Gå til innhold

Hjelp, pearly penile papules!

Anbefalte innlegg

Gjest Pingu Pingvin

Heisann. Jeg har pearly penile papules på penis. Det er ganske mye rundt men også midt "oppå" fordi jeg kan både se og kjenne at den er litt "grov" der og. Jeg har lest ganske mye om dette og vet at det er ufarlig og "normalt" men dette har tært veldig mye på selvtilitten min og ført til at jeg har blitt avvist av jenter, som har ført til at jeg aldri har hatt sex. Så det er også en grunn til at jeg vet dette er PPP og ikke en kjønnssykdom. Jeg har spurt rundt på mail til diverse klinikker her i trondheim men det er ingen av de som kan behandle dette så jeg har prøvd å henvende meg til St. Olavs Hospital men de svarer ikke på noen av mailene jeg sender de. Jeg tør ikke ringe om dette fordi det er veldig vanskelig for meg. Vet du om en klinikk her i trondheim som kan utføre dette eller har du noen form for direkte kontakt som jeg kan bruke for å få time til å fjerne dette? Det har som sagt ødelagt nok for meg og jeg orker ikke å slite med dette mer. Håper du kan hjelpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342972-hjelp-pearly-penile-papules/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jon Langeland, hudlege

Hei ! Beklager at det skal være så vanskelig å få behandlet dette. En time etter påsmøring av EMLA krem kan utvekstene fjernes enkelt med diatermi. Dersom man kan det, tar det kortere tid enn å forsøke å overbevise deg om at ikke er "noe å bry seg om", ettersom du har fått merke på "kroppen" at noen damer mistenker kjønnsvorter og ikke ønsker å ta noen sjanser med noe de ikke har sett før. Du kan ringe til noen av de privatpraktiserende i Trondheim og høre om de kan hjelpe deg, ta med dette svaret som henvisning. Dersom det er tvil om hvordan behandlingen gjennomføres, kan de få oppskriften av meg. Jeg er hele tiden overrasket over hvorfor det er så vanskelig å få behandling for dette. Mvh Hudlegen

Pingu Pingvin

Hei ! Beklager at det skal være så vanskelig å få behandlet dette. En time etter påsmøring av EMLA krem kan utvekstene fjernes enkelt med diatermi. Dersom man kan det, tar det kortere tid enn å forsøke å overbevise deg om at ikke er "noe å bry seg om", ettersom du har fått merke på "kroppen" at noen damer mistenker kjønnsvorter og ikke ønsker å ta noen sjanser med noe de ikke har sett før. Du kan ringe til noen av de privatpraktiserende i Trondheim og høre om de kan hjelpe deg, ta med dette svaret som henvisning. Dersom det er tvil om hvordan behandlingen gjennomføres, kan de få oppskriften av meg. Jeg er hele tiden overrasket over hvorfor det er så vanskelig å få behandling for dette. Mvh Hudlegen

Takker for svar. Jeg har desverre allerede spurt alle men alle sa nei, det er bare St. Olavs Hospital jeg ikke har fått svar av og jeg tør ikke ringe. Synes det er ganske vanskelig hele opplegget.

Men jeg kan prøve å referere til det du sier her og se om de andre sier noe annet. Tar kontakt her igjen om jeg ikke får noe annet svar når jeg sender dette her til de.

Føler jeg bare kaver rundt i søla uten at noen bryr seg og vil hjelpe, det er helt håpløst dette her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...