampetore

''- Bare Allah vet om det blir brukt vold. Det vet ikke jeg. Jeg tro de kommer til å måtte regne med det. Vi frykter også at det skal skje. Muslimer vil få et dårlig rykte da, svarer han.''

- Dit har de vel kommet for lengst...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken eller.

Regner med at vedkommende som holdt apellen var en talsmann for fler enn seg selv - det var vel ikke speakers corner foran Universitetet?

Hvem var det, og hvem er det du påstår han representerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om "de" har kommet hit for å få seg et nytt og bedre liv eller ikke? De kan være født og oppvokst her for alt du vet.

I tillegg har jeg store problemer med folk som debatterer på måten "de" og "oss". Hvem er "de"? Hvem er "vi"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

'' og de svarer med å true oss med terrorangrep pga en avisartikkel. Er det rart folk har fordommer mot muslimer! ''

Joda, men denne Mohyeldeen er noe for seg selv. Her er noe han klarte å lire av seg på demonstrasjonsgruppa på Facebook før den ble fjernet (av sensuren?):

"En Muslim er pålagt til å hate kufr.. Hvordan kan en person som sier "LAA ILAHA ILLA'ALLAH" feks. elske andre lover (sekulære), enn Hans perfekte lover?"

"Kuffar er tullinger, dem vil alltid ha problemer med muslimer. Det at en bror har kriminelt rulleblad under taghout lover, har absolutt INGENTING å si i Islam. Muslimer dømmer ikke etter Satans regler og lover, vi måler mennesket etter Allah's Shariah. Jeg vil mer enn gjerne stemples kriminell av tawagheet, så lenge Allah er fornøyd med meg!"

"Ingen lover er over Allah's lover!"

"jo, du skal hate kufr!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har utenlandske venner også jeg

"Hvis de først skal fyre av en bombe, så får man håpe at de gjør det her i Oslo - denne byen er jo smekk full av deres egne!"

Godt sakt

Klart en ikke er representativ for alle, men du har mye rett i attityden din her

Jeg er et voksent mennesker, har levet en del år og jo, jeg har da sett masse av den utakknemmelige høy på pæra holdningen. Og vi ser jo tydelig på alt av voldtekter og vold ellers at det er utlendinger som er de aller hissigste

Herremin sier jeg, det er jo for fanden svære gjenger av bare utlendinger som møtes og slår hverandre i hjel

Alle utlendinger er ikke like, og når folk sier "de" som menes vel heller ikke det alle, som når de sier "vi". Men at det er mengder i hopetall nok til at det er korrekt å kunne bruke ordet "de" er det ingen tvil om. Enhver idiot vet at det alltid er unntak, alle veger og at i slike saker så menes "vi" "en veldig stor del"

Har selv bodd i utlandet og har vist respekt i å følge lover og regler for stedene jeg har vært, også i oppførsel og klesveger. Av en eller annen merkelig grunn så ser det virkelig ut som om det ikke fungerer sånn her i dette landet

Vi er noen forbaskede fjotter, og "de" vet å bruke seg av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis de først skal fyre av en bombe, så får man håpe at de gjør det her i Oslo - denne byen er jo smekk full av deres egne!"

Godt sakt

Klart en ikke er representativ for alle, men du har mye rett i attityden din her

Jeg er et voksent mennesker, har levet en del år og jo, jeg har da sett masse av den utakknemmelige høy på pæra holdningen. Og vi ser jo tydelig på alt av voldtekter og vold ellers at det er utlendinger som er de aller hissigste

Herremin sier jeg, det er jo for fanden svære gjenger av bare utlendinger som møtes og slår hverandre i hjel

Alle utlendinger er ikke like, og når folk sier "de" som menes vel heller ikke det alle, som når de sier "vi". Men at det er mengder i hopetall nok til at det er korrekt å kunne bruke ordet "de" er det ingen tvil om. Enhver idiot vet at det alltid er unntak, alle veger og at i slike saker så menes "vi" "en veldig stor del"

Har selv bodd i utlandet og har vist respekt i å følge lover og regler for stedene jeg har vært, også i oppførsel og klesveger. Av en eller annen merkelig grunn så ser det virkelig ut som om det ikke fungerer sånn her i dette landet

Vi er noen forbaskede fjotter, og "de" vet å bruke seg av det

De fleste av "de" følger lover og regler, selvsagt.

