Gå til innhold

11. september i Norge!?!


Gjest bigbang

Anbefalte innlegg

2% er registrert, på samme måte som folk er registrert i andre trosamfunn. Selvsagt vil det variere - noen gater er det 50%, andre er det 0%.

Med vennlig hilsen

Og her er det mange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    103

  • Dorthe

    9

  • Colette

    7

  • hidi, the scorpion

    7

Klart det. Men jeg har ikke sansen for at de kommer med trusler. Uansett hvem det er.

Og Frp bør vi høre litt mer på når det kommer til innvandringspolitikken.

Men det er min mening. :0)

"De"? Hvem er "de"?

Det var én person, som sa uttrykkelig (les sitatet) at det IKKE var noen trussel, men en advarsel om at noen kunne gjøre noe dumt hvis en del av befolkningen ble trakasser og trakassert.

Samtlige av Frps 10 punkter om "snikislamisering" ble avslørt som løgn. Det er så lite gjennomtenkt at det er skremmende at det bare er 80% av befolkningen som stemmer på andre partier. Det burde vært 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De"? Hvem er "de"?

Det var én person, som sa uttrykkelig (les sitatet) at det IKKE var noen trussel, men en advarsel om at noen kunne gjøre noe dumt hvis en del av befolkningen ble trakasser og trakassert.

Samtlige av Frps 10 punkter om "snikislamisering" ble avslørt som løgn. Det er så lite gjennomtenkt at det er skremmende at det bare er 80% av befolkningen som stemmer på andre partier. Det burde vært 100%.

For meg er en advarsel på lik linje med en trussel. Når det kommer til terror.

Og enkelte blir jo trakkasert bare flua fiser på dem...

;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Igjen forveksler du:

For det første er det ikke klart hvilken "muslim" du snakker om. Muslimen som snakket om "11. september" gjorde det veldig klart at det IKKE var noen trussel, og uansett representerte han bare seg selv.

Frp er et parti, med en politikk, en partileder som trakasserer en del av den norske befolkningen, og som har en grusom politikk.

Du henviser til en undersøkelse der det viser seg at frp velgere har lavere iq enn resten av velgerne. Er ikke det å fordømme folk? Og ingen har målt min iq, for å si det slik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror på alt du leser, det var interessant. Hvordan siler du ut de tingene du eventuelt ikke vil tro på? Og hvor har du dokumentert at frp lyver mest?

Synes det er ganske komisk at dere som mener at vi ikke må tro så stygt om muslimer, selv er de verste til å fordømme folk, og sette stempel i pannen på oss som dumme. Ser dere ikke det selv?

Men ellers er det greit med diskusjon, og forstår jo at det eneste vi kan være enige i, er å være uenige..

Nei, jeg tror overhodet ikke på alt jeg leser.

Jeg analyserer, sjekker fakta, og leser aviser fra Financial Times til Klassekampen. Så ser jeg hvem som sier hva, og så sammenligner jeg det med hvilken politikk som har fungert i forskjellige land i verden.

Som du kan se har omtrent samlige av landene med best levestandard sosialdemokrati-lignende regjeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er en advarsel på lik linje med en trussel. Når det kommer til terror.

Og enkelte blir jo trakkasert bare flua fiser på dem...

;p

Så hvis jeg advarer deg om at det kan regne i morgen, så truer jeg deg?

Vedr. det siste: gjelder det folk som føler seg truet AV muslimer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis jeg advarer deg om at det kan regne i morgen, så truer jeg deg?

Vedr. det siste: gjelder det folk som føler seg truet AV muslimer?

Nå kan vel ikke regn likestilles med terror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du henviser til en undersøkelse der det viser seg at frp velgere har lavere iq enn resten av velgerne. Er ikke det å fordømme folk? Og ingen har målt min iq, for å si det slik-

Nei, det er bare å konstatere fakta. Det er heller ikke fordommer, for det går på folk som er gruppert etter en handling (stemmer på Frp, AP, SV, osv), og ikke folk som er gruppert etter kjønn, legning, osv.

Og det gjelder selvsagt gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan vel ikke regn likestilles med terror?

