Gå til innhold

NRK1 nå???? Hva f***???


Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda

Sport på tv er noe av det minst spennede som finnes. Ligger på nivå med maling som tørker, tenker jeg.

Da er det vel bra det er andre kanaler også - som ikke sender OL. Så det er jo bare å skru over på noe annet for deg da. Du har sikkert ikke bare nrk.

Ol er kun hvert 4 år, skulle bare mangle at de ikke sendte derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    7

  • Sør

    3

  • tusseline

    2

  • fasanen

    1

Mest aktive i denne tråden

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

AMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest give me a break

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

Hva er problemet ditt? Det finnes andre alternativer på NRK2 og NRK3.

Greit at de sender 500 timer opera hvis det arrangeres en verdens-opera-konkurranse.

Forøvrig bør du sjekke hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ... syns den var ganske artig! :D

Hvorfor skal samtlige kanaler sende opera når ikke samtlige kanaler sender OL? Den skjønte jeg ikke! Men at NRK sender 500 timer opera hvis det er noe verdensomspennende på gang i operaverdenen, DET er helt greit for meg. Det er nok av andre kanaler for oss som ikke skulle være operafans. Akkurat som det er for dere som hater sport nå! Lå nå andre glede seg da!

Det kalles spissformulering...

... og jeg for min del ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

Her er jeg faktisk enig med deg Sør (!) Nå ville ikke valget mitt vært akkurat opera, men det illustrerer jo poenget veldig godt da.

To uker med ol-sendinger forsvares av fanatikerne på det sterkeste. Kronargumentet er "Det er to uker hvert 4. år, det tåler dere"

Skal vi se - det er vinter ol hvert fjerde år. Og sommer -ol hvert fjerde år (= OL annenhvert år. Så har vi ski-vm, fotball-vm, hopp-vm, osv. Hvert år. Disse mesterskapene beslaglegger også svært mye sendetid hver gang de pågår....

Det gjør meg ikke mye at det sendes masse sport - men kunne det ikke gått på en egen ol-kanal da? Slik det gjøres nå fortrenger det jo andre faste programmer. Ingenting er visst hellig når det pågår sport. ..

For de med begrenset kanalutvalg (de billigste løsningene) er det slett ikke "masse andre kanaler å velge mellom". Er vel bare TV3 av de "klassiske TV-kanalene" i Norge som er OL-fritt?

Det er faktisk en del av oss her i landet som synes sportsendinger er like interessant som å se maling tørke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Hva er problemet ditt? Det finnes andre alternativer på NRK2 og NRK3.

Greit at de sender 500 timer opera hvis det arrangeres en verdens-opera-konkurranse.

Forøvrig bør du sjekke hodet ditt.

Det er nå stort sett bare OL også på NRK2 om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

*Knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt? Det finnes andre alternativer på NRK2 og NRK3.

Greit at de sender 500 timer opera hvis det arrangeres en verdens-opera-konkurranse.

Forøvrig bør du sjekke hodet ditt.

Men atte, det er da verdensmesterskap i f.eks korpsmusikk uten at det kringkastes overhode. -det er over 66 000 som er med i Norges Musikkorps forbund f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men atte, det er da verdensmesterskap i f.eks korpsmusikk uten at det kringkastes overhode. -det er over 66 000 som er med i Norges Musikkorps forbund f.eks...

''Men atte, det er da verdensmesterskap i f.eks korpsmusikk uten at det kringkastes overhode. -det er over 66 000 som er med i Norges Musikkorps forbund f.eks..''

Haha, har en sønn i korps, men tror nok heller han ser på vinter-OL enn VM i korpsmusikk, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte, det er da verdensmesterskap i f.eks korpsmusikk uten at det kringkastes overhode. -det er over 66 000 som er med i Norges Musikkorps forbund f.eks...

VM i korpsmusikk er forbudt under Genève-konvensjonens paragrafer om "cruel and unusual punishment"!

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

Jeg vil ha krim :)

To uker i strekk. Dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Holder nå!? Det er jo nå det er spennende! Langrenn (både kvinner og menn) er jo de mest spennende grenene spør du meg! :o)

''Det er jo nå det er spennende! Langrenn (både kvinner og menn) er jo de mest spennende grenene spør du meg! ''

Enhver gren der nordmenn (og -kvinner) til enhver tid hevder seg godt er den mest spennende! :-).