Problemet er jo at det omtrent bare er dem som ikke gjør det som havner i avisene, og derfor tror uvitende folk at de er representative.

Å generalisere om muslimer på den måten var akkurat det de gjorde om jøder for 80 år siden. Og det er like skammelig nå.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumle mennesker, og skummel utvikling.

Syns

Hei,

Hvem er de som er så skumle, og hvorfor? Fordi de holder en fredelig demonstrasjon?

Hvis du vil se virkelig skumle og hatfulle mennesker, så les på "debattsidene" til VG hvordan blindt hat flyter mot de "j*vla muslimene".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Hei,

Hvem er de som er så skumle, og hvorfor? Fordi de holder en fredelig demonstrasjon?

Hvis du vil se virkelig skumle og hatfulle mennesker, så les på "debattsidene" til VG hvordan blindt hat flyter mot de "j*vla muslimene".

Med vennlig hilsen

Lederen av denne demonstrasjonen skrev dette på den nå nedlagte Facebook-gruppen:

"En Muslim er pålagt til å hate kufr.. Hvordan kan en person som sier "LAA ILAHA ILLA'ALLAH" feks. elske andre lover (sekulære), enn Hans perfekte lover?"

Slike folk er "skumle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Jeg lurer på når myndighetene skal våkne opp og se det andre ser: at muslimer prøver å ta over hele verden. De ønsker respekt, men gir det ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

Lederen av denne demonstrasjonen skrev dette på den nå nedlagte Facebook-gruppen:

"En Muslim er pålagt til å hate kufr.. Hvordan kan en person som sier "LAA ILAHA ILLA'ALLAH" feks. elske andre lover (sekulære), enn Hans perfekte lover?"

Slike folk er "skumle".

Man kan lese mer om jihadisten fra Larvik her: http://www.bt.no/meninger/kommentar/sandvik/Jihadist-fraa-Larvik-1026310.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på når myndighetene skal våkne opp og se det andre ser: at muslimer prøver å ta over hele verden. De ønsker respekt, men gir det ikke selv.

Krasjer det med dine planer for å ta over verden?

Det er under 2% muslimer i Norge; de aller aller fleste er for demokrati og ytringsfrihet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lederen av denne demonstrasjonen skrev dette på den nå nedlagte Facebook-gruppen:

"En Muslim er pålagt til å hate kufr.. Hvordan kan en person som sier "LAA ILAHA ILLA'ALLAH" feks. elske andre lover (sekulære), enn Hans perfekte lover?"

Slike folk er "skumle".

Ja, slike folk er skumle, men det er svært få av dem.

Frp er langt skumlere, fordi det er flere som støtter dem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Krasjer det med dine planer for å ta over verden?

Det er under 2% muslimer i Norge; de aller aller fleste er for demokrati og ytringsfrihet.

Med vennlig hilsen

Jeg stusser veldig på at du sier at det er under 2% muslimer i Norge, men jeg er helt enig i at aller fleste muslimer ønsker fred og demokrati. Må sjekke dette tallet nøyere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Og her kan du lese om en ekte nordmann:

http://www.dagbladet.no/2010/02/13/kultur/musikk/burzum/black_metal/varg_vikernes/10352320/

Føler du at han representerer deg?

Med vennlig hilsen

Nå har heller ikke Greven vært initiativtager til en demonstrasjon, og holdt hovedtalen, på vegne av alle nordmenn. Det var nok en grunn til at Islamsk frarådet deltagelse på denne demonstrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser veldig på at du sier at det er under 2% muslimer i Norge, men jeg er helt enig i at aller fleste muslimer ønsker fred og demokrati. Må sjekke dette tallet nøyere:-)

Det er under 2%.

Til og med blant innvandrere er muslimer i mindretall. Kristne, nærmere bestemt katolikker, er i flertall!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...