Gå til innhold

11. september i Norge!?!


Gjest bigbang

Anbefalte innlegg

Bor alle her eller? Vi har 30% for tiden og det er mindre enn tidligere

2% er registrert, på samme måte som folk er registrert i andre trosamfunn. Selvsagt vil det variere - noen gater er det 50%, andre er det 0%.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    103

  • Dorthe

    9

  • Colette

    7

  • hidi, the scorpion

    7

Jeg går ut fra at du selv klarer å lese deg fram til hva som står i Bibelen, akkurat som du har klart å komme fram til hva som står i Koranen. De kristne har aldri vært særlig velvillig innstilt overfor de som ikke tror, mener og føler akkurat det samme som dem selv. Jeg ble opplært til å tro, som barn, at alle som ikke var kristne og snille, kom til djevelen etter sin død og ble brent og plaget til evig tid. Tror du det var skremmende for et lite barn?

Bibelen brukes dessuten til å undertrykke både kvinner og homofile f.eks.. Skulle likt å vite hvor mange menneskeliv den boken har ødelagt og plaget...

Ta deg en tur på Biblioteket og spør om de har en bok med flere folkemord og drap enn de har i Bibelen. ;-)

Og merk: I Bibelen er det helten (!) som utfører dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gummien

Ta deg en tur på Biblioteket og spør om de har en bok med flere folkemord og drap enn de har i Bibelen. ;-)

Og merk: I Bibelen er det helten (!) som utfører dem!

LOL godt skrevet!

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på Biblioteket og spør om de har en bok med flere folkemord og drap enn de har i Bibelen. ;-)

Og merk: I Bibelen er det helten (!) som utfører dem!

Ja, ikke sant...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser forskjellen. Men å stemple frp velgere som f.eks. "mindre begavet", er å mobbe ganske mange nordmenn. som en eller annen politiker ytret under en valgkamp: han kunne jo ikke forstå at frp kunne få så mange % stemmer. Det kunne jo ikke være riktig at noen stemte frp, de velgerne skulle bare visst hva de stemte på! Da føler en som at en i hans øyne er mindreverdig fordi en stemmer frp, og at en ikke vet sitt eget beste. Men husk at det er ganske mange "dumme" nordmenn, frp har mange tilhengere" inkludert meg, selv om det er mye jeg ikke er enig i.

Hei,

Undersøkelser har faktisk vist at den gjennomsnittelige Frp-velger er et halvt standardavvik mindre intelligent (altså 7 IQ-"poeng") enn gjennomsnittet. De smarteste velgerne har Venstre og Høyre, tror jeg det var.

Det er dog ikke en gyldig grunn for å mobbe noen, selvsagt.

Problemet med Frp er at de lyver (samtlige 10 poeng om "snik-islamisering" ble avslørt som løgn), at de er populistiske og at de mobber/trakasserer en uskyldig gruppe mennesker (muslimer/innvandrere). Politikken er så fæl at folk reagerer.

Husk at ca 80% av befolkningen (det store flertall) stemmer IKKE Frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Bor alle her eller? Vi har 30% for tiden og det er mindre enn tidligere

Jeg tviler på at dere har 30% muslimer som er registrerte i muslimsk trossamfunn, men ellers er de nok spredte utover Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Hei,

Undersøkelser har faktisk vist at den gjennomsnittelige Frp-velger er et halvt standardavvik mindre intelligent (altså 7 IQ-"poeng") enn gjennomsnittet. De smarteste velgerne har Venstre og Høyre, tror jeg det var.

Det er dog ikke en gyldig grunn for å mobbe noen, selvsagt.

Problemet med Frp er at de lyver (samtlige 10 poeng om "snik-islamisering" ble avslørt som løgn), at de er populistiske og at de mobber/trakasserer en uskyldig gruppe mennesker (muslimer/innvandrere). Politikken er så fæl at folk reagerer.

Husk at ca 80% av befolkningen (det store flertall) stemmer IKKE Frp.

