Gå til innhold

11. september i Norge!?!


Gjest bigbang

Anbefalte innlegg

Jeg stusser veldig på at du sier at det er under 2% muslimer i Norge, men jeg er helt enig i at aller fleste muslimer ønsker fred og demokrati. Må sjekke dette tallet nøyere:-)

Sør har rett.

Det er 10,6% innvandrere i Norge, i følge SSB:

Innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre i Norge utgjorde 10,6 prosent av folkemengden per 1. januar 2009, i alt 508 000 personer, og består av personer med bakgrunn fra over 200 forskjellige land. Det bor innvandrere i alle landets kommuner. Oslo har den største andelen, med 152 000, 26 prosent av befolkningen i hovedstaden.

I følge samme kilde utgjør mennesker som tilhører islam 1,9% da det er 92 744 mennesker delt på 4 842 700, som er hele norges befolkning. (Ganget med 100 blir dette 1,915 %)

Tallene er fra 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    103

  • Dorthe

    9

  • Colette

    7

  • hidi, the scorpion

    7

''registrerte i muslimsk trossamfunn''

Slutt å surr nå. Man kan fint være muslim selv om man ikke er medlem av et trossamfunn. "Selveste Sør" har selv sagt man er født muslim, og man slutter selvfølgelig ikke å være det selv om man flytter til Norge.

Nei, man slutter ikke på grunn av at man flytter, som sådan (det er det heller ingen som har sagt), men man behøver ikke være en troende muslim bare fordi man er født muslim, akkurat som man ikke behøver å være en troende kristen bare fordi man er født kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig snakker jeg sant. Jeg har tre unger og alle har gått i barnehage og skolen med 60 unger på tre avdelinger - 6 var ikke muslimer og på skolen var det 57 unger på hvert klassetrinn og det var 9 ikke muslimer den første gangen og 7 ikke muslimer andre gangen.

Men Dorthe, det finnes mange barnehager i Norge uten en eneste muslim, så din barnehage er ikke representativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør har rett.

Det er 10,6% innvandrere i Norge, i følge SSB:

Innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre i Norge utgjorde 10,6 prosent av folkemengden per 1. januar 2009, i alt 508 000 personer, og består av personer med bakgrunn fra over 200 forskjellige land. Det bor innvandrere i alle landets kommuner. Oslo har den største andelen, med 152 000, 26 prosent av befolkningen i hovedstaden.

I følge samme kilde utgjør mennesker som tilhører islam 1,9% da det er 92 744 mennesker delt på 4 842 700, som er hele norges befolkning. (Ganget med 100 blir dette 1,915 %)

Tallene er fra 2009.

Du er en knupp!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Nei, det er folk med muslimsk bakgrunn, og ikke medlemmer av muslimske forsamlinger. Ca halvdelen.

Enig med en god del av det du skriver. Feks unødvendig å drive sjikane og dette med Frp.

Husker du kilden til det du skrev om undersøkelsene som viste noe om iq hos Frp'ere og andre (eller liknende- fant ikke tilbake til det innlegget i farta)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes alltid unntak som bekrefter regelen.

Ja, nettopp. Og så lenge vi ikke har grunn til å tro noe annet, så må man anta at de som er i muslimske trosamfunn er muslimer, og de andre ikke er troende muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en knupp!

Med vennlig hilsen

Det er meningsløst å sitte og diskutere hvorvidt det er 2 eller 10 % muslimer i Norge, når man kan sjekke fakta...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det er meningsløst å sitte og diskutere hvorvidt det er 2 eller 10 % muslimer i Norge, når man kan sjekke fakta...

;)

enig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal selvfølgelig finne oss i at ungene våre blir terrorisert av muslimske unger. banket og sparket gule og blå og at de går med kniv og truer ungene våre på livet. Slik at norske unger ikke kan bo hjemme fordi politiet er hjelpesløse da foreldrene slett ikke er interessert i norske oppdragelsesmetoder og ikke er interessert i annet enn at fiskebollene skal bli plaget. Man kan ikke ta vekk de muslimeske unger da antallet er rundt 7-1 og så mange plasser finnes det ikke på internatskoler i Oslo

Dorthe: det er 20% av Norges befolkning som er kunnskapsløse nok til å stemme på et parti som lyver om snikislamisering og trakasserer befolkningen.

Det berettiger selvsagt ikke at skolebarn mobber hverandre, men det gjør faktisk etnisk norske barn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Dorthe: det er 20% av Norges befolkning som er kunnskapsløse nok til å stemme på et parti som lyver om snikislamisering og trakasserer befolkningen.

Det berettiger selvsagt ikke at skolebarn mobber hverandre, men det gjør faktisk etnisk norske barn også.

''.... kunnskapsløse nok til å stemme på et parti som...''

Ikke helt pen den der. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med en god del av det du skriver. Feks unødvendig å drive sjikane og dette med Frp.

Husker du kilden til det du skrev om undersøkelsene som viste noe om iq hos Frp'ere og andre (eller liknende- fant ikke tilbake til det innlegget i farta)?

Hei,

Jeg har den på Favoritter! ;-)

http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/3098803.html

Den er selvsagt ikke "100% vitenskapelig", men det er heller ingen grunn til å tro at den er særlig feil.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke å holde deg til saken?

Saken er jo at hun nettopp har destruert hele "argumentet" ditt. Personen du bruker som kilde sier klart og tydelig at din tolkning er FEIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Har bare tro på at det beste er at alle gjør sitt for å skape fred og harmoni,og forstår ikke poenget med dette.''

Man går rett og slett ikke på akkord med egne prinsipper og idealer for å skape fred og harmoni.

''Men det er mye jeg ikke forstår,ikke vil jeg forstå det heller...'

Det sier jo mest om deg da...

''Det sier jo mest om deg da...''

Og hva sier det om meg?

Har ikke tenkt å innvilvere meg i all verdens elendighet,det er mitt valg. Vil heller fokusere på positive ting,livet er for kort til å dyrke negativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ingen som er. Du prøver som vanlig å vri deg unna som en sleip ål.

For det første kan du holde deg til sak.

For det andre er det du som har bestridt tallet 2%. Hvis du ikke gjør det mer, er det fint, men da kan du innrømme det, i stedet for å gå til personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''.... kunnskapsløse nok til å stemme på et parti som...''

Ikke helt pen den der. ;-)

Kanskje ikke, men er det ikke Frp som mener man skal "kalle en spade for en spade"?

Partilederen lager en liste på 10 punkter om "snikislamisering", og samtlige 10 punkter ble avslørt som løgn. Likevel fortsetter de/hun med det. Hvem er det som finner på å støtte slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig.

Å trykke den første gangen var en ting, men å trykke den om og om igjen - kun for å provosere - ikke for å ytre - det er noe annet.

Ja,å provosere bringer sjeldent noe godt med seg,ikke i denne sammenheng iallefall...

Skulle ønske folk kunne respektere hverandre,la hverandre være i fred. Da hadde livet blitt lettere,men virker som om mange folk liker å skape problemer. Synd for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det svært få kristne som i dag bruker Bibelen som en kokebok.

Overhodet ikke.

Flertallet av verdens kristne er i menigheter hvor kvinner ikke kan bli prester, for eksempel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...