Gå til innhold

11. september i Norge!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, Kari Vogt vet nok mer enn deg om dette.

Kari Vogt er nok heller ikke uenig i at under 2% av befolkningen er registrert som muslimer.

• Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

103

• Dorthe

9

• Colette

7

• hidi, the scorpion

7

Skrevet

Du forsvarer og forsvarer uansett hva all statistikk viser..

Jeg er redd for at det bare kommer til å bli værre sålenge vi ikke stiller krav, ikke bare gir.

Og jeg er ingen rasist, men realist..

Det stilles da minst like høye krav til innvandrere som til andre. Det der er en tåpelig floskel.

Du lider av fordommer, og finner på "ting" som skal få fakta til å passe med dine fordommer,

Gjest lillibeth
Skrevet

Hvem er det som har sagt det?

Og de fleste muslimene her er vel nordmenn?

De er ikke Nordmenn. De er muslimer/innvandrere.

Gjest segunda
Skrevet

Det finnes mange muslimske nordmenn.

Gjest lillibeth
Skrevet

Det stilles da minst like høye krav til innvandrere som til andre. Det der er en tåpelig floskel.

Du lider av fordommer, og finner på "ting" som skal få fakta til å passe med dine fordommer,

Hvorfor vil du ikke innse at Islam er en farlig religion? Kvinneundertrykkelse, terrorhanlinger og selvmordsbombere... Holder kristne på sånn?

Skrevet

Som nordmann burde du vite at nordmann skrives med liten N. Kanskje du er innvandrer?

Muslim, kristen, hindu er religioner (personer som tror på en bestemt religion)

Norsk, svensk, dansk er statsborgerskap.

Det er ikke noe problem å være norsk muslim, eller pakistansk kristen (det er flere kristne i Pakistan enn i Norge), osv.

Gjest lillibeth
Skrevet

Som nordmann burde du vite at nordmann skrives med liten N. Kanskje du er innvandrer?

Muslim, kristen, hindu er religioner (personer som tror på en bestemt religion)

Norsk, svensk, dansk er statsborgerskap.

Det er ikke noe problem å være norsk muslim, eller pakistansk kristen (det er flere kristne i Pakistan enn i Norge), osv.

Det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om vanlige norske kristne holder på sånn.

Skrevet

Hvorfor vil du ikke innse at Islam er en farlig religion? Kvinneundertrykkelse, terrorhanlinger og selvmordsbombere... Holder kristne på sånn?

Ja, det store flertall av terrorhandlinger i Europa de siste 40 årene har vært utført av kristne. For eksempel, mellom Loyalists og Republicans i Nord-Irland, eller ETA i Spania.

Og hvis du vil se hva "de kristne" gjør, så kan du sjekke "Lord's Resistance Army" på internett!

Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om vanlige norske kristne holder på sånn.

Det gjør da ikke den vanlige norske muslim heller!

Hva så?

Skrevet

Ja, det store flertall av terrorhandlinger i Europa de siste 40 årene har vært utført av kristne. For eksempel, mellom Loyalists og Republicans i Nord-Irland, eller ETA i Spania.

Og hvis du vil se hva "de kristne" gjør, så kan du sjekke "Lord's Resistance Army" på internett!

Jeg beundrer din kamp mot fordommene:-) Det gir meg en deilig følelse av at jeg bare kan holde munn om dette teamet for en gangs skyld:-)

Registrerer for øvrig at Siv Jensen nå har forlatt begrepet "snikislamisering" og i stedet nå snakker om "full islamisering":

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584172

Her gjelder det å smi mens jernet er varmt, tydeligvis:-) Hun sper jo dessuten på med noen personlige karakteristikker av Støre, som nå har blitt en "feiging".

Skrevet

Jeg beundrer din kamp mot fordommene:-) Det gir meg en deilig følelse av at jeg bare kan holde munn om dette teamet for en gangs skyld:-)

Registrerer for øvrig at Siv Jensen nå har forlatt begrepet "snikislamisering" og i stedet nå snakker om "full islamisering":

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584172

Her gjelder det å smi mens jernet er varmt, tydeligvis:-) Hun sper jo dessuten på med noen personlige karakteristikker av Støre, som nå har blitt en "feiging".

Tusen takk

Siv Jensen burde sendes til Bjørnøya.

:-)

Alt godt,

Skrevet

Tusen takk

Alt godt,

Helt enig...

Jeg synes Støre svarte bra på hennes utspill i Dagsrevyen i kveld:

"Det paradoksale er at Siv Jensen er FOR ytringsfriheten, men bare når det er noe hun liker å høre".

Gjest segunda
Skrevet

Tusen takk

Alt godt,

Stakkars Bjørnøya;-)

Skrevet

Stakkars Bjørnøya;-)

Ja, men det må Bjørnøya tåle! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Hvor mange land er det europeiske militære i?

Hvor mange militære fra muslimske land er det i kristne land?

Å, det kan være flere enn du tror

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Hei,

Hvem er de som er så skumle, og hvorfor? Fordi de holder en fredelig demonstrasjon?

Hvis du vil se virkelig skumle og hatfulle mennesker, så les på "debattsidene" til VG hvordan blindt hat flyter mot de "j*vla muslimene".

Med vennlig hilsen

Hvis jeg flyttet til f.eks. Algerie, der er det nesten bare muslimer, og fikk med meg hele slekta, og alle venner osv. Tror du det er ok at vi får lov å bygge en kirke der? Og at vi står på et torg der og roper at de må bare passe seg, for den "4.mai" skal vi ha et angrep på muslimene, fordi de skrev i avisen at Jesus egentlig var slem. Eller synes du at vi skal respektere deres religion og kultur, og ligge lavt i terrenget?

Hadde jeg flyttet til et muslimsk land, så hadde jeg vært ydmyk for deres religion og kultur. Hadde ikke forventet at jeg skulle ha så mye å si der. Jeg hadde respektert dem, og kanskje dermed også blitt vist respekt.

Har muslimer i familien, og blir overrasket mange ganger over at de mener at vi må respektere dem, mens de selv ikke viser noe respekt.

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Ja, slike folk er skumle, men det er svært få av dem.

Frp er langt skumlere, fordi det er flere som støtter dem.

Med vennlig hilsen

Har du fordommer mot frp? Hvorfor det? De sier jo bare det som nesten hele Norge tenker. Og etter noen måneder eller år, så sier et annet parti akkurat det samme, sann mine ord.

Skrevet

Hvis jeg flyttet til f.eks. Algerie, der er det nesten bare muslimer, og fikk med meg hele slekta, og alle venner osv. Tror du det er ok at vi får lov å bygge en kirke der? Og at vi står på et torg der og roper at de må bare passe seg, for den "4.mai" skal vi ha et angrep på muslimene, fordi de skrev i avisen at Jesus egentlig var slem. Eller synes du at vi skal respektere deres religion og kultur, og ligge lavt i terrenget?

Hadde jeg flyttet til et muslimsk land, så hadde jeg vært ydmyk for deres religion og kultur. Hadde ikke forventet at jeg skulle ha så mye å si der. Jeg hadde respektert dem, og kanskje dermed også blitt vist respekt.

Har muslimer i familien, og blir overrasket mange ganger over at de mener at vi må respektere dem, mens de selv ikke viser noe respekt.

Den norske sjømannskirken finnes over hele verden.Til og med i Algerie:

http://www.sjomannskirken.no/reiseprester/asia--nord-afrika

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...