LOL....det var herlig å få bekreftet at frp'ere er mindre begavet enn andre velgere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvem er de som er så skumle, og hvorfor? Fordi de holder en fredelig demonstrasjon?

Hvis du vil se virkelig skumle og hatfulle mennesker, så les på "debattsidene" til VG hvordan blindt hat flyter mot de "j*vla muslimene".

Med vennlig hilsen

Fordi de kommer med pent innepakka trusler...

Og ja, jeg syns det er en skummel utvikling i samfunnet. Vi tar inn for mange utlendinger, klarer ikke følge dem opp eller intregere dem nok. Men det er vel en annen diskusjon.

Jeg syns Norge er forbanna naive og godtroende. Og jeg syns muslimene skal tilpasse seg Norge, ikke motsatt. (Det syns jeg alle utlendinger skal)

(Jeg skriver "de", men er fullt klar over at man ikke skal ta alle under en kam. )

Så ja, jeg syns det er en skummel utvilkling. Og det blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Hei,

Undersøkelser har faktisk vist at den gjennomsnittelige Frp-velger er et halvt standardavvik mindre intelligent (altså 7 IQ-"poeng") enn gjennomsnittet. De smarteste velgerne har Venstre og Høyre, tror jeg det var.

Det er dog ikke en gyldig grunn for å mobbe noen, selvsagt.

Problemet med Frp er at de lyver (samtlige 10 poeng om "snik-islamisering" ble avslørt som løgn), at de er populistiske og at de mobber/trakasserer en uskyldig gruppe mennesker (muslimer/innvandrere). Politikken er så fæl at folk reagerer.

Husk at ca 80% av befolkningen (det store flertall) stemmer IKKE Frp.

Frp er ikke det eneste partiet som lyver! Andre partier lyver også, og har også store problemer med å oppfylle de løftene de ga før et valg. Følger dere ikke med?

At du mener at frp velgere har mindre iq enn andre, det får du stå for selv. Kjenner mange veldig glupe frp-velgere. kjenner også en del dumme ap-velgere.

Og om så skulle være; det er da godt det er et parti for oss dumme også...Så får dere andre kloke finne ut av ting om noen år, som frp har funnet ut i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Frp er ikke det eneste partiet som lyver! Andre partier lyver også, og har også store problemer med å oppfylle de løftene de ga før et valg. Følger dere ikke med?

At du mener at frp velgere har mindre iq enn andre, det får du stå for selv. Kjenner mange veldig glupe frp-velgere. kjenner også en del dumme ap-velgere.

Og om så skulle være; det er da godt det er et parti for oss dumme også...Så får dere andre kloke finne ut av ting om noen år, som frp har funnet ut i dag.

Dette var ikke særlig klokt svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

LOL....det var herlig å få bekreftet at frp'ere er mindre begavet enn andre velgere:-)

Ok. Så at dere leser på nettet at frp velgere er dumme, det tror dere på. Men alle profetier og advarsler som kommer fra en muslim, det tror dere ikke på. Da skal en plutselig tro det beste om folk....Lurer på hvem som har mest fordommer her i denne diskusjonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de kommer med pent innepakka trusler...

Og ja, jeg syns det er en skummel utvikling i samfunnet. Vi tar inn for mange utlendinger, klarer ikke følge dem opp eller intregere dem nok. Men det er vel en annen diskusjon.

Jeg syns Norge er forbanna naive og godtroende. Og jeg syns muslimene skal tilpasse seg Norge, ikke motsatt. (Det syns jeg alle utlendinger skal)

(Jeg skriver "de", men er fullt klar over at man ikke skal ta alle under en kam. )

Så ja, jeg syns det er en skummel utvilkling. Og det blir verre.

Demonstrasjonen i dag fra mot sjikanering (jeg antar du ikke er for sjikanering?), og jeg antar du også er for ytrinsgsfriheten, og derfor muslimers rett til lovlig å demonstrere?

Utover det har jeg ikke hørt noen som påstår de ikke skal tilpasse seg norsk lov.

Det skumleste er Frp, som begynner å snakke om muslimer slik de snakket om jøder på 1920- og 30-tallet. Det er skumelt, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frp er ikke det eneste partiet som lyver! Andre partier lyver også, og har også store problemer med å oppfylle de løftene de ga før et valg. Følger dere ikke med?

At du mener at frp velgere har mindre iq enn andre, det får du stå for selv. Kjenner mange veldig glupe frp-velgere. kjenner også en del dumme ap-velgere.

Og om så skulle være; det er da godt det er et parti for oss dumme også...Så får dere andre kloke finne ut av ting om noen år, som frp har funnet ut i dag.

Jeg "mener" det ikke; det er resultatet av en undersøkelse.

Ingen lyver slik Frp gjør, og ingen demoniserer hele folkegrupper, slik Siv Jensen i dag igjen trakasserer muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Fordi de kommer med pent innepakka trusler...

Og ja, jeg syns det er en skummel utvikling i samfunnet. Vi tar inn for mange utlendinger, klarer ikke følge dem opp eller intregere dem nok. Men det er vel en annen diskusjon.

Jeg syns Norge er forbanna naive og godtroende. Og jeg syns muslimene skal tilpasse seg Norge, ikke motsatt. (Det syns jeg alle utlendinger skal)

(Jeg skriver "de", men er fullt klar over at man ikke skal ta alle under en kam. )

Så ja, jeg syns det er en skummel utvilkling. Og det blir verre.

Den skumle utviklingen er slike holdninger og redsel som du og mange andre viser overfor det ukjente. Muslimer og andre innvandrere er vanlige mennesker som ønsker å leve i fred sammen med sine nærmeste. Det er ikke forenlig med demokrati og tvinge noen til å følge alle skikker og tradisjoner i landet, men det er forenlig med demokrati å respektere landets lover. Det er vel ingen religiøs eller etnisk gruppe som motsier seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så at dere leser på nettet at frp velgere er dumme, det tror dere på. Men alle profetier og advarsler som kommer fra en muslim, det tror dere ikke på. Da skal en plutselig tro det beste om folk....Lurer på hvem som har mest fordommer her i denne diskusjonen.....

Igjen forveksler du:

For det første er det ikke klart hvilken "muslim" du snakker om. Muslimen som snakket om "11. september" gjorde det veldig klart at det IKKE var noen trussel, og uansett representerte han bare seg selv.

Frp er et parti, med en politikk, en partileder som trakasserer en del av den norske befolkningen, og som har en grusom politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demonstrasjonen i dag fra mot sjikanering (jeg antar du ikke er for sjikanering?), og jeg antar du også er for ytrinsgsfriheten, og derfor muslimers rett til lovlig å demonstrere?

Utover det har jeg ikke hørt noen som påstår de ikke skal tilpasse seg norsk lov.

Det skumleste er Frp, som begynner å snakke om muslimer slik de snakket om jøder på 1920- og 30-tallet. Det er skumelt, det!

Klart det. Men jeg har ikke sansen for at de kommer med trusler. Uansett hvem det er.

Og Frp bør vi høre litt mer på når det kommer til innvandringspolitikken.

Men det er min mening. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Jeg "mener" det ikke; det er resultatet av en undersøkelse.

Ingen lyver slik Frp gjør, og ingen demoniserer hele folkegrupper, slik Siv Jensen i dag igjen trakasserer muslimer.

Så du tror på alt du leser, det var interessant. Hvordan siler du ut de tingene du eventuelt ikke vil tro på? Og hvor har du dokumentert at frp lyver mest?

Synes det er ganske komisk at dere som mener at vi ikke må tro så stygt om muslimer, selv er de verste til å fordømme folk, og sette stempel i pannen på oss som dumme. Ser dere ikke det selv?

Men ellers er det greit med diskusjon, og forstår jo at det eneste vi kan være enige i, er å være uenige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...