Gå til innhold

11. september i Norge!?!


Gjest bigbang

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig snakker jeg sant. Jeg har tre unger og alle har gått i barnehage og skolen med 60 unger på tre avdelinger - 6 var ikke muslimer og på skolen var det 57 unger på hvert klassetrinn og det var 9 ikke muslimer den første gangen og 7 ikke muslimer andre gangen.

Her har vi ikke en muslim i mils omkrets ;)

Faktisk ikke en eneste muslim i barnehagen eller på skolen til barna mine. Det eneste er en familie der far har sin opprinnelse i et muslimsk land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    103

  • Dorthe

    9

  • Colette

    7

  • hidi, the scorpion

    7

Her har vi ikke en muslim i mils omkrets ;)

Faktisk ikke en eneste muslim i barnehagen eller på skolen til barna mine. Det eneste er en familie der far har sin opprinnelse i et muslimsk land.

''Faktisk ikke en eneste muslim i barnehagen eller på skolen til barna mine. ''

Det er faktisk tilfelle her vi bor også. Nesten litt skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Faktisk ikke en eneste muslim i barnehagen eller på skolen til barna mine. ''

Det er faktisk tilfelle her vi bor også. Nesten litt skremmende.

Dorte monopoliserer dem jo!

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Faktisk ikke en eneste muslim i barnehagen eller på skolen til barna mine. ''

Det er faktisk tilfelle her vi bor også. Nesten litt skremmende.

Enig! Jeg hadde ropt hurra om vi hadde fått muslimer i skolekretsen vår :) Tenk så spennende for ungene å få lære mer om andre religioner og kulturer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymfortiden

Enig! Jeg hadde ropt hurra om vi hadde fått muslimer i skolekretsen vår :) Tenk så spennende for ungene å få lære mer om andre religioner og kulturer:)

Ungene lærer om andre religioner og kulturer på skolen i faget rle. Lurer på om skolene i de muslimske land lærer om kristendommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Ungene lærer om andre religioner og kulturer på skolen i faget rle. Lurer på om skolene i de muslimske land lærer om kristendommen?

Ungene i muslimske land lærer at de er de eneste rettroende, alle andre er evig fordømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene lærer om andre religioner og kulturer på skolen i faget rle. Lurer på om skolene i de muslimske land lærer om kristendommen?

"i de muslimske land"? Det blir som å si "i Asia" eller "i Vesten".

Det varierer selvsagt fra skole til skole, og fra land til land. Pakistan, for eksempel, har flere kristne enn vi har i Norge.

Tyrkia er sekulært.

Husk også at muslimer, jøder og kristne tilber samme gud, og det er derfor muslimer sier at jøder og kristne skal respekteres som "Bokens folk". Muslimene ser på Jesus som en av profetene.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene lærer om andre religioner og kulturer på skolen i faget rle. Lurer på om skolene i de muslimske land lærer om kristendommen?

Det gjør de sikkert ikke for muslimske land har vel generelt sett ikke kommet like langt som Norge;)

Er jo ikke mange år siden man fikk religionsundervisning her heller. Jeg håper den vestlige verden kan komme muslimer i møte så godt de kan. Det gjør man iallefall ikke når man ikke viser respekt for deres religion. Samtidig skal man selvsagt gi klar beskjed der man mener menneskerettigheter brytes.

I noen tilfeller mener jeg også at krigføring er på sin plass, men da for å ta knekken på fundamentalister som forsøker å overta styringen av landet.

Jo mer vi "erter" muslimene for deres religion, jo flere muslimske fundamentalister vil vi få. For meg er dette ren logikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene i muslimske land lærer at de er de eneste rettroende, alle andre er evig fordømt.

Vi skal nok ikke gå med enn et par tiår tilbake i tid før dette også var typisk for Norge ;)

I enkelte kristne miljøer lærer de kanskje dette fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Her har vi ikke en muslim i mils omkrets ;)

Faktisk ikke en eneste muslim i barnehagen eller på skolen til barna mine. Det eneste er en familie der far har sin opprinnelse i et muslimsk land.

Så flott !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da;)

Nei, faktisk er det en del av oss som ikke er kommunister, og ønsker å ødelegge det norske samfunnet, ved at alle skal være så like.

Mangfold gir styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du ville likt deg i Nord-Korea. Det er det meningen at alle skal tenke likt, og ingen skal være forskjellige.

Tror du hadde passet perfekt inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, faktisk er det en del av oss som ikke er kommunister, og ønsker å ødelegge det norske samfunnet, ved at alle skal være så like.

Mangfold gir styrke.

''Nei, faktisk er det en del av oss som ikke er kommunister, og ønsker å ødelegge det norske samfunnet, ved at alle skal være så like.''

Må kalles motstridende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hadde passet perfekt inn!

Meg? Som er for mangfold og diversitet? At folk skal være individer og forskjellige?

Hvis du tror det er du virkelig dårlig på å kjenne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, faktisk er det en del av oss som ikke er kommunister, og ønsker å ødelegge det norske samfunnet, ved at alle skal være så like.''

Må kalles motstridende;)

Hva er motstridende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ungene i muslimske land lærer at de er de eneste rettroende, alle andre er evig fordømt.

Tror jehovas vitner tenker det samme. Det er "de" mot "andre". Selvsagt er himmelen forbeholdt rett-troende jehovas vitner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott !

Faren ved det er at ungene på den skolen kan bli like trangsynte som deg ;-)

Heldigvis har jeg greid å oppdra barna mine til å bli bevisste mennesker som setter rettferdighet og empati høyt. Datra mi på tolv ble sjokkert over kommentaren din og spurte: "Er hun voksen????"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...