Gå til innhold

Kunne du bodd på 11 kvadratmeter?


Gjest Ylva2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor sitter man!? I den oransje stolen? Ikke plass til sofa? TV? PC? Og tenk hvordan sengetøyet blir seende ut når man steker mat f.eks. *grøss* Der hadde jeg fått klaus!!!

Hvis man har en flatskjerm kan man jo henge den opp på veggen? Det så jeg som en løsning når jeg var på visning på en hybel på 12 kvadrat. Da delte man bad i gangen med fire andre da. Var ikke aktuelt for meg, ble bare litt fasinert av hvordan fikk alt inn i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin formulering i annonsen også: "Eikeparkett i alle rom" Når ble ett rom flertall? *flirer*

Kanskje de regnet badet som ett av rommene? Men de har vel ikke eikeparkett der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de regnet badet som ett av rommene? Men de har vel ikke eikeparkett der?

Nei på badet var det jo fliser... Kanskje det ee eikeparkett i taket for at man skal få følelsen av et ekstra rom når man ligger i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på badet var det jo fliser... Kanskje det ee eikeparkett i taket for at man skal få følelsen av et ekstra rom når man ligger i senga?

Det hadde sikkert vært lurt at tak og vegger var av glass, da hadde man fått inntrykk av at rommet var større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Leilighet?? Et bøttekott, heller.

Kunne kanskje klart å ha den som pendlerhybel, men sier som deg - hvor søren skal man gjøre av klærne sine? Det er vaskemaskin der, hvor skal man henge opp?

Såå mange spørsmål....! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde på 10 kvm på studentby i sin tid, og det gikk helt fint, men da hadde jeg klesskapet på gangen og delte kjøkken og bad med andre:-)

Den leiligheten du linket til var veldig liten, men man får si som i Håvamål (fritt etter hukommelsen): "Lite bu er betre enn inkje"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg er ikke ung lenger og det er ikke aktuelt for meg å klatre opp i en seng. Jeg har bodd ved forskjellig standard hele mitt liv. Fra hybel til enebolig. Jeg reiser mye og har bodd på hybel for korte perioder, men alltid hatt mitt eget hjem å komme til.

Jeg ville aldri bodd i så lite kott og ville ikke ha likt at mine barn gjorde det heller. Dette er innrettet for å tjene penger.

Når det er sagt så ønsker jeg meg en liten leilighet på ca. 30 kvadrat i sentrum av Oslo og liten hytte/hus på landet, men jeg vil ha leiligheten slik at jeg kan ha sovealkove i det minste og en sofa til å sitte i foran tv'n. Kjøkkeninnredning kan være liten, men brukbar for å varme opp det som jeg lager når jeg er alene i fred med meg selv i mitt lille hus i skogen;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...