Gå til innhold

Vil ha Viggo Kristiansen løslatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er generelt i mot dødstraff, men denne personen skulle så absolutt ikke fått lov å leve, når en vet hva vedkommende har gjort. At han nekter for alt, hvem hadde ikke det? Hvis de ikke fant bevis, hvorfor skulle han da innrømme noe? Det er vel ikke så "greit" å ha det på seg at han var vært med og drept to jenter? Det er jo ingenting å være stolt av? Hvorfor skulle en person, en såkalt venn, dra ham inn i noe, hvis ikke det var noe sannhet i det? Nei, den dagen han slipper ut, så håper jeg at noen tar loven i egne hender... Skulle hatt en "Dexter" i virkeligheten også...

Det han har gjort kan aldri tilgis, og det er enda verre at han ikke innrømmer noe som helst.

"Hvorfor skulle en person, en såkalt venn, dra ham inn i noe, hvis ikke det var noe sannhet i det?"

Fordi da fikk han strafferabatt... sier de som tviler på at han er skyldig.

(men jeg tror Kristiansen er skyldig basert på indiser, det at han er dømt for voldtekt og seksuelle overgrep mot andre barn der de faktisk greide finne DNAbevis, og vitnemålet til Helgesen.)

Skrevet

Jeg er innbitt motstander av dødsstraff. Jeg synes samfunnet kan forskånes for å ha de aller verste gående fritt.

Baneheia-morderne er et eksempel på sistnevnte. Den saken var grusom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...