Nei, men hvis noen ADVARER mot at noen andre kan begå terror, så er jo ikke det det samme som at de truer med terror. Særlig når de spesifikt sier at de mener det som en advarsel om at noe kan skje, og ikke en trussel.

Altså, politiet kan advare mot terror. Det betyr ikke at politiet skal bombe. Selvsagt.

Uansett, denne personen representerer seg selv, og ikke andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Nei, det er bare å konstatere fakta. Det er heller ikke fordommer, for det går på folk som er gruppert etter en handling (stemmer på Frp, AP, SV, osv), og ikke folk som er gruppert etter kjønn, legning, osv.

Og det gjelder selvsagt gjennomsnittet.

Og alt det dårlige vi hører om muslimer, det kan jo også dreie seg om gjennomsnittet, ikke sant? Det betyr ikke at alle muslimer er sånn og slik, men gjennomsnittet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alt det dårlige vi hører om muslimer, det kan jo også dreie seg om gjennomsnittet, ikke sant? Det betyr ikke at alle muslimer er sånn og slik, men gjennomsnittet....

Nei, fordi å være født muslim, kristen, kvinne, mann, hetero, bifil, homofil, svart, hvit er ikke en handling.

Å være medlem av et politisk parti er en handling, som gjør at man kan gruppere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Fordi de kommer med pent innepakka trusler...

Og ja, jeg syns det er en skummel utvikling i samfunnet. Vi tar inn for mange utlendinger, klarer ikke følge dem opp eller intregere dem nok. Men det er vel en annen diskusjon.

Jeg syns Norge er forbanna naive og godtroende. Og jeg syns muslimene skal tilpasse seg Norge, ikke motsatt. (Det syns jeg alle utlendinger skal)

(Jeg skriver "de", men er fullt klar over at man ikke skal ta alle under en kam. )

Så ja, jeg syns det er en skummel utvilkling. Og det blir verre.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men hvis noen ADVARER mot at noen andre kan begå terror, så er jo ikke det det samme som at de truer med terror. Særlig når de spesifikt sier at de mener det som en advarsel om at noe kan skje, og ikke en trussel.

Altså, politiet kan advare mot terror. Det betyr ikke at politiet skal bombe. Selvsagt.

Uansett, denne personen representerer seg selv, og ikke andre.

Som nevnt, _jeg_ tolker det som en innepakka trussel.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Så hvis jeg advarer deg om at det kan regne i morgen, så truer jeg deg?

Vedr. det siste: gjelder det folk som føler seg truet AV muslimer?

Ok, så du sammenligner regn-varsel som like alvorlig som terror-varsel? hvem er det som snakket om iq her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det?

Fordi hvis han hadde representert noen regner jeg med at muslim-trakassererne på nettet hadde funnet gruppen hans. Og uansett om han har en liten gruppe, så represerer han ikke den jevne norske muslim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du sammenligner regn-varsel som like alvorlig som terror-varsel? hvem er det som snakket om iq her?

Nei, men du kan forsøke å lese innlegget jeg skrev igjen, og se om du forstår det denne gangen.

Tips: ikke le av andres IQ når du ikke kan lese et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Nei, men hvis noen ADVARER mot at noen andre kan begå terror, så er jo ikke det det samme som at de truer med terror. Særlig når de spesifikt sier at de mener det som en advarsel om at noe kan skje, og ikke en trussel.

Altså, politiet kan advare mot terror. Det betyr ikke at politiet skal bombe. Selvsagt.

Uansett, denne personen representerer seg selv, og ikke andre.

Så hvis en venn av deg kommer og advarer deg, han har hørt at noen skal overfalle deg i neste uke, så synes du det er like uviktig som at det blir regn imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Nei, men du kan forsøke å lese innlegget jeg skrev igjen, og se om du forstår det denne gangen.

Tips: ikke le av andres IQ når du ikke kan lese et innlegg.

Jeg ler ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt, _jeg_ tolker det som en innepakka trussel.

:0)

Jo, det har jeg forstått, men det er fordi du mistolker. Med viten og vilje.

Og uansett så er det ikke representativt for den jevne norske muslim, like lite som Greven er representativ for den jevne nordmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...