Slik er det bare - du er vel gammel nok til å huske at vi syntes det var utrolig spennende å se 25 runder(!) på skøytebanen i 1994...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg faktisk enig med deg Sør (!) Nå ville ikke valget mitt vært akkurat opera, men det illustrerer jo poenget veldig godt da.

To uker med ol-sendinger forsvares av fanatikerne på det sterkeste. Kronargumentet er "Det er to uker hvert 4. år, det tåler dere"

Skal vi se - det er vinter ol hvert fjerde år. Og sommer -ol hvert fjerde år (= OL annenhvert år. Så har vi ski-vm, fotball-vm, hopp-vm, osv. Hvert år. Disse mesterskapene beslaglegger også svært mye sendetid hver gang de pågår....

Det gjør meg ikke mye at det sendes masse sport - men kunne det ikke gått på en egen ol-kanal da? Slik det gjøres nå fortrenger det jo andre faste programmer. Ingenting er visst hellig når det pågår sport. ..

For de med begrenset kanalutvalg (de billigste løsningene) er det slett ikke "masse andre kanaler å velge mellom". Er vel bare TV3 av de "klassiske TV-kanalene" i Norge som er OL-fritt?

Det er faktisk en del av oss her i landet som synes sportsendinger er like interessant som å se maling tørke....

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM i korpsmusikk er forbudt under Genève-konvensjonens paragrafer om "cruel and unusual punishment"!

:-)

Med vennlig hilsen

haha!

Det er morsommere å spille sjøl enn å høre på altså :-)

VM i opera da, er det noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men atte, det er da verdensmesterskap i f.eks korpsmusikk uten at det kringkastes overhode. -det er over 66 000 som er med i Norges Musikkorps forbund f.eks..''

Haha, har en sønn i korps, men tror nok heller han ser på vinter-OL enn VM i korpsmusikk, gitt!

hm - det er kanskje litt smalt. Men vi har vel LITT å gå på etter alle disse timene med OL? Nå sender de jo reprise - av OL - fordi kombinerten blei utsatt til og med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

haha!

Det er morsommere å spille sjøl enn å høre på altså :-)

VM i opera da, er det noe bedre?

Opera er jo vakkert!

Korpsmusikk derimot... ;)

Hehe. Men det er jo forskjeller. Når aspirantkorpset til min sønn spiller har det jo sin sjarm, men må si jeg grøsser over å måtte høre i timevis... for ikke å snakke om 500 timer! *lolol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM i korpsmusikk er forbudt under Genève-konvensjonens paragrafer om "cruel and unusual punishment"!

:-)

Med vennlig hilsen

Her har du forresten en liste over de neste internasjonale arrangementene innen korpsmusikk. bare klikk deg inn på "International Events List" så er det litt av hvert:

http://www.wasbe.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opera er jo vakkert!

Korpsmusikk derimot... ;)

Hehe. Men det er jo forskjeller. Når aspirantkorpset til min sønn spiller har det jo sin sjarm, men må si jeg grøsser over å måtte høre i timevis... for ikke å snakke om 500 timer! *lolol*

Ja, heldigvis for dem at de er så søte der de sitter og dingler med beina i utakt :-)

Aspirantkonsert er nok etter ca 15 minutter, hehe...

Jeg har faktisk vært med i verdensmesterskap for korps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er jo nå det er spennende! Langrenn (både kvinner og menn) er jo de mest spennende grenene spør du meg! ''

Enhver gren der nordmenn (og -kvinner) til enhver tid hevder seg godt er den mest spennende! :-).

Slik er det bare - du er vel gammel nok til å huske at vi syntes det var utrolig spennende å se 25 runder(!) på skøytebanen i 1994...? ;)

Jeg satt ikke så klistret til skjermen i 94 som jeg gjør nå, men jeg var voksen nok ja. :o) Og husker det selvfølgelig!

Men for meg er det nå uansett vanlig langrenn som er vintersporten. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...