Gå til innhold

Ikke la deg lure av Stormberg


Gjest Runestein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hva med å se litt annerledes på det

''Ja, for verken HH, Norrøna eller Bergans (for å nevne noen) tenker jo på å tjene penger? *Host*''

De går iallefall ikke ut i media med at de ansetter svake stilte. Det er bra at de gir narkomane og andre som sliter en sjanse, men man går ikke ut i media med det. All publisitet er bra reklame vet du.

''De går iallefall ikke ut i media med at de ansetter svake stilte. Det er bra at de gir narkomane og andre som sliter en sjanse, men man går ikke ut i media med det.''

Nå _kan_ det jo hende at det at de går ut i media med det fører til at andre også kan tenke seg å gi de som sliter en sjanse. I så fall har det en veldig positiv effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har vært uheldig, men jeg er ikke voldsomt fornøyd med de stormbergproduktene jeg har. Klaget på det ene, fikk tilsvarende i erstatning og akkurat det samme skjedde med den. Da ga jeg opp.

Men dette er noen år siden, mulig de har forbedret seg siden da.

Jeg har både bukse og fjellsko fra Stormberg og er kjempefornøyd. Disse er av nyere dato da, så det kan tenkes kvaliteten har endret seg siden du handlet.

Har også hatt flere par tursokker fra Stormberg. De er utslitt nå, men de neste blir garantert samme sort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både bukse og fjellsko fra Stormberg og er kjempefornøyd. Disse er av nyere dato da, så det kan tenkes kvaliteten har endret seg siden du handlet.

Har også hatt flere par tursokker fra Stormberg. De er utslitt nå, men de neste blir garantert samme sort :)

Forhåpentligvis har de skiftet glidelås-leverandør. :o) Synes de har mye fint da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mener jeg

Det er svindel når de fokuserer på at de hjelper tidligere narkomane, og andre svake, mens fattige i asia produserer produktene.

Nå har ikke jeg stormbergklær så jeg kan ikke uttale meg om akkurat dem. MEN:

Mesteparten av det meste som er å få kjøpt her til lands er faktisk produsert i Asia, og jeg tviler på at arbeiderne for den ene fabrikken er fattigere enn de som jobber på andre fabrikker... De har en jobb, og får betalt for jobben de gjør, at lønningene er vesentlig lavere enn hva som er vanlig hertil lands er en annen sak. Det gjør at vi får produktene til en rimeligere penge og det igjen fører til at vi kjøper mer. Og det igjen gjørat flere får jobb. At arbeidsforhold kunne vært bedre er en annen sak. men jeg boikotter ingen så lenge jeg er fornøyd med et produkt og det ikke er dokumentert at noen bruker barnearbeidere eller driver slavearbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...