Gå til innhold

Har du erfaring med brystløft?


Gjest brystløft snart

Anbefalte innlegg

Gjest brystløft snart

Å, jeg håper du har rett om at følelsen kan komme tilbake.. :)

Mine sprettpupper er ikke fullt så struttende lenger, men jeg passerer blyanttesten med glans, der jeg før kunne holde fast et helt pennal uten problemer. ;))) Det er nok en del hevelse i starten som går over etter hvert.

Jeg hadde ingen sting som skulle tas, sikkert ulike metoder som benyttes. :) Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det i syden om 2 uker, blir jo mye bading (håper jeg!) skal man bade med tape liksom, eller ta det av om dagen og plastre etter stranda? kanskje singe klinikken og høre.

Var i går å tok stingene, som så fine ut. Har ett lite skrubbsår som væsker litt under det ene brystet. Kirurgen mente det så ut til at jeg utviklet fine arr så langt.

Jeg spurte om tape og bading. Han sa det var bare å ha tape under bikinien, og skifte etter ferdig bading den dagen. Å ha på ny tape. Forsto det var bedre å ha på tape enn ikke. Jeg blir litt forvirret over utsagn om taping, min lege sa 3 mnd, mens andre sier 6 mnd.

Så koselig du skal til sol og varme. Blir vel en ny opplevelse med pupper som holdes mer på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brystløft snart

Var i går å tok stingene, som så fine ut. Har ett lite skrubbsår som væsker litt under det ene brystet. Kirurgen mente det så ut til at jeg utviklet fine arr så langt.

Jeg spurte om tape og bading. Han sa det var bare å ha tape under bikinien, og skifte etter ferdig bading den dagen. Å ha på ny tape. Forsto det var bedre å ha på tape enn ikke. Jeg blir litt forvirret over utsagn om taping, min lege sa 3 mnd, mens andre sier 6 mnd.

Så koselig du skal til sol og varme. Blir vel en ny opplevelse med pupper som holdes mer på plass.

Skulle bare spørre deg om du hadde litt vondt/stikkinger rett under brystet, nesten i høyde med mellomgulvet? hos meg føles det nesten ut som sener under i huden er blitt kortere. Når jeg prøver strekke meg litt kan jeg se disse senene. Akkurat som jeg ikke klarer strekke overkroppen helt ut lengre, fordi disse virker litt